Har I haft problemer med supporten på PokerStars? Når jeg forsøger at logge ind, får jeg at vide at min konto er frozen og skal kontakte PokerStars support. Dem har jeg så skrevet til nu adskillige gange uden nogen form for respons. Er sgu lidt træls når man nu endelig for første gang i lang tid rent faktisk har tid til at spille lidt! De reklamerer da ellers med 24/7 support, men har intet hørt fra dem. Skrev til dem første gang i går morges..... Har de bare generelt lange svartider eller?
Manglende respons fra pokerstars support??
Skriv til den engelske og skriv "URGENT" i titlen. Det plejer at få dem i gang.
hvor har du skrevet til ? .dk eller .com
hvis det er dk, så skriv til com de er hurtigere imo
Tak for tippet :)... Jeg prøver at skrive til .com og håber de er hurtigere :)
thoan skrev:Tak for tippet :)... Jeg prøver at skrive til .com og håber de er hurtigere :)
Jeg får som regel svar indenfor 3-5 arbejdsdage
Kongs skrev:
Jeg får som regel svar indenfor 3-5 arbejdsdage
hvor mange af dem der har et job herinde acceptere at en forretningsforbindelse tager 3-5dage for et svar, før de leder efter andre muligheder?
grovfil skrev:
hvor mange af dem der har et job herinde acceptere at en forretningsforbindelse tager 3-5dage for et svar, før de leder efter andre muligheder?
Jeg ville 100% have anbefalet at kigge efter andre forbindelser, det er pænt elendigt i vores moderne verden at have så lang svarfrist. Jeg kan forstå hvis det er meget komplekse spørgsmål, men for at få et svar på et simpelt spørgsmål bør der kunne svares samme dag.
Jeg har også ventet svar i 1-2 uger nu , jeg har opgivet.. at dømme ud fra andet poker forum kan det let tage 1-2-3 uger for at få svar på simpelt spørgsmål
Skrev med dem tidligere på ugen, gik ikke mere end 30min før der var svar tilbage på mine mails...
Første var sendt via android app'en, de næste som almindelige mails, men engelsk support..
Om det er topic der også afgør lidt hvor hurtigt de svarer ved jeg ikke, for har aldrig skrevet urgent, kun emnet
Har fortsat ikke hørt noget.... har tidligere arbejdet en del med support... og må sige at det her er uhørt dårlig service.... men vel egentlig lidt et udtryk for deres lidt monopolagtige status..... men hold kæft hvor er det træls....
thoan skrev:Har fortsat ikke hørt noget.... har tidligere arbejdet en del med support... og må sige at det her er uhørt dårlig service.... men vel egentlig lidt et udtryk for deres lidt monopolagtige status..... men hold kæft hvor er det træls....
Hvad omhandler din forespørgsel?
Nok vigtigt at vide om de skal have en TL indover osv?
Her tænker jeg mht. vores kære spillemyndighed osv :)
De har ikke ansat nok danske folk, enig, men hvis det er komplekst, er det fair.
Det er aldrig fair slet ikke at svare! Første regel i support er da at bekræfte modtagelsen af ens henvendelse.....så uprofessionelt. Min konto er frozen og det er derfor jeg har henvendt mig.... så burde vel ikke være særlig komplekst. Har spillet der i rigtig mange år, bare ikke ret meget det sidste halve år. Men det er åbenbart måden at behandle en mangeårig loyal kunde på. Er vidst på tide at finde et nyt sted at spille.
Ud fra hvad jeg ved, så fryser de kun en konto hvis de tror at man har brudt reglerne på den ene eller anden måde og så skal Security indover.
Men jeg er helt enig med dig i at de lige skal sige at de har modtaget din email og vil håndtere den. Andet er sgu for ringe.
Men de frøs min konto fordi jeg havde lavet et par udbetalinger af en vis størrelsesorden og så skulle de undersøge min konto for brug af ulovlige hjælpemidler og bekræfte mit spil i et par turneringer.
Det tog alligevel 14 dage for dem.
JohnnyChock skrev:Ud fra hvad jeg ved, så fryser de kun en konto hvis de tror at man har brudt reglerne på den ene eller anden måde og så skal Security indover.
Men jeg er helt enig med dig i at de lige skal sige at de har modtaget din email og vil håndtere den. Andet er sgu for ringe.
Men de frøs min konto fordi jeg havde lavet et par udbetalinger af en vis størrelsesorden og så skulle de undersøge min konto for brug af ulovlige hjælpemidler og bekræfte mit spil i et par turneringer.
Det tog alligevel 14 dage for dem.
