Hvem er med idag?
Sidder selv på bord #57 med nick: jonasag
Mansion 100k
PleaseLetMeWin
Er det kun hos mig i øvrigt at softwaren er helt i slowmotion i dag, og hvor lyden mangler?
Var på 5600 hurtigt.. nu på 2200 efter to gange par knægte.. Fold dem dog bare preflop..
også med. Helt kolde kort. en gang JJ taget ned på floppet og en gang 88 i blind krig der blev taget ned preflop.....
3300 ved pausen efter en start med kolde kort og netproblemer :(
OMGperstigmoeller er også med. Men kun med 1700 har ikke vundet en pot endnu.. Kolde kort til mit forsvar:) . LoL
Out.
Sidder med JJ og caller et raise UTG. Flop kommer 4,8,10. Jeg checker og der bliver budt 1000. Jeg checkraiser til 3000. Villain går all in. Han har mig dækket og viser A,10. Med en 10'er på turn er jeg ude :(
Held og lykke til jer andre :)
@Yaffar
Ja lige præcis den.
Jeg var sikker på at han prøvede at stjæle blinds med det click-raise, hehe.
Men dejligt at vinde den. Røg nemlig på en identisk hånd i denne tour her sidst. Der havde jeg også A,Qs og endte all-in PF mod K,K på samme måde, men der tabte jeg... :o(
@Yaffar
Regnede ellers med at se en K på det flop, så du kunne suge ud på mig ;O)
Monkey er ude KK vs AA ingen hjælp tis....
Nåh men smutter til Rhodos om 5 timer så det går nok..Gl All
Loua
7,1 k ved 2. pause. Især en fordobling hvor AK holdt mod AQ trods en Q på floppet har lunet.
Havde lige en hånd jeg var lidt tvivl om.
Det er lige før pausen, jeg siger 900 med AKs, bordet største fisk/maniac går all in for 4000 og lige bagefter går en instant all in for 6000. Jeg sidder med 11000 call eller fold?
Øv ude som nr 87. Pushede 22 fra midterposition med mine 8 bb ind i JJ og ingen hjælp. Held og lykke til de resterende.
Er kun på 15K nu her ved 3. pause.
Var lige på 24K, men tabte 9K på all-in PF med A,Q mod 4,4 i SB/BB battle.