Hvem er med?
Mansion 100K garanteret
Jeg ville have været, men desværre skulle jeg trække penge ud fra party først, til neteller, men da party var nede for længe, så...
Jeg er med... Men hvordan kan det være at 540 andre også er med? Går folk ikke på arbejde?
ok...var bare det jeg ville vide... 540 er avg...men kl 12, forstår jeg ikke helt...
- Mrkjaer
de uddelte jo 3xx gratis sæder i mandags, så vel ikke så mærkeligt.
@gene
nåh ja sgu..
@ nej desværre, mener jeg ikke... er også et stort problem for mig....dog ikke nok til at lade være med at spille en trny med 50K i overlay.
- Mrkjaer
a very funnie thing.... yesterday i send out a mail to my clubmembers telling them that the times for the quarantee on Mansion changed and bla bla bla.. you know... boost them a bit...
In the middle of the night i got this mail:
Hej söta söta Anna!
Tack för att du lockade mig att spela, kände för att ge det en chans och ser man på- vann hela skiten!!
Jag bjuder ute nästa gång!
Kram
XXXXXX
Hehe,,,well well... great, he is a student and plays 0.25-0.50, take a chans and cash in $24500 for some houers fun...isnt poker just great!
good luck- can happen to YOU too!
Anna panna...
hvad hedder carl?
jeps.
tt MOD kq OG
99 MOD aj
og ud i bad.
Jeg er også ude.
Kommer med i SB med 85o med 2000 bag mig, efter en fra MP blot er limpet ind. Floppet kommer 853. Jeg checker, BB checker, MP checker.
So much for det planlagte check-raise.
På turn falder et es, nu med to hjerter. Jeg stikker 400 ud, BB raiser til 1.000. Ouch, ikke lige hvad jeg håbede på.
Jeg er jo lowstacked, så skubber skillingerne til midten, og ber til han er på noget draw. Han viser A8 og jeg er ude - BB special.
Er lidt i tvivl om det var skidt spillet. Man folder jo ikke to par på turn, når man har 1/3 stack retur, svarende til 4BB. Eller gør man?
@Gene
Fold preflop (især når nu du er low). Som spillet slipper jeg ikke væk.
think the outcome would have been the same, i mean if you bet the flop, he wud have called his top pair and strong kicker.
More stupid of him calling MP with A8, some people just get blocked seeing an ace.
@c4
Han checkede A8 i BB
@Gene
Et fold PF er også mit standard play her, men jeg stacker af any day. Dog nok ved at bette floppet og få på nakken af BB.
/Mikael
Jeg er røget langt ned. Første hånd efter sidste pause raiser jeg med AQs fra CO. en shortstack på knappen går allin og jeg kalder, men får ingen hjælp mod hans AK... Siden har jeg ikke set en eneste spilbar hånd og har fået på nakken , når jeg har forsøgt på noget. på ca. 10k, med blinds 400/800 ante 40 og en avr. på 14k
Mansion are really on the edge, loool.. just got a mail from their manager congratulating that one of my players created an account just some hrs before the tournament and then won it. Apparantley they see that as a sunshine story and want to follow up.. ah well...no harm i guess.
En (med ca 6000) prøver at stjæle fra CO med et allin, jeg har KK i BB og har 5500.
Han vender 62, og rammer en dejlig str8...
ude... rykker med 77 og bliver kaldt af AQs der laver flush. Auto allin næste hånd da jeg havde BB med 2 bb igen. taber 74 vs 33, Så 2 tabte coinflips og så godnat... GL til dem der er med endnu