Så har jeg igen selv fundet tid til at spille med. Hvem er ellers med i aften?
Mansion 100 K
Hep.
Jeg er også med, sidder lige midt i dansk aflevering så kunne ligeså godt spille med.
Har dog allerede smidt små 700
Ja held og lykke til alle (undtagen i hænder mod mig). Er selv på 3000 efter en meget fredsommelig start.
Det bliver da vist ellers ret sent i dag hvis man når langt, men så kan man da altid glæde sig over at kunne få noget nattesøvn når man engang ryger ud.
Jeg er alt for træt idag til mtter.. så har valgt at bluffe alt væk på tidlige levels.
Man kan ikke være lige seriøs hver gang vel...
Puha fik også lige en ordentlig lussing da jeg til sidst måtte folde mine KK med 10987 på bordet, og et rereraise, så nede i 910..
jeg er også med ryger dog snart til en to outer som jeg plejer i denne lorte turnering
Nede på 2100 efter 3 way pot mod to low stacks:
mig: A♠Q♠
Low1: 6♥6♦
Low2: 5♣ 5♠
Desværre ingen hjælp at hente!
på vej ud....... UTG limper med AA.... og mine jacks er no good :D
Og ude...... 33 mod AK og AK - flop A K 10
Nå også ude, kaldte i desperation all in fra 55 med mine 77, men desværre ville big blind også være med med kk, der holdte.
GL til de resterende.
Får kolde kort -.-! Nede på 1700 nu! Havde et raise med QJs men blev reraiset!
Heldig double plus noget mere! Smider den all in i håbet om at samle en masse blinds op! Manden efter mig har A♥ Q♥!
Jeg sidder selv med 8♠ 7♠ Riveren kommer der en 8'er som holder hjem!
Er også med, ligger pt. på 3100k, havde været top 10 hvis jeg ikke havde tabt en monsterpot med A,A all in preflop mod 8,8
Ude sidder i SB har halv average! BB raiser 4xBB ! Jeg kigger ned i 22 og smider den all in! Han har desværre 66 og no help :/
Var der meget overlay her i aften? Eller er det mest om eftermiddagen der er det?