Eller når de laver fejl. Jeg oplevede at min konto blev frosset for et par år siden. Kommunikationen var super sløv, og der gik en uge før den blev åbnet igen - og grunden til den var blevet frosset? En random medarbejder havde klikket på den forkerte konto ved en fejl, og derved låst min frem for en andens konto, hvis nick var over eller under mit på listen.. Betryggende..
Fik låst min ps konto af ps da der var forsøgt at få adgang til den fra Norge (ikke mig)
Jeg fik den her mail d. 30. september i år:
Hej Mr Longhit
Ind- og udbetalingsmulighederne er pt. slået fra for din konto, da vi har
fundet ud af, at din konto er forbundet med en spiller med hvem, vi har et
udestående.
For at hjælpe dig med at rense din konto, beder vi dig forklare dit forhold til
'Púfùletz'.
Det er en standardprocedure at bede om en forklaring i denne slags situationer.
Vi antyder ingen ulovlige aktiviteter fra din side, men beder dig forstå, vi
laver rutinemæssige sikkerhedstjek for at sikre, at PokerStars fortsat kan være
et sikkert og sjovt sted at spille poker.
Bemærk, at dine forsøgt på at indbetale ikke vil blive godkendt før vi har
modtaget en forklaring af dine relationer. Du vil modtage denne automatiske
e-mail hver gang du forsøger at indbetale, indtil vi har fundet en løsning. Når
vi har fundet en løsning, vil du modtage en e-mail der fortæller dig at din
konto er blevet godkendt for transaktioner med rigtige penge.
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at skrive til "Stars
Security"
Venligst,
PokerStars Security
____________________________________
Svarede dem samme dag og hørte først fra dem igen d. 4. okt. Så er helt enig i at det tager for lang tid for dem at svare på henvendelser.
Gav dem i øvrigt et ret kort svar om at jeg ikke kendte det nick og at det ikke lød dansk. Det var nok til at få åbnet min konto igen.
For det første gælder at at en security sag som ovenstående - modsat en sag der klares af Support - bliver kørt af én person og ikke en afdeling som sådan. Derfor skal denne person for det første være til stede og have tid. Dernæst er der ofte involveret andre konti (som også i dette tilfælde) som også skal forklare sig. Hvis den anden person tøver eller måske ikke har rent mel i posen, kan dette i sagens natur resultere i forsinkelser, hvilket i 90% af tilfældene er årsagen til at det trækker ud.
Det giver faktisk mening i de fleste tilfælde selv om det kan være svært at se for hero - ikke mindst fordi man ikke må udlevere oplysninger om andres konti, og dermed ikke reelt kan fortælle hvad man undersøger.
Det er ikke sådan at man sylter sager for sjov eller der ikke afsættes tid til opgaven. Det er næsten altid noget information eller dokumentation fra nogle af parterne man venter på. Det er irriterende men faktisk ret logisk i de fleste tilfælde.
Iznogood skrev:For det første gælder at at en security sag som ovenstående - modsat en sag der klares af Support - bliver kørt af én person og ikke en afdeling som sådan. Derfor skal denne person for det første være til stede og have tid. Dernæst er der ofte involveret andre konti (som også i dette tilfælde) som også skal forklare sig. Hvis den anden person tøver eller måske ikke har rent mel i posen, kan dette i sagens natur resultere i forsinkelser, hvilket i 90% af tilfældene er årsagen til at det trækker ud.
Det giver faktisk mening i de fleste tilfælde selv om det kan være svært at se for hero - ikke mindst fordi man ikke må udlevere oplysninger om andres konti, og dermed ikke reelt kan fortælle hvad man undersøger.
Hvis den "ovenstående sag", er Mr Longhits post du refererer til, så synes jeg faktisk ikke det giver mening.
PokerStars har fortalt ham, at de dybest set har frosset hans konto, fordi "din konto er forbundet med 'Púfùletz'. Vi beder dig derfor forklare dit forhold til denne konto". Hvorefter de siger de ikke mistænker ham for noget, og at det bare er et rutinetjek. Det hænger jo på ingen måde sammen. Han skal pga et random rutinetjek, forklare sit forhold til en random spiller?? -hvor efter han svarer "Dunno, det lyder ikke som en dansk konto..", og så åbner de hans konto igen. Det er da helt sort..
I et tilfælde som mit eget, hvor en medarbejder ikke har kunne styre musen, og har lavet en menneskelig fejl, bør det ikke tage mange minutter for en anden medarbejder at gøre skaden god igen, og åbne kontoen.
Jeg har sendt 3 mails til stars siden august, intet hørt har opgivet, har enda spurgt om noget på 2+2 i deres support tråd sammen med 4-5 andre de har ikke svaret i en måned min..
Mine spørgsmål var helt alm. ang noget bonus, noget satellit værk osv
Hvor imod partypokers tråd får daglig besøg og svar fra deres support,
Way to go stars!