Hej alle
Vil lige have nogle inputs på hvordan jeg står i denne sag?
den 12 december bestilte jeg en NAS server hos wupti.
Da denne ikke var kommet idag, valgte jeg at kontakte wupti, der blev noget forvirrede, da det så ud til den ikke var afsendt.
De kontakter mig nu, og fortæller varen ikke er på lager før den 30.12, hvorefter fragtmanden kan levere den.
Herefter tilbyder de mig 200kr afslag, og efter lidt brok blev dette beløb forhøjet til 300kr. hvorefter har jeg udbedt mig betænkningstid.
Der er selvfølgelig tale om en julegave, som jeg nu ikke kan give den 24. da jeg bestilte den stod der varen var på lager, og forventet leveringstid inden for 4 hverdage!!
varen er iøvrigt i følge wuptis hjemmeside stadig på lager:
www.wupti.com/Produkter/NAS-SYNDS-409SLIM_%28Wupti%29.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=partnersite
EDIT: linket virker vist ikke, men der er tale om: Synology Disk Station DS409slim
Jeg har iøvrigt bestilt 2 harddiske til den et andet sted som jeg har modtaget...
Hvad gør jeg? hvad kan jeg få af kompensation?
DaBLAM
Manglende vare fra wupti? Gavekort 300kr
22-12-2010 17:07
#1|
0
22-12-2010 17:11
#2|
0
Det er vist standard hos Wupti.
Havde det det samme som dig efter jeg ikke fik min vare efter 1½ uge, Jeg fik min vare efter 3-4 uger.
Jeg var bare lettet over at jeg fik varen..
22-12-2010 17:18
#3|
0
uhm du har vel allerede fået komensation?? Så kan ikke umiddelbart se hvad problemet er...
Derudover har wupti formodentlig også en t&c hvori de tager højde for evt. fejl, såsom at fejlagtigt oplyse en vare er på lager når den ikke er det.
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!