hey, jeg kvallede mig imorges for 10 dollar til mansions 100K, nu er det så muligt at jeg ikke for mulighed for at spille den alligevel( ikke sikker endnu) så prøver jeg så at høre om jeg ikke kan spille den imorgen istedet eller få de 100$ tilbage. og for så et svar der hedder -> nix det kan du ikke, hverken det ene eller det andet for det kan ikke lade sig gøre!!!
hvad er det for en skod undskyldning at komme med, "de kan ikke lade sig gøre" hvem kører showet derinde?? skynet??
er der nogen der har haft ligende problemer?
og kan der gøres noget?
Mansion 100KGTD unreg ikke muligt
Hvis de har en regel som siger, at man skal spille den turnering man kvaller til, så er det jo sådan.
Det er sgu da normalt!
Du spiller en satellit til en tour, du vinder et seat og du spiller den
Sur røv hvis du ikke kan.
Så vidt jeg ved er det kun på stars at de tilbyder at du må unregge til en tour du er kvallet til.
giv mig en god grund til den regel er der, hvis de har den?
og har mansion ikke brug for kunder som jeg ser det?
@Razga
normalt ved jeg ikke om det er, ikke der hvor jeg spiller men hvorfor skulle man dog ikke kunne det, virker ulogisk at man ikke kan
Altid en fordel at skimte T&C
TiltThis ulogisk? DU har vundet et sæde til en turney. Synes du det ulogisk at du ikke kan ombytte det til rede penge?
Evt. kunne du jo som DSR siger, læse deres T&C ;)
ja ulogisk, JEG har vundet et sæde der er 100$ værd ik? om jeg bruger det idag eller imorgen kan vel for helvede være ligegyltigt. det ulogiske i det er at jeg for at vide at det ikke kan lade sig gøre, medarbejderen ville gerne men kunne ikke, det for mig er ulogisk, det er da kun et spørgsmål om viljestyrke.
og hvad der andgår T&C så ja det er livet sgu for kort til...( yes it came back to bite me in the ass....)
@fryden
godt set :) men det er jo noget med masser af damer ovs..
Alt det der med at læse T/C, er selvfølgelig svært.
Men når man så ikke gider det, så står der også kun som overskrift i ALLE deres satellitter, at man vinder et sæde til deres $100 gtd den x/x 2007.
Der står altså direkte, hvilken turnering du vinder adgang til. At de så kører en $100 gtd hver dag, det er jo noget andet.
Du har vundet adgang til præcis den turnering den x/x 2007 og kan derfor ikke bruge din billet til en anden turnering.
@tiltthis
Kan godt se dilemmaet, men turn er i aften, og damer og øl er med garanti ikke gået af mode i morgen. At lade en anden spille den er selvfølgelig en mulighed...