Mansion Cashout - nyt Visa

#1| 0

ADVARSEL: Dette er et meget surt opstød !

Jeg har nu i 14 dage forsøgt at blive verificeret på Mansion.

Jeg har fået afvist mine scanninger af pas og visa et par gange, og ligeledes når jeg har forsøgt med billeder fra mobilen. Den ene gang var det dog selvforskyldt, da jeg havde glemt at underskrive mit visa.

Jeg har hvergang modtaget den ene standardmail efter den anden, og har måttet spørge gentagne gang ind til problemet, før jeg har fået at vide hvad det specifikke problem var.

Igår fik jeg så endelig at vide, at problemet er at det er et nyt visa, hvorfor kortnummeret selvfølgelig er et andet end på det jeg brugte til deposit. Dette svar får jeg først efter 14 dage(!!!), selvom jeg ved alle min mails med dokumentationen vedhæftet, har gjort opmærksom på at det er et nyt kort, samt at kontonummeret og navnet på kortet var det samme som på det oprindelige kort. Jeg svarede selvfølgelig tilbage, at det havde jeg allerede oplyst i min første mail for 14 dage siden, samt forespurgte hvordan vi kunne løse problemet. Jeg får så en mail tilbage om at de behandler sagen, og jeg vil høre nærmere hurtigst muligt. Dette sker selvfølgelig ikke - sådan er det hvergang deres mailsupport ikke bare kan copy/paste en standardmail, men selvfølgelig altid noget de har læst spørgsmålet dennegang - og jeg kontakter derfor idag deres chatsupport, hvor jeg så efter lang ventetid får at vide at jeg skal skaffe dokumentation for at jeg ejede det tidlige kort. Jeez det tog så 14 dage at få svar på noget, som de kunne have informeret mig om efter min første mail.

Hvis nogen skulle være i tvivl om hensigten med denne post, så er det at advare alle mod mansion og deres Lo.... support, som imho mest minder om et levn fra planøkonomiens tid.

Deruover vil jeg gerne høre, om nogen har erfaringer med at skaffe dokumentation for gamle visakort fra deres bank?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar