Den obligatoriske mansion-tråd! hvem er med.
Er selv med!
Nick: alphadog82
Mansion 100k
7824 ved første pause
Er med. PleaseLetMeWin. Meget stille og rolig start og er på 2400 ved første pause.
Ude. AJ mod KK og ingen hjælp. Held og lykke til Jer andre.
Er det ikke en lidt syg blind struktur. Med 75/150 på level 5 efter første pause har avg. stack p åca. 3750 blot en M-faktor på 15, hvilket ikke giver rum til rigtigt at se nogle flops.
14.6k
12800
lol.
Det virkede fint for mig :) A3 blev til quads som triplede mig op på 5k kort efter første pause.
Har været en hæsblæsende start med badbeats og et missclick der førte til et goodbeat.
6800
3 PNer på FT. intet mindre ;)
Jeg har planlagt at badbeate mig til toppen :)
NEVER NEVER NEVER I SAAAAAYYY, COS THE MLK IS HERE TO STAY!!!
"goodbeat",HEHE
good 1
Nede på 10k efter en mindre blødning med 66 vs AKs. A på turn.
nede på 9k efter min kk ikke kunne slå a9 til en runner runner flush - og ak kunne ikke slå 99.
Det var så de irriterende hænder der var overstået - nu er jeg klar til lissom filth at dele ud af bad beats!
Rammer AK på A87, men modstanderen havde desværre overskrubbet mig med sin A8. Godnat herfra.
15k, og har skiftet bord, desværre. Sad en varm hvede med 24k. Hans preflop raise% lå på de 50-60 stykker.
ude efter at have tabt 4 hænder mod den samme vildand med den bedste hånd hver eneste gang.
Dette er bestemt ikke min tour - jeg blir hatet så meget på af mansion!
Hvad hed han?
21700.
I pengene med over average. Alle mine store par har holdt hjem i dag. Og jeg har fået action på dem.
Har været på 30k for længe siden og tredieplads på det tidspunkt, men nu på ca. 10k, efter intet at have ramt, og alle steals er gået i vasken. M faktor på lige under 4 betyder push :-) Jeg er klar til at komme tilbage.
filth - emdeer hed han
Het BubbaTT long time no see :)
A_I_V bord 42 med 28.800
Første gang jeg spiller den, men jeg regner stærkt med at tage den ned :) One shot, one kill, du ved ;)
@ chang.
ty
damit
Done. Pusher de første to hænder efter pausen da jeg ser et A, første gang folder de, og anden gang kaldt af AK der holder hjem. Så godt ud da jeg havde trediepladsen, selvom der var nogle timer hjem endnu på det tidspunkt.
ty.
er på 20k efter q10 ikke kune tage q4 b:)
Brølabe :) 40k
Ude, da jeg skubber med 22 for 7BB, og bliver kaldt af 99 og AA
GL Filth.
47k
Ærgeligt og takker.
Får intet at arbejde med. Men der er tid endnu :) 27k
62k
126k efter mine dejlige 66 holder mod AK :)
218k. KJ vs AQ
282k
11 left
ft med 272k
filthbastard = luckbox
88 vs kq lool
jeg ville nok være lidt mere konservativ :))
godt spillet ellers
Indeed. LOOOOL
390k
8 left
Det var enten push fold imo :) Og jeg har været rimeligt tør helevejen. Var sikker på at han ville drysse :)
nitten at tabe med aq mod aq :)
Ja den var ikke for god. Hader bagdørs træk :)
CL
fold alt og lad de andre slås
Jep prøver skam at ungå FPS :)
6 left
marginal CL med 370k
avg 260k
LOOL
Kan sgu ikke holde mig vågen mere...
Håber at du vinder hele pisset, og så ikke mere tuderi
over at du er broke :):))
LAAAAAAAAAAAAAAAAMT.
QQ vs 1010
10 på turn
er efter ladt med 32k og potten var på 450k ;(
5 left og er på 120k
Det var sgu OUTTURNED ;) Og ja, hell of a time ;)
Og takkee. Jeg skal bruge lidt skrub nu :)
Oh well så outurned da :)
Lidt nogle donks du sidder til bords med eller? Har kun set en halv times tid...
4 left
134k
GL filth... godt gået by the way, uagtet det sidste stejle stykke til toppen mangler
Takker. Der skal bare arbejdes nu :) Den er min siger jeg til jer ;)
God damn misklik
A_I_V
Gone 88 vs A10
Så tæt på og alligevel så lang fra. :)
Tak for supporten drenge.