25 min. så er vi i gang igen, det ser ud til at der kommer super overlay i dag.
Er stadig stuck med dansk afleveringen, så har jeg da lidt at give mig til.
Mansion 100k
I am in to..
Kommer self. overlay, men tror feltet desværre havner på de 500+ spillere!
Klager ikk alligevel.. :P
Tror oss lige jeg niver min ord i mig igen - var sgu lidt for hurtigt ude.. !
Lol.. Den gider fandme ikke sætte penge ind på min konto..
Så i må bare have held og lykke gutter!
Laveste jeg har set tidligere var 477 - den bliver da slået i dag :P
Hvad hedder i forskellige derinde :D.. Bare så man kan følge jer lidt :)
410-20 stykker er det mindste jeg har set...
Men ja, super super overlay igen i dag :)
Også med igen. Held og lykke til alle.
Har aldrig set så lidt tilmeldte.. herligt herligt..
Ikke som i går med næsten 600.. ! :D Ville jo gerne være foruden de næsten 200 ekstra spillere..
Skruuuuuuuuuuuuup!
12:59:46 lykkedes det mig at få downloadet softwaren og registreret mig;o)
lol, wd løp :-)
Jeg hiver et FT i dag - det er HELT SIKKERT!!!
PederDingo er nicket :P
PleaseLetMeWin
@Jungle
Foreløbigt har du drysset så 20% af din stack-men det er måske en del afstretegien;o)?
altid!!
Jeg er modstander af tight tourspil tidligt!! De første 30% investeres, og derefter strammes op :P
hehe. jeg kan se du også køre efter princippet at se flops, mens det er billigt. Ville jo være træls ikke at være med hvis man nu ramte.
Ellers kan du jo altid skrive i chatten du ville have ramt to par, hvis du nu skulle misse en pot(det kunne jo være du var på toilettet eller lignende), og så vil vinderen af hånden måske være med på en split.
well out mod "danishplayboy"
sidder i BB med AQ - 5 limper rundt, siger 180
3 callers
flop: Q, 8, 3 ingen farve
Byder 600 ud..
Danish playboy siger rest,
caller
han vender Q7
river 7 i billetten
Ad den er grim!
Men medmindre du reads synes jeg det er et fold... Alt for ofte du er død til settet...
Så dryssede jeg 20 % på at checkraise mit toppar uden at tage potten ned.
Øv totalt kriblet. Kaldte et overallin-reraise med QQ, han havde AKs og ramte flush på river....
@ Salomonsson
Danish Playboy er ret fisket, kender ham privat, så ved hvad jeg snakker om. ;) Fandme utur at han rammer sin 7´er, skidt skidt move fra hans vedkommende.
GL to all..
Og helt ude på endnu et coinflip.. Bedre held til Jer andre.
@FreddyBS
Ja skidt move, marginal call herfra, men hans linje lugtede ret meget.
ævæv. GL PN'er
Betaler 100 også 100 dollars, men jeg tror nu jeg vil begynde at kvalle.
der er rigtig stor varians i denne tour.
1K til 10.pladsen...
Der er så mange donks herinde at jeg heller ikke kunne drømme om at smide QQ preflop, på trods af det er level 1.
Foreløbigt har folk eksempelvis været til bunds med JJ og K9.
I forgårs da jeg spillede den var der trevejs AI med 55/66/AJ.
Og det er ikke fordi folk er criplet.
EDIT: Det er selvfølgelig til 2-vejs action.
@ Fisken 5 % af Indskuddet er rake, prøv f.eks at åbne lobbyen til næste 100 $ turnering, der står det..
@Tonse
Hvis det var til mig og min QQ, så jo, og jeg må jo hellere lære lidt af det.
Satte ham nu egentlig på et underpar, og frygtede udelukkende AK coinflippet, da AA og KK virkede ret usandsynligt, og derfor synes jeg det var værd at kalde. Men hvad siger I andre?
Hånden gik således:
UTG limper, jeg raiser til 100 med min QQ og dealer (der har siddet ude hidtil og ikke har spillet en hånd) pusher allin for 2400 og der foldes til mig, der så kalder...
All-Out-Put
Den var til dig hehe.. I orden at kalde med QQ, da det er vildt mærkeligt spillet af ham..
Raken gør vel igen forskel.
De får stadig 100$ per entrant, og skal derfor stadig "kun" smide 56.600$.
Jeg synes sgu det går stærkt.
Måske man burde foreslå strukturen blev bedre?
Måske en række spillere kunne gå sammen og foreslå det?
@ Fisken
Nu er det faktisk en bedøvende lille ting, som vi ik burde bruge tid på at diskutere :) men vil mene at der er 58.770 i overlay for os, da vores prizepool ville ha været 41.230 uden de 100.000 Guarantee, men lad nu det ligge :)
Jeg fatter simpelthen ikke, hvordan de kan have råd til at have den kørende 2 gange dagligt.. Det er jo helt vildt
@TONSE
Det er der kun en gang om dagen kl 13.00 (man-ons fredag) og kl 22.00 (tirs-tors-lør-søndag).
Loua
@tonse
2 gange dagligt?
@Loua
Kiggede forkert.. Tak :)
- Men stadig utroligt, at det kan kører rundt!
Og hvorfor er der ikke flere med? Forstår det virkelig ikke
Hvor mange ud af de 434 kommer i pengene? Hvad skal man blive for at komme i pengene idag?
tonse, måske er der ikke så mange som kender til Mansion ud over PN'ere :P
@jonasan
Kom ind og kig med Jungleras og jeg kan godt bruge lidt skrub :)
350$ hvis man kommer der op.
@Jungleras
Så var skrubet der, så det mig nu...
