Så er jeg ved at være klar til endnu en omgang.
Start kl. 13, buy-in 100$.
Overlay på 50-60k$.
/Fisken
Mansion 100k
GL !
Har du cashet stort i turneringen indtil videre?
Kan desværre ikke spille den nu :-(
Jeg er med...
Smed dog lige 500 med nutflush som jeg måtte ligge ned på river, på et parret bord :-)
Også med - har dog smidt halvdelen af min stack med et floppet set i 3´ere mod et floppet set i konger - hvilket var billigt sluppet da jeg var parat til at gå hele vejen i bund.
Blev slået ud af verdens største DONKEY!:
Jeg kigger ned i 6♦6♠!
HurricaneDK raiser 120
Jeg caller
Flop: 9♦ 4♥ 4♦
Han raiser 300
Jeg caller
Turn: Q♦
Han siger 720
Jeg er all in 1920
Han caller all in og viser stolt A♦K♠
River: J♦
og completer mega donkens all in call!
Utroligt at nogle danskere spiller så elendigt!
Har lige siddet på bord med en der hedder postmand nogle der ved hvem det er?
og sidder på bord med møgtyren hurricanedk manden spiller som en nede fra mariekirken
@genetic3
Øhhhm, har han ikke odds til det call? han skal kalde omkring 1200 for at vinde en pot på ca. 4700 med 13 outs (ca. 29%)
Hvis du sætter ham på høje kort, så mos dog floppet...
Tja! Men så er der også mulighederne for at jeg sidder med set 3 firere + at han ryger fra turneringen hvis han caller!.. Han kan jo aldrig sætte mig på 66 der! Det vil sige at han må formode at hans odds er enhver ruder i decket! dvs 9 outs! Men hey hvis han kunne læse at jeg havde 66 udfra mit spil...
jo sikkert men over spiller den alligevel....en klog mand sagde engang hvis der er raised er AK en tvivlsom hånd...;)
synes nu du spiller den mindst lige så ringe, kan ikke rigtigt få øje på hvem af jer, der er donken.....
Hvorfor det Nile? Kom dog med en begrundelse i stedet for bare at sige det!
genetic - tag din beslutning på floppet...
At give frikort til overkort og flushdraws er skidt...
Arh ok godt argument igen. Du må være meget klog!
Jeg syntes selv jeg repræsenterede flushen! Det værste kunne være et over par hvilket de fleste ligger ned til sådan et reraise, for der er ikke mange hænder som vises op der ikke slår dem!
du skal vudere om 66 er gode tilbunds der for ska du ikke calle på flop det er smid eller raise....
Ja du spillede skide flot det må jeg sige! All in call som 30% favorit til at vinde hånden!
Jeg spille fint.
Folk er bare nogle hatte
HurricaneDk du er i frit fald........og der er ikke langt til bunden
Gene
Jeg forstår absolut heller ikke dit turnspil. Hvorfor gamble så vildt med en marginal hånd, hvor du nemt kan være håbløst bagud. Du er jo rigeligt godt med i touren. Er modstanden generelt ringe på Mansion 100K?
Ja den er ik specielt god! Ved det ikke! Havde bare en fornemmelse af at jeg var god her! Well jeg må prøve en anden dag og håbe på ikke at blive suttet ud af en donkey!
hvis modstanderen er ringe, så er det vel ikke så smart at lave sådanne bluffmoves, da du vil få kald meget ofte med marginale hænder..
Hvorfor spiller folk 100k turnering på Mansion? Hvorfor er det den, som bliver omtalt her på forummet? Der findes jo også Party og Everest osv... Er der noget specielt ved Mansion siden det er den, som bliver fremhævet hele tiden?
Jamen dog så er mr donkey allerede ude! Det undrer mig så godt som du har spillet!
@jonasan
Det kæmpe overlay der er hver dag, det er grunden.
Status: 6995
Tjo set mod set, sådan kan det gå.
I det mindste græder jeg ikke over 100$ som dig genetic.
Du er da lidt sørgelig.
Jeg kan da sende de 100 tilbage til dig hvis jeg slipper for alt dit brok.
Jeg græder ikke over $100 har ramt FT 2 gange.. Jeg græder bare når jeg skal suges ud af en fellow PNer der spiller så elendigt og smider ens chips på 20 mins!
genetic
Hvad er grunden til du vil gå helt i bund, så tidligt i en tour med så middelmodig en hånd? Hvis du endelig vil, så raise da floppet for at få ham til at smide hans overkort, du giver ham chancen for at ramme jo.
Fellow PNer???
Tror du har misforstået noget.
Tag en kiks og kom videre. Er da for sygt man skal hører på brok 20 min i chatten fordi du vil spille dine 6ere til døden.
Hvordan fanden kan de blive ved.....
Indtil videre har denne tour vel kostet dem ca 4 mil dollars...
Og der kommer ikke rigtig flere kunder til....
Fatter simpelthen ikke hvordan de kan blive ved, når de nu over en 3 måneders periode ikke rigtig har set tegn på, at de får noget ud af de små 50k de giver væk hver dag....
Det er sgu for vildt:)
Men ja, det er sgu en sand gave... :)
Jeg foretrækker at vende den om og sige, hvad får ham til at lave et call på så tyndt et draw, hvor han risikere at ryge ud af turen? Jeg var ret sikker på han ikke havde SET, FH eller Flush! Derfor ville jeg represent det, og hvorfor må man kun spille agressivt sent?
Kom nu videre... www.kinagrill.dk/
Post den i tours: anaylse
herligt 865.
meget uskrup
10 10
kunne ikke vinde over Q9
flopper et set men turn er en straight
HAHA, hold kæft hvor er det grinagtigt, at se hvor stort et tudefjæs nogen kan være.
Genetic, hånden taler for sig selv og dine udtalelser gør ikke ligefrem, at man får sympati med dig.
HAHA!
Haha! Flot at gå i bund med 66 på et heavy board så tidligt i en turnering :)
Gl Fisken og jer andre der er med.
Hvilke dage bliver den spillet kl. 12 og hvilke dage kl. 21 eller hvornår det nu var :D
Det lyder som I har en masse sjow :D
Mandag: 13.00
Tirsdag: 22.00
Onsdag: 13.00
Torsdag: 22.00
Fredag: 13.00
Lørdag: 22.00
Søndag: 22.00
Er på 7.990 efter et beat i en 5k pot.
Ser ud til at Tune er ret godt med...
Ja. Jeg vil også være med.
Er der ikke nogen der vil stake mig i den turnering? ;-)
--
verndroid
www.schougunvald.dk
er lige røget set over de sidste 10mansion turneringer: badbeats 10 suckouts: 53 coin flips 792-1 jeg hader af hele mit hjerte denne turnering jeg har aldrig oplevet så mangeklamme beats. fuck mansion og deres fuckin rigged site.....fuckfuck
jeg syntes det er lækkert med det HUGE overlay.
men jeg syntes det er alt for tidlig man skal ud i coinflips.
blind stiger utrolig hurtigt, og der er næsten ikke plads til at spille nogle pots uden at gå all in preflop efter første pause.
selvfølgelig hvis man har en stor stack, kan man. men det er ikke tit den er så stor:(
bare min mening fra en skuffet tour spiller.
har spillet den 9 gange uden at komme i pengene.
jeg tolker det som at det må være de hurtige blind skyld...
en $100 turnering, hvor de har for hurtigt accelerende blinds? Det er sq da ikke optimalt.
--
verndroid
www.schougunvald.dk