Hej mangler 100$ på tilten kan overfører på stars.. burde have nok folk der kan sige god for mig.. overfører ikke først.
champen85 hedder jeg på tilten. send evt en pm hvis du kan hjælpe..
mangler 100$ på tilten for 100$ på stars
hvis enten mr nurse eller live kan hjælpe vil jeg gerne overfører først...
pm sendt
ser ikke ud til at lykkes +2k post er vist ikke nok til at blive stoled på. men kan ikke stole på nogen med kun et par hundrede post som er det eneste der har tilbudt hjælp mod jeg sender først. prøver igen en anden dag.. gl ved bordene
jeg leger gerne bank, og hvis nogen melder sig vil jeg også gerne selv have lidt flyttet fra stars til tilt, obv efter op har fået det gjort.
chmpen, en alternativ måde er at jeg kan gør det igennem et andet forum, hvor jeg dog skal shippe først, det plejer at være insta derinde, da der altid er folk der vil bytte.
kan ligge dine oveni det jeg selv skal have byttet
er du sikker på der ikke sker scams? har ikke råd til at tabe 100$ i den blå luft
har lige skrevet til en at han skal shippe først, ham kender jeg dog ikke, hvis han ikke vil sende først, så finder jeg bare en jeg stoler på, bliver jeg scammet der dækker jeg obv dit tab.
sender 100 dollar til live21 nu mit nick på tilt er champen85 altså ikke det samme som på pn hehe.
du sender bare når du får det klaret.
tusind tak live
jeg tager 5% hvis det har interesse.
ellers held og lykke med at finde en anden.
har fundet tre der skal have byttet, den ene stoler jeg på (han har 1k$ investeret på siden) hvis han hustler mig bliver de frosset og jeg får betalt pengene alligevel : O)
det bør gå igennem inden 30 min maks
cool live du sender bare når du kan.. du har fået mine på stars right?
nej tak gider ikke betale gebyer. ville heller aldrig selv gøre det for dollar til dollar handler da der intet kurs tab eller noget er.
held og lykke med at finde en anden til dig også :)
da jeg ikke står og mangler som sådan, er det da irriterende at mine deposit limits bliver brugt på andre pengesager. Intet ondt ment.
Samt jeg ikke gider bruge min tid på at andre skal have overført penge.
fik en til at sende først, så shipper så snart de er kommet
sendt til champen85 by B og avartar en atm
endnu engang tak for hjælpen live.. lukker ned nu og ved jeg har pengene imorgen :)
glæder mig til du skal shippe nogle flere til mig på stars når jeg har vunde betting ligaen :)
jep det lyder squ som mig. folk hæver ihvertfald den ene dollar efter den anden fra mig for tiden agrr