150K på mansion ...
hvem er med
: K_kjaer her...
PS: God value
- Mrkjaer
Mansion 150K / ATT: Razga
Er med for første gang, hvad tid skal jeg ca. regne med at tage slå den sidste modstander HU???
Chemician, bord 12
8min var rigeligt, takkker for tippet
Har endelig tid til også at være med igen i aften efter en længere Mansion-pause. Nick: PleaseLetMeWin
Øv skidt start. A8s rammer selvfølgelig sit A mod mine konger. Nede på 1460
@pschmidt
Mine kilder fortæller at der lige var en royal på dit bord:D
- Mrkjaer
@MrKjaer
ikke noget jeg har lagt mærke til, men sidder også og brugeer mest tid på et par PLO borde, får nada kort
Ude, fik først kæmpet mig op på 4000, men så røg mine konger igen, denne gang mod A10 der ramte 4 2'ere !!!! og derefter et ret tiltet bluff mod nuts. Bedre held til Jer andre
Jeg hader den tour!
AQ i hulen i CO, BT caller flop 2 3 Q - han clicker mit cont bet og caller all in med 55 der laver runner flush....
Doblet til 6,3k AK vs KT, all in på Q95flop
11k nu, en stor aggro valgte at calle OOP, potleade flop og turn ud i min TPTK, for så at folde til mit rest for 2k mere på turn
Bvadr åbner 3way all in med QQ mod KK og 88, har gushot straight og flushdraw til at suge ud på river mod KK's floppede set, men får kun en lam sort Q.
10k pot er på 6,4 nu
Tak for reminderen (og også alle dem der skrev på MSN :))
Men jeg havde lige nogle venner på besøg til noget middag, så jeg var desværre optaget. Tager den bare i næste uge.
GL alle der stadig er med
Så er vi på samme bord K_kjaer.
Er low. tabte en pf all in med QQ vs hans A7o, som rammer en strit. Havde ham heldigvis dækket men skal bruge noget held.
ude som nr 104 hehe... skubbede knægtene og bb kaldte med A4o og trak runner flush. til 4'eren.
til bords med danske Charbroiled inden jeg røg ud. Læser du med herinde ?
Et råd: disable chat. Ikke sikker på du har gavn af den..
fucking fjols der sad lige før mig med dobbelt så stor stack, stjal alt det jeg skulle have stjålet lige inden boblen :-(
en ting jeg ikke forstår, hvorfor er det at folk der sidder med eks. 18k eller 22k eller lign. stort set ikke laver andre moves end AI trods blinds stiadig kun er 1200/2400...... er der virkelig så mange der er bange for at spille, eller er er det mig der ikke fatter en brik....
lort ude..... mistede tålmodigheden og lavede et move med Q10..... og ramte ind i JJ....
@Laur
Kender du betegnelsen M?
For med en stack på 18k er ens M sgu kun 5 og der er det push/fold-mode all the way.
@Laur
Hvad vil du ellers gøre? Raise stadard til 3xbb? Det er jo sygt. Det er push eller fold.
@ Butch_dk
mig der er CharBroiled. Tak for tippet - mener nu ikke at det i denne situation gjorde den store forskel, i og med at ingen følte trang til at konversere med mig. Men det er noteret. Bortset fra det, er det pænt klamt at gå fra 22k og top 10 i dimser til busto på ingen tid... same old story. GL at the tables.
@Razga
vil du venligst forklare mig hvordan man udregner ens M? og forklare hvor lav ens M skal være for man går i Push/Fold mode?
mvh. aimf
@ aimf
M er et udtryk for de samlede omkostninger pr. orbit, dvs. SB+BB+Anter. Hvis du på et 10-mands bord har en stack på 20.000 og blinds+anter er 1000/500/100 har du derfor en M på 8.
Der står en del om i det i en af Harrington on Holdem-bøgerne, læs det! Giver et rigtig godt indblik.
@kspr
aaah k :) er faktisk igang med Harrington... men er ikke nået til forklaring omkring M endnu...
Det er sku vist godt jeg ikke lever af turneringer, har nok noget at lære endnu..... syntes bare det bliver noget af et lotteri, jeg spiller ofte meget aggrasivt på de tidspunkter i turneringerne, men sad eks. med 30k og blinds var 1200/2400.... her raisede jeg da tit til 6200 og stjal en del blinds, men var også klar til at folde til et AI fra en der eks. sad med 24k.... vil bare føle det var meget svært at spille aggrasivt, hvis man skal risikerer hele stacken hver gang....
Men som sagt har aldrig rigtig sat mig ind i turneringspoker, så det skal jeg ikke gøre mig klog på.