Jeg ville egentlig have spillet Mansion 100k GTD her til aften, men da jeg prøver at logge ind, får jeg at vide at: "Your account is locked, please contact customer service."
Det gjorde jeg, og gav hende en masse information, hvorefter hun fortalte mig at hun ville sende sagen videre til "the correct Department." Hun kunne ikke give noget information om hvad der videre ville ske.
Det eneste jeg har spillet igennem deres site var to gange 100k GTD, og jeg cashede ikke i dem.
Jeg synes det er dybt skuffende at de ikke holder mere styr på den slags.
Mansion Account Locked
Måske er det netop ikke skuffende, at de er hurtige til at være over potentielt fraud. Det der vil være skuffende er, hvis nu de ikke løser problemet indenfor max 1-2 dage.
/Mikael
hold kæft man kan godt se samarbejde er sket mellem manison og pokernet.
Allan bc:
skidt hun ikke kan give dig mere info.
DTM: Det må være en sjov fraud detection-algoritme der lukker min account (der forresten har 0$ stående, så det er ikke profitten i det for dem) efter deltagelse i 2 MTTs hvor jeg bustede relativt langt fra pengene. Men det værste ved det fra at hun ikke engang kunne sende mig videre eller give svar på hvornår/hvordan de ville kontakte mig. Eller hvad grunden til det hele var.
@jade
Nu er jeg ikke helt sikker på, at jeg kan tyde hvad det er du prøver at skrive, men hvis du hentyder til, at jeg ikke skulle være objektiv, så mener jeg nu ikke dette er tilfældet.
Jeg kan sagtens svine MANSION til og skal nok være med i hylekoret, hvis ikke denne sag er løst tilfredsstillende og hurtigt.
Men at begynde at græde, fordi de midlertidigt lukker en konto er da til grin. For man begynder jo også og tude om, hvor uretfærdig verden er, hvis tredje man skaffer sig adgang til kontoen og renser den uden at sitet gør noget.
For at have optimal sikkerhed må man acceptere, at der sker nogle fejl, hvor reelle accounts lukkes. Det er der intet i vejen med. Men hvis ikke de åbnes ordentligt igen, er det selvfølgelig et problem.
Jeg har forladt 2 sites, fordi det tog dem en evighed at tjekke potential fraud og åbne min account igen. Men det at lukke den i første omgang er sgu da kun en naturlig del af sikkerhedsproceduren.
@AllanBC
Der kan være 1000 årsager til, at de lukker for at tjekke op på accounten. Det kan have noget med din IP adresse at gøre, det kan have noget med dit deposit at gøre eller noget helt tredje.
En standard support medarbejder vil aldrig kunne fortælle dig noget. Det er ligegyldigt hvor det sker henne. Enten skal de vende tilbage når de har snakket med security eller sende din mail videre til en hos security, som så kan forklare dig hvad der er sket.
Det er helt normalt.
/Mikael
DTM
du mener det har kørt perfekt for mansion for tiden??
ser ud til der er endel PN bruger der har problemer med dem for tiden.
"En standard support medarbejder vil aldrig kunne fortælle dig noget"
bull.. person kan i det mindste forklare hvorfor sagen skal sendes videre.
"bull.. person kan i det mindste forklare hvorfor sagen skal sendes videre."
Prøv nu at sætte dig ind i, hvordan sådan en afdeling fungerer. Hende Allan har snakket med er en eller anden random support medarbejder. Hendes job er at svare e-mails og tage telefonen, når den ringer. Hun har ingen anelse om, hvorfor security har lukket en konto - hun ved bare at hun skal bruge nogle informationer, som skal sendes ned til den afdeling og så svarer de kunden.
Hun kan selvfølgelig også selv snakke med dem og så vende tilbage (hvilket også er en procedure flere poker sites bruger), men det tager ligeså lang tid.
/Mikael
sætte mig ind i hvordan en support (kundeservice) fungere? eller burde funger når vi taler mansion.
7år nu som leder af en kundeservice gør mig vel egentlig kvalificeret nok til at vide hvordan sådan en lille fabrik burde fungere?
men skal ikke udelukke at det køre anderledes for et pokersite.
men hos os ved vores kundeservice konsulenter godt hvad de skal svare og fortælle hvis de ikke kan hjælpe kunden med problemet.. eller afhjælpe hvilket det jo er i den her sag.
men det køre som sgat nok bare dårliger hos mansion end hos andre.
PBS kundeservice konsulenterne konsulenter kan også sagtens fortælle dig hvis/hvorfor dit kort er spærret.
selv teleselskaberne kan fortælle dig mere end hvad mansion har fortalt Allan..
ja og alle de andre PN bruger som har problemer med dem.
