.. Ok det lyder måske lidt vildt .. men for FØRSTE gang i min 3 år som netspiller oplever jeg dette .
jeg åbner en konto via. pokernet pga. alle de fine ord og fede MTT de har på Mansion
jeg indbetaler via neteller men den siger fejl 4 gange da jeg kommer ind på min neteller har de trukket beløbet første gang jeg prøvet.
jeg skriver til Mansion ..det ender med de siger beløbet ikke er gået igennem kontakt neteller det dem der har problemet .. det gør jeg de siger så beløbet er 100% gået igennem ..og beløbet er også trukket fra kontoen kan jeg se .. de giver mig nogle koder jeg kan give Mansion der bliver lidt stille i chaten hos Mansion.. han siger NEJ de er har ikke modtaget jeg skruger bissen på og sender Mansion KOPI af hele Chaten med Neteller så bliver der endnu mere stille hos Mansion og så skriver du høre fra vores bank afdeling.
Har p.t intet hørt
Jeg har aldrig haft problemer med neteller som jeg bruger meget jeg har vel nok indbetalt på omkring 15 poker sider og det har altid været 100 % iorden..
Nogle der har gode råd eller oplevet det samme med Mansion måske vil Pokernet hjælpe mig da i jo så flot er blevet kærer venner med Mansion ;-) det er ikke kæmpe beløb det handler om med ville lige prøve at ind betale bye in til et par mtt inden Hele rollen skulle derover men det sker vist ikke nu...
Hjlæp ?
Mvh
DVDmand
Edit: Grundet opklaringen i tråden, har jeg ændret den misledende titel på tråden. Denne rettes tilbage, såfremt der er negativt nyt i sagen. /AB
Mansion [har ikke snydt alligevel]
Hvor mange dage er det siden?
Jeg har engang oplevet at flytte penge til fra en side til neteller, og fik en mail fra siden om at pengene var flyttet, men neteller skrev noget om at overførslen var declined. Jeg skrev en mail, og efter et par dage gik det iorden.
det var i dag og neteller sendte mig en mail om at betalingen var Godkendt og gennemført ! og jeg har faktisk en mail som bevis men Mansion nægter stadig ;-(
Jeg prøvede det samme i dag. Ville bare sætte 300 ind, men den skrev fejl prøv igen. Så det gjorde jeg så. Så var der trukket 1800 fra min neteller konto... øøhmm ok!
Han siger så i chatten at de er forsinkede med betalingerne fra netellers side af, og at pengene kommer ind på min konto indenfor 24 timer. Så det satser jeg så på.
Topper
hejsa godt at høre en i samme båd det var også det de sagde først at betaling var forsinkede fra neteller har dog aldrig hørt om det..før men vi må lige slå os sammen hvis vi ikke har penge i morgen
Hvor tror du de får penge til deres kæmpe overlay fra? ;)
Nej giv det tid så skal det nok komme!
Samme fejl for mig idag! Er tosset ;)
jeg var for sur til at lave Komma og punktum ... er du dansk lære Mickey ;-)
håber sku også de finder fejlen
@DVDmand
Havde præcis samme problem igår da jeg skulle spille 100K turen.
Jeg prøvede at depositte to gange 100 dollar, og penge blev trukket fra min neteller konto.
Men har intet fået på min mansion konto.
Har skrevet til support, og afventer svar
Er pengene kommet ind på jeres mansion endnu?`
Mine hænger stadig ude i cyperspace..
Stadig ingenting her
Synes hans brug af "Nutids r" er værre end hans tegnsætning.
at køre - jeg kører
at bære - jeg bærer
at klare - jeg klarer
Dette kan benyttes til en huskeregel:
Erstat verbet med f.eks. spille. Hvis det hedder spiller, hedder det også kører.
Det samme her :(
Og har intet hørt hørt fra mansion endu.
Har netop oplevet det samme. Desværre så jeg ikke denne tråd først.
Hos Neteller ser pengene ud til at være overført og hos Mansion er transaktionen "failed".
"jeg var for sur til at lave Komma og punktum ... er du dansk lære Mickey ;-)"
Nej, jeg er ikke dansk lærer, men hvis du bruger mere end 2 sekunder på dit indlæg bliver de svar du får også en tand mere seriøse, dit første indlæg var umuligt at finde hoved og hale i - just a thought.
Mickey
@ mickey
Dvs. at du ikke havde en chance for at forstå budskabet, at der var en problemstilling mellem en overførelse fra Neteller til mansion??
Knish, jow efter jeg havde brugt 5 min på at finde start og slut i div. sætninger.
Du har godt set at indlægget siden da er blevet redigeret right?
Mickey
MANSION JulieI can confirm that we have identified the problem and Neteller transactions made now will go through, we are currently working on getting payments o's to members accounts and should have more information very soon, i sincerely apologise for the delays and for this situation
Nyt fra deres online chat
Her ,Ikkke ,fået ,en krone,endnu ;-(
STOP med at indbetale til mansion det lugter ..
@DVDmand
Hvad er det der lugter?
Selvfølgelig har de ikke tænkt sig at stjæle dine penge. Det er bare en bug i deres system, som de nok skal få rettet.
Relax... Selv min bank har sådanne bugs engang imellem.
/Mikael
@Mickey
At du ikke fattede hvad budskabet var, uden kommaer og punktumer, siger en hel del, som jeg dog vil holde for mig selv.)
nogen der har haft held til at deposit i dag?
jeg havde ellers tænkt mig at deposit og spille i aften men nu ved jeg ikke om jeg tør risikere bøvlet :)
Heh.. tag da lige en slapper..
De skal sku da lige have en chance for at rette fejlen, og finde pengene!
Mickey - reelt set er komma og punktum jo ikke hans venner, da han klart lukker dem ude. FISH!
@DanTheMan
Syntes bare de mindste de kan gøre er at sende mig en mail, om havd der sker, nu havde jeg glædet mig til at spille iaften ;-(
Det første gang jeg oplever at penge bliver "væk" på den måde
nu har de haft over 24 timer og ingen mail ,ingen penge, intet.... syntes bare det lidt skidt info.
Men håber da jeg få en mail fra dem ,om hvor lang tid det tager...
ved du noget ??
/Jesper
Ved godt jeg kan være en brokkerøv nogengange, men det her bryder jeg mig slet ikke om!
En moderator ændrer overskrift!
Hvad er årsagen til det? har ikke set det på lignende tråde før!
Stadig ingen penge til mig... Magter brikker, håber det klare sig selv! :D
NYT for Mansion.
De siger nu, at de er klar over der er en fejl , jeg bare skal vente i 24 timer MERE det er p.t 29 timer siden jeg indbetalte første gang.
så de har købt sig 24 timer mere .. men så må du sku også hoste op, jeg har mailet dem masser af beviser, de må bare betale ,det deres problem at finde beløbet bagefter.
/DVDMAND
Nej selfølge lige har de ikke snydt!
Det er klart en uheldig situation, men de har ikke postet 5.000.000$ i deres 100k tourney får at hustle dig.
Jeg er sikker på det går i orden, jo før jo bedre for begge parter....
Ja alt endte godt, udover du endte med at give Mansion en helvedes masse dårlig reklame, nice going champ!
Mickey
Vil for en enkelt gang skyld give Mickey ret... Fuck kommaerne, men ubermega donket at lave sådan en post-titel samme aften som problemet er opstået om formiddagen...
@ jeschrper1 & Mickey
Det med dårlig reklame lavet de selv !!
Problemet var at Mansion nægtet at jeg havde indbetalt til dem, og så det sku rigtig nok at man er blevet snydt, det var først 30 timer og efter mange mail osv. det kom på tale at der vist var en fejl
Hvad med de gange folk bliver snydt så det vil surt ,at jeg først efter 3 dage skriver et indlæg om at man skal passe på .. nå fuck det ..
Jeg vil så ROSE Mansion da jeg har fået mine penge + 100$ pga. den store smerte jeg har haft ;-)
FØRST 30 timer efter!?... hehehe champ, nu gør du det igen :) Tror du har været meget meget MEGET heldig hvis det er den ultimativt værste behandling du har oplevet efter 3 år på "scenen"... Dit ønske om at give andre en warning er jo ædel nