er det mig der er blind eller har de fjernet 100k tour i dag??
mansion 100k i dag
jeg så den for 2 mins siden, og nu er den pist væk.. fatter det heller ikke helt
hmm de har cancled den ser det ud til for jeg har fået mit buyin igen.
er det standard Mansion at der garanteres en præmiepulje for så at aflyse den en time inden start fordi der kun er et par hundrede deltager en time før start??
@jadelove
Nej, det gør de normalt ikke. Der plejer også kun at være knap 500 med i eftermiddagsturneringen.
MANSION Sarah G:
Hi Due to site maintenance this has been taken down you will be refunded
Hi Due to site maintenance this has been taken down you will be refunded
god undskyldning for ikke at køre en tour hvor der er garanteret 100k og kun (210ca) tilmeldte en time inden start.
@jadelove
Kom nu ind i kampen. De har kørt turneringen de sidste 6 måneder med gigantisk underskud. Det er sgu nok site maintenance skal du se.
alt andet køre der inde.. så no think not.
også ret heldigt for dem at det lige rammer den dag hvor der kun er 200 tilmeldte.
Nu var det jo ikke for at de aflyste den kl. 13, men en time før.
Der ville som sædvanligt have været omkring 500 med.
fisken.
tror jeg næppe. 300 deltager buyin på under en time. det er ikke stars eller party det her.
@jadelove
Det er standard at der kun er 200-250 med på det tidspunkt. De fleste regger i løbet af den sidste time. Lad det nu ligge og stop tud.
ha ha skodko.
tud.. heller undersøge end at acceptere.
men sådan er vi jo forskellige.
god weekend sir.
eller miss.
jadelove
Jeg har spillet den turnering et utal af gange siden den begyndte i januar, og det er som skodko nævner helt almindeligt med den tilmelding procedure.
Så at undersøge går for dig ud på at komme med grundløse anklager. Alternativt...
hvad jeg siger er bare at det er mærkeligt at alt andet kan køre på deres site.. men lige denne tour kan ikke.
og derfor stiller jeg spørgsmål til om det virkelig kan være den rigtige årsag.
dette finder jeg jo aldrig ud af.. men vælger at tro det er bull hvad de melder ud.
hvad i skod/fisk mener.. ja det er jeres mening.
igen ønskes i en god weekend :)
og held på bordene.
Det kan jo sagtens være at deres maintenance først er senere i dag, hvor touren stadig kører.
Jade du jo helt væk, hør nu hvad de søde mennesker i de hvide kitler siger til dig, den har kørt med massivt overlay HVER dag de sidste mange måneder, og der er intet anderledes idag. Mon ikke problemet er at det lige ramte den dag DU havde glædet dig til at spille den...? (sidste hverdag af min egen ferie, så kan iøvrigt sagtens følge det)