Det kan godt være det bare er i min verden, at det ikke er decideret dårligt, hvis en kunderservice beder om oplysninger for så at sende problemet videre til rette instans.
Men OK, det kan være det er mig der ikke lige er med på de nye frække tricks indenfor telefonpasning.
/Mikael
Jeg fatter heller ikke noget, min konto er også blevet locked og jeg havde kun spillet 1 turnering ???
@DTM:
Party har også lukket min account engang, men da blev det hele løst med et telefonopkald hvor jeg forklarede dem omstændighederne. Desuden fik jeg at vide med det samme hvad problemet var. Stars ville også have løst problemet på meget kort tid. At Mansion holder min account lukket i flere timer uden overhovedet at give noget information er hvad jeg kalder dårlig stil. Det er ret tydeligt at der aldrig skal spilles noget ikke-100kGTD derinde for mig nu. Hvis min account da overhovedet bliver genåbnet.
I en sådan sag bør det være muligt at få en redegørelse, og derefter at kunne få mulighed for at udrede hurtigst muligt hvis der er noget galt udover rutinecheck.
I min verden skal folk ikke bare kastes rundt i systemet uden at få at vide hvad der er galt. Hvis ikke de selv kontakter mig igen gider jeg slet ikke gøre mere ved det, kontoen er jo alligevel tom.
@Allan
Mon ikke de også kontakter dig. Slap nu lidt af.
Du skriver til support, som får oplysningerne af dig, og sender dem videre til ham, der skal undersøge det (og nok snakke med dig om problemet).
Det er i øvrigt præcis den samme procedure hos Stars for den har jeg været igennem før. "Hello, I have redirected your e-mail bla bla bla."
Det er klart det er irriterende, og får du ikke noget svar indenfor en dags tid er det da helt klart for dårligt. Men at ryge helt op i det røde felt, fordi en random support medarbejder ikke lige kan fortælle dig, hvorfor security har lukket kontoen er efter min mening et overkill.
/Mikael
Jeg skal ikke kunne svare på mansions generelle support-effektivitet, da jeg ikke slv har en konto der.
Men det er HELT normalt (indenfor online poker) at en "basis" support medarbejder ikke kan fortælle hvad problemet er, men blot at kontoen er spærret. De er der for at tage telefonen og løse simple problemer, ikke for at forklare at din konto er lukket pga mistanke om fraud, den er forsøgt hacked eller hvad der nu har fået alarmen til at ringe.
Det du kan gøre er selv at ringe til dem igen, og høre om det er muligt selv at tale med deres security afdeling.På den måde kan du i hvert fald holde dem lidt til ilden.
Update:
Jeg undrer mig over hvad der idag er sket, men klager ikke just. Min konto er genåbnet, og jeg ville så spille 100k GTD der starter her om lidt. Fint nok, kontoen var jo tom, så smider 200$ ind fra Neteller. Det virker også fint. Nu ser jeg dog at der står 300$, og så bliver jeg forvirret. Jeg tjekker historikken, og der er en post med de 100$ der er blevet sat ind, men ingen besked om hvorfor, bare at de kommer fra Mansion.
Det hele er meget underligt, men fint nok, kan vel ikke klage mere. Meget forvirrende.
EDIT: Jeg har også fået en mail om genåbningen, men der står intet om de 100$. Burde jeg nu spørge ind til de 100$, eller bare gå ud fra at det er meningen?
HAHA du får lige brokket dig lidt, selvom Mansion åbenbart har indset at der er sket en fejl og har givet dig 100$ for ulejligheden. Utak er verdens løn. Gad vide hvad der havde gjort dig tilfreds? Stop nu alt jeres klynk og vær glad for at div. sager bliver behandlet forholdsvis hurtigt.
Jeg er da selvfølgelig glad for at sagen blev løst, men stadig ikke vild med håndteringen. De har givet alt for lidt information. At de giver 100$ er en ok kompensation for forstyrrelsen, og svarer vel cirka til den value en anstændig spiller får ved at deltage i 100K GTD derinde.
De 100$ opvejer umiddelbart manglen på information, men hvis de havde givet en grund til lukningen og en evt. deadline på en løsning, ville jeg have taget det over de 100$.
På den her måde har jeg ingen anelse om hvor vidt jeg rent faktisk gjorde noget galt, kunne have gjort noget bedre, etc.
@Allan.
Der er præcist sket det samme for mig. Satte $200 ind og der skete alt det lort.. og har fået sat $100 ekstra ind ..
Dejligt nok... Meeeeeeenn tror ikke at det er gratis,, men håber da det bedste .. det er jo Mansion ;)