Loua
Skruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuub,
All in med min lille stack på et KQ5 board med AKs mod KQ - river A :P med igen :P
@ Tonse
De skulle vist have kapitalen i orden i forvejen fra deres sportsbetting osv og har så valgt en - meget - aggressiv markedsføring for at komme ind på pokermarkedet med denne turnering, stor bonus og jeg har også ladet mig fortælle, at de har betalt en hel del over markedsprisen for at komme på Tottenhams trøjer.
Eneste der undrer mig er, at de ikke gør den til rebuy. Men brokker mig da ikke :)
Fuck.....
Havde sat uret til 12:45, men kunne ikke overskue at rejse mig...
Damn... sindsygt overlay igen idag.....
Men hvorfor har de ikke flere tours end den her....
Det fatter jeg ikke.
De får jo aldrig fat i poker markedet kun med en tour om dagen....
@Durabo
Hvis de er sponser for Tottenham, hvorfor er der så ikke flere der kender til dem?
Isæt når man tænker på at de kører med sådan en syg turnering hver dag!
Men hvad fanden.. Tror ikke der er nogle her fra PN der brokker sig ;D
De kører også det der fjernsyns program "Poker Doom" tror jeg det hedder.. mener det bliver sendt på viasat sport..
det mest syge ved denne tour er at, der ikke skal betales Rake.
det fleste steder er det altid 100 + 9$
Det er sandt Milas, havde helt glemt det. Nogen der har prøvet at kvale sig der? Mon der er ligeså stort overlay i den :D
Der bliver betalt rake Ektoras, turneringen er en 95 + 5 turnering...
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Havde kvallet mig men vågner så først for 15min. siden :'(
Out.
Limper med KJ, SB completer BB checker. Og jeg går død til SB AJ på et J højt flop.
suk får lige doblet op med 55 mod AK og er oppe på 6.7k
Hånden efter får jeg AA i bb, ender all in mod JJ
Flop: 10QA turn:X River: K
Tak for idag, satme klamt
GL til dem der stadig er med
phew, der er godt nok nogle donks med :)
Villian raiser 3XBB til 1200 fra CO, jeg sætter ham all-in (har 2k tilbage hvis jeg taber) med AKo i SB, han caller for 2950 med A8o!!!! 866 flop, K river :)
@Løpenthin
Jeg er 100% frisk på at skrive en mail til Mansion, og foreslå en bedre struktur, men vi skal være flere før det bliver hørt...
Det bliver hurtigt lidt for meget "all-in" poker.
Jeg er i øvrigt lige røget ud.
ul loua
blinds som nu 300/600, villian - jævnt tight - utg+2 skubber all-in for ca. 8k og jeg samler JJ op i MP(stack 21k), call, raise or fold?
Så här säger deras affiliate Boss om hur länge turneringen ska fortgå med detta overlay;
Well........ we will continuing on into April as well, Spread The Word!
Anthony Hodgetts/Affiliate Coordinator
Valgte at raise for at isolere, han viser QQ. Jeg rammer set i vinduet, men han rammer flush på river
Så røg endnu jeg også på et bad beat, 3-way all-in, jeg har QQ mod 44 og T7s
TXX X 7
skrub til dem der er med endnu
chippie.. raiser til 3k med AA, knappen, bb caller. Flop xxj rainbow. 8k ud i 1ok pot. bb går all in for ca. 30k. jeg brækker mig, og caller. han har AJ. samler farve træk op på turn... river er blank. ja tak. 75k pot
Lige et par spørgsmål:
- Er den begyndt at køre 2 gange dagligt?
- Og hvordan fanden slår man lyden fra :P
/Siggo
GL til resten...
Ikke dårligt Spaccone, så hiver du den sgu også hjem nu :)
Ja, det bliver jo altid lidt bingo på det her tidspunkt, men den er sgu hård når man er så langt foran før floppet næsten lige før pengene
siggo, nej.. og pas.
Durabo. man skal ikke sælge bjørnen osv. men tak, og ja tough beat.
Er stadig med, men har kun 7,5K og har BB efter pausen, så det er derudaf med det samme....
snowking
@snowking
den ramte han meget godt...
Jeg havde godt en fornemmelse af, at jeg kunne være bagud, men med en så lille stack og i BB kunne jeg ik lade være....
Desuden skal man også double, mens det er noget værd, gider ik blinde død og gå efter at komme i pengene...
snowking
Spiller med for lidt træning til Irish Open, tegner godt til turneringen derovre hehe! ;)
jeg spiller med for lidt træning til en 1000 kr turnering i pokersjakket imorgen... lol
Ærgeligt ingen af jer er lidt heldige der til sidst ;(
Men stadig godt gået gutter..
Øv.. Den kunne sgu godt lige have slået en 8'er eller 9'er.. Men tillykke anyway..
Martin
@Veron22
Hvad tænkte du dog på da du gik overallin med din AKs mod mine damer tilbage på level 1?
Men da rart at du har fået udnyttet "mine" chips godt...
Ikke fortjent, at det var ham der blev nummer 1, men sådan er det nogle gange..
ja - han kaldte liberalt må man sige.. j 4 tidligere... ses martin
Hehe sry A-O-P, jeg spiller normalt 25-50 NL og spiller derfor meget donket i en sådan turnering fra start, enten skal jeg ha chips så jeg kan dominere ellers skal jeg bare tilbage til lidt flere cashborde, havde dog os præcis på det tidspunkt AA på et 25-50 bord og havde fået på nakken, så AK'en blev bare sendt afsted.-
@Veron22
Fair nok, og man må jo konstatere det virkede fint :)
Kan heller ikke selv koncentrere mig om mere end et bord af gangen, så i den situation kunne jeg måske også have det samme..
Grats spaccone med 4 pladsen, så røg der da lidt $ ind på konto WP M8
Loua
hva gav den?