Hvem er med: CraZyMonKeY
Loua
Mansion 100k
Vennekilde
"PleaseLetMeWin"
Har søgt men kan sq ikke finde tråden..
Fik man en 3. token eller 100$ tilbage?
Du får et tredje bye in.. Skriv til dem i deres live support/chat så tager det kun 2 min.
Loua
Ude.. All in på flop med nuts mod en donk der rammer hus på river..
Lidt af en start du fik K_Kjaer :)
UnderTheGyn..............Må rejse os fra den skuffende 33. plads i går hvor KK døde til AQ.
Jep :)
Vi sad ved samme bord, men jeg blev flyttet lige efter. Ved ikke hvad ham med 10J lavede, men lækkert suckout til 7,5 K du fik dig :) Det var vel nærmest første hånd i turneringen.
out. heldig 5èr på turn der hope. men min egen skyld den skulle ha haft noget mere på floppet.
GL ALL
Ikke spillet en hånd endnu... Må jo betyde at AA, KK osv ruller ind efter pausen!
ssshhhh... hehe, ja kæmpe donk suckout jeg fik. Og så sletter vi de sidste par indlæg hehe, ej.
- Mrkjaer
@TIME_ON
Ja du skulle ha' givet den mere gas - så havde jeg været væk ;-)
En potsizebet havde været på sin plads... gl next time!
Jeg tier :) Så vidt jeg husker kunne dit spil nu godt retfærdiggøres, med hans overbet på floppet in mente, der osede af svaghed, men selvfølgelig også lugtede lidt af AQ.
jeg takker - men mit all in på et "flush" med 4...FIRE spar ..kan næppe retfærdiggøres ...
TV'et blev slukket samme millisek. potten røg over til gutten med et set... haha I skulle have set mit måbende ansigt ... jeg rødmer og er stille og ydmygt tilfreds med mine 5K ved pausen :)
-Mrkjaer
UnderTheGyn... Holder du stilen kan du nok få en bedre placering end gårsdagen.
- Mrkjaer
Så har jeg pludselig også fået skrub. QQ holdt mod AKs og dernæst KK mod QQ. Er oppe på 18,5 k og er nr. 2. Var ellers nede på 1500 ved 1. pause.
Det må vi da håbe MrKjaer........ skide træls at ryge lige før det bliver sjovt på en 3 outer!
:) nu må vi se hvor længe det varer. Men i lige måde da, kan se du lige har overhalet mig efter jeg lige tabte lidt i en blindbattle. Men lad os håbe vi kan holde placeringerne.
Standard:
All-in preflop
DEALER: Skrubtudsen has K A and three of a kind, kings
DEALER: twojacks shows A A for two pair, aces and kings
DEALER: Skrubtudsen wins 8,990 with three of a kind, kings
DEALER: Game starts, Hold'em, hand #23123427
Nr. 6 med 19,6 K ved 2 pause.
Mansion har ubetinget det værste software jeg har spillet på ;-D
Det er shit at vi ikke kan se hvad der muckes...
Sat lidt tilbage igen hovedsageligt efter AQ ramte A på river mod mine QQ i 8,5 K pot. Er nu på ca. avg. med 12,5 K.
Ha ha... den bedste hånd jeg har haft siden pausen er KQo... hvilket skrub.... :-D
Så er det ikke let. Efter at have været totalt kortdød de seneste Mansion-turneringer kan jeg dog ikke klage i dag. 3 gange KK og 2 gange QQ, og 2 af gangene KK mod QQ, hvor han dog foldede til mit rereraise den ene gang.
Mit er PleaseLetMeWin
Så kører det da for alvor for dig Gyn :) Har desværre selv været helt kortdød i boble-spillet.
Jeg har også været lidt kortdød(weak) i boblespillet.. Det har ikk gjort det nemmere at have CL til venstre.
/Skrubtudsen
Ude som nr. 52, var røget ned på knap 10K og havde kun foldet lang tid, så prøvede at stjæle blinds (800/1600) med push fra buttom med 36s, men røg ind i A10 på BB, og ingen hjælp. Men nåede da lige i pengene. Held og lykke til Jer andre.
Tjaa, da jeg havde været rimeligt inaktiv i lang tid, valgte jeg at limpe med AA mod BB. Vælger at gå efter guldet og slowplaye den videre så grimt jeg kan og villain rammer 2 par på river :)
Ja jeg kan ikke klage over ham der mente at 55 skulle koste 40K når jeg heldigvis sad med KK i sb ;-)
pis havde lige glædet mig til at spille den i aften ... og så starter den kl 11 om formiddagen !
Hvad endte det med gyn?