Er med og har en tidlig dobling med KK mod AJ på J hi flop.
Andre med? Fisken - status?
Mansion 100k
3,200
2700 (PleaseLetMeWin)
Edit: 4000
Edit: nede på 1200 ved 1. pause efter allin pf med JJ mod AA uden hjælp.
ramt godt ned to gange, nede på 2300
4,2k her ved pausen.
810 her... Efter at have været i et coinflip til 8k, men dem vinder jeg aldrig på Mansion...
På 2200.
Overlevede først med A9 mod KK, men de fleste chips røg med det samme igen da min AK tabte til AQ.
Edit: Og ude AQs mod QQ
sorry all out, hvis det var mig, hov, nej havde ham dækket, men lavede et nice suckout med aq mod ak i blindbattle..
6500
Hvad hedder du live? Det var samme spiller jeg var oppe mod i næsten alle vigtige hænder.
Edit: Hov fik vist ikke læst ordentligt, men gl i hvert fald.
kulsort, har ik været mig, havde ham dækket med 1k så han røg ud der.
til anden pause med 7900
får fuldstændig døde kort, blindet ned på 5500
22k :O)
ja, utroligt hvad en ak kan gøre når bb har aq :O)
unique. nick ?
Nu ser jeg hvem der har taget mit skrub.
OMG.
45k, qq mod kk jeg er svine heldig
sick. du lå sku ellers godt, men hellere tage chancen for at komme på ft end bare fedte sig i pengene.
er der altid så stort overlay på den ? min første turnering derinde
kulsort, men absolut ingen action pt, døde kort igen, håber det er stilhed før stormen med pocket rockets
lavede en hjerneblødning ved at raise for meget fra sb så var nødt til at calle da bb rykkede ind, nede på 15k hånden efter får jeg JJ og er oppe på 33.
Sygt at se en spiller have så meget skrub, når man selv er fuldstændig skrubløs:( piv piv oh nh Live
lol, så du min QJ suited mod 99 ? 70k
Yes, den jeg refererede til:)
det var sku slet ik dåligt, var ved at tude hvis sb os foldede
Poker er ikke svært, hva:)
so fucking nice
så er det ft, desværre tabt lidt
der er maks skrub
latterligt ringe spillet ft.. fjerde plads, jeg er en skændsel
lidt svært at være glad, men satte mit mål til fjerde pladsen da jeg røg på ft, de 7900$ er sku gode nok, men 24 havde været bedre
takker, langt værre er at gevinsten er delt i to, men sådan er det jo.
De nøglehænder hvor fru fortuna reddede min røv, især qq vs kk er jeg forbløffet over, der var jeg helt nede i sækken.
efter 1 pause er jeg godt nede, rykker all in over BB med AQ suited han kalder med ak, jeg vinder.
lige efter 3 pause, bliver kaldt af bb til et stort rase, rykker all in på 9-9-3 flop med mine damer bliver kaldt af KK jeg vinder.
vinder med AK vs qq
vinder med QJ vs 99
tabte desværre to coinflips på FT, men alt i alt, en god dag.