Hvem er med???? UnderTheGyn bord 11.
Mansion 100K G
Jeg er med. FishNchips bord 52. Running hot i turneringer pt. så satser da på FT;-)
Har ikke flyttet mig så meget....oppe på 3200 nede på 1800, og nu tilbage hvor vi startede.....
Jeg er også på. Har 2495:)
Har foldet ca. alt. har 2345 ved pausen.
Så rammer jeg lige top pair, med gutshot straight draw og flushdraw på floppet, og der er en venlig betaler med 2 overcards..... over 9K nu.
3,6K efter AA mod 44.
Jeg kunne godt tænke mig lidt kort her;-) Skubber på alt pt, har kun 1400. Skal bare lige have lidt skrub så er jeg på vej:-)
Syge billetter her efter pausen, dog uden stor betaling. AA to gange, AKo, AKs og QQ.
4k.
Hvad skete der gyn? Du røg lige pludselig.....
hvor stort er overlay på? for så må jeg lige få oprettet en account så jeg kan være med imorgen
Jep ......ramte nuts på turnen (strit), og jeg gik all in; der var en der havde ramt samme strit, men havde draw til flush, som selvfølgelig rammer i billetten........ havde sku ellers godt fat synes jeg.
Stadig nogen med, jeg er der stadig..:)
Hep hey:) er dead last, så skal bruge noget skrub....
Dobler i 1. hånd efter pausen med KJ mod K10. 10k.
27k nu.
Morrisey1.
super...sidst nu =)
skal vidst igang med at lave et par af mine velkendte suckouts :)
hehe ilm.. J7 wtf:)
ja det var ikke så godt. eller det var det jo så. blev lidt utålmodig og ku jo ikke folde til den pris.
hehe.. så ikke lige hvad de skulle betale.. Men du ramte jo tilpas må man sige:) Godt nok ren lotto nu :(
lotto jep... så er det dejligt at være lidt heldig i ny og næ. og det kan jeg vist ikke løbe fra at være.
nå så kom jeg da med derop igen.. Lad os håbe på to pokernettere på FT:)
knap 60k efter 44 mod 33 og AJ der samler blinds.
hvem dælen starter en tunering kl 4 om natten ? Skal i ikke på arbejde osv ?
3 ud af 19 fra PN tilbage, det må vel siges at være helt pænt! Gl both.
Arbejde, vi er på arbejde:)
No deal.
@golden og bluffin
ved i om man kan deale senere. antijinx antijinx antijinx
55k. 13/17.
hmmm du finder dig ikke i noget hvad sjoko?? hvad mon du havde der
Out. JJ møder QQ, Q på flop, håne-J på river.
Den hånd er min nemesis i den turnering. Røg også på den sidste gang jeg var langt fremme.