Hvem er med i aften?
Det er 2. Mansion tour jeg spiller indenfor deres promotion. Vil det sige, at så snart jeg tilmelder mig eller er færdig med turneringen vil de refundere $100 til kontoen? ...Altså udover de $16k i førstepræmie :D
Mansion 100k
Nej du skal vidst sende en mail eller sådan noget. Er der nogen der ved om man stadig kan få bonussen hvis man ikke har skrevet mailen endnu og har spillet 2 tours i deres promotion-tid?
nå men jeg med i hvert fald.
Skal man bare sende en mail når man har spillet 2? Eller sgu man ha gjort det før man spillede? ;-S
Pæn god start
1. hånd
DEALER: Razga has A A and a flush, ace high
DEALER: Razga wins 3,830 with a flush, ace high
jeg er også med - det må være min tur i aften.
Så vidt jeg husker skulle du have sendt mailen inden en bestemt dato, men de deler jo ud til højre og venstre så mon det betyder noget. Skader jo ikke at prøve... [email protected]
På. Dog donket den lidt i starten. 2270.
På forsiden af PN.dk står der:
MANSION Poker har valgt at starte en helt speciel promotion op, som løber fra d. 1-15 maj. Spiller man i denne periode 2 af MANSION'S $100.000 garanteret turneringer, så får man et af sine buy ins tilbage.
Der er altså et par dage endnu til at spille den fri i.
Men nu kun det er til d. 13. Og som sagt skulle man have skrevet til dem for noget tid siden.
Good news!
Skrev til dem:
------------------------------
Hi Mansion support
I have just recently discovered, that you had a promotion regarding your 100k GTD tour. I have allready met the demands and was wondering if I am still in position to get the $100 bonus?
My Email is [email protected], and my poker-alias is Razga
Best Regards
Razga
Fik svaret tilbage (på 10 min):
Hello Razga
Thank you for contacting MANSION regarding the Buy 2 Get 1 Free promotional offer we are running at the moment for the $100K Guaranteed series.
I am happy to confirm that your account has been submitted for this offer and will be credited with a complimentary 100 USD on Friday 18th May for you to enter an additional $100K Tournament of your choice courtesy of MANSION subject to you having participated in any two $100K tournaments during the promotional period.
The promotional period runs Friday 27 April to Sunday 13 May inclusive.
Thank you again for participating in this exclusive offer and we look forward to including you in many more up and coming promotions.
Thank you for choosing MANSION and please dont hesitate to get back in touch if you require any assistance.
Kindest regards,
Sarah McLean
Member Service Manager
Weee :D
Argh, hvorfor står der så til den 16. på forsiden af Pokernet.dk ??? :(
nr. 15 ved pausen
Ude efter 50 minutter.
Blinds: 50/100
Får JJ i SB med en stack på 2400
Skurk raiser fra CO til 300
Jeg re-raiser til 1100
Skurk går all-in (han dækker).
Jeg er ret sikker på, jeg er ude i et coinflip med næsten det halve af min stack på bordet, så jeg kalder.
Ganske rigtigt har han AK og får en K på floppet.
Er det bare mig, eller er det ikke lidt for tidligt at ryge i et coinflip i sådan en turnering? Synes sgu levels stiger lidt for hurtigt.
De stiger rigtig hurtigt ja... Det er både godt og skidt synes jeg :)
Men surt. Så en ryge ud på samme måde tidligere med QQ.
Out
Sidder i SB med A,7s og alle folder om til Button, som gør det til 4*BB. Jeg går all-in, da det ligner et steal, han calle dog med J,J og ingen hjælp.
Jeg har lige snakket med livesupporten. De siger at den sidste turnering indenfor promotion spilles lige nu, og alle der har spillet de to tours inden idag vil blive krediteret den 18. maj.
Out btw :P
Mine A,K holder ikke mod A,10 og J,J.
Nr. 6 ved pausen
Jeg er. har 8700 ca.
Edit : out. går på tilt efter CO skubber hovedløst for lidt over 3k med 108o og jeg isolorer med AJ. flopper en 8er og ingen hjælp. Taber så med K9o til A10, der skubber i SB. rammer to par, men han turner etkortsflush.
Effektive stacks ca. 7500
Blinds 200/400
TT og åbner til 1600 fra MP
MP+1 caller
Flop AcKsTs (pot: 3800)
Rest
std.?
Hånd 2
Effektive stacks ca. 8500
Blinds 300/600
AJo og åbner til 1800 fra UTG ???
BB caller