Hej gutter, jeg har fået et freebet på Betsafe på 100kr. Det finurlige er at jeg først har penge på onsdag. Så hvis der er en venlig sjæl der kan låne mig 100kr til på onsdag på Moneybookers, så overfører jeg dem med det samme via feks Moneybookers etc.
Freebettet gælder nemlig kun imorgen og kun på de 2 vm kampe.
Det ville være så genialt hvis jeg kunne låne til på onsdag. Og ja jeg er god for dem.
Du kan stole 100% på at du får dem på onsdag. Overfører dem med det samme jeg har fået mine penge fra kommunen.
Og så tilbagebetaler jeg altså 20$ feks på en pokerklient eller hos Moneybookers.
Mangler 100 kr hos MB. Giver 20$ på onsdag.
Wow. Så sick mange advarselslamper går op her :/
Har du ingen på MSN/Skype der kan shippe dig på stars/ftp så du kan withdrawe? Tror ærlig talt det er din bedste chance...
Nope jeg kender ikke rigtigt nogen der spiller poker udover mig selv. Min mor er RØVTRÆT af at låne sit kreditkort til mig :). Hende gider jeg ikke mere. Så hellere vente til på onsdag hvor jeg selv får penge og kan overføre. Problemet er bare freebettet kun er til imorgen.
Men så stor "risiko" er det jo ikke nogen tager. Og så giver jeg 20% oven i hatten :).
Herregud jeg har postet her i en evighed, og har ALDRIG scammet for så meget som 1$ ej heller lånt uden at betale tilbage. Skylder heller ikke nogen herinde penge.
Jeg var så heller ikke broke, men satsede de 100kr jeg havde indbetalt på et livebet, der ikke omfatter penge tilbage tilbudet.
Jeg ville heller ikke have det godt med at låne penge til fremmede mennesker, men jeg har postet rigtigt meget herinde, og har aldrig lånt penge af andre. Så jeg har ikke nogen dårlig track record, ej heller noget som helst scam af en art.
Jeg giver som sagt 20$ på onsdag, hvis der er nogen der "tør" at låne mig de 100 kr i 3 dage.
Få dit eget kreditkort?
Hvis man behøver at låne 100kr, så burde man nok ikke oddse.
Men good luck
Lol hvorfor poster i hvis i alligevel ikke kan låne mig de skaldede 100 kr?
Som om jeg kan bruge det til noget som helst.