Nogen der er med idag?
Og nogen der kan fortælle mig hvordan jeg slår lyden fra og ser turn-stats?
Mansion 100K
Jeg er med, men har kun 1K chips tilbage. Blev lammet lidt med AQ mod 85s i en raiset pot på et Q8826 bord.
gl.
havde sat uret = med!
options er ikke noget mansion mener pokerspillere skal distraheres af, så indtil videre slår du _ikke_ lyden fra, skifter til 4-farvekort eller noget som helst andet..
Tourny lobby gir lige de mest basic stats.
Hvorfor er det Mansion ikke kan åbne på skolen trådløs når nu jeg sidder her alligevel ! AD.
LOL en hånd. Jeg misclicker og går calet fra knappen, slevom jeg ville have raiset.
Fisken sidder i sb og completer. BB raiser jeg betaler blo(havde noget semiskum, men vi var dybe nok til et flop i pos) og så rykker fisken ind med et raise, der committer ham.
Donk;o)
Hvorfor er det jeg altid protestbetaler, når donks clicker mig??
Gah ! Dårlig vane.
jeg er ude 2 tabte con flip..... imorgen har jeg jubilæum der taber jeg coinflip nr 100 i mansion turneringen men måske er imorgen også den dag jeg vinder mit første coinflip hvem ved.....
buhhh!!
Kom op i 2500 igen. Får KK. EP gay raiser til 200. Jeg gør det til 700 med KK. Får en caller udover en short stack der er allin. Flop kommer J høj. Villian skubber og jeg caller. Han viser 99 unimproved og spiker sin 2 outer på river.
Gl resten;-)
Out. En limper en raiser. jeg rester med 78s i sb for mine små 2K. Openlimperen INSTANT rester. Jaja så har han AA-tillykke. Raiseren folder.
Openlimperen kan vise A4o op og de var jo som bekendt gode !
Hehe.
hvordan er det egentlig med det ugelige skema for denne tournering. Er det hveranden dag kl. 13 og ellers kl. 22?
Edit: blander hænder sammen - men stadig UL
DEALER: butch_dk wins 40,484 with a straight to the nine
Den der var i orden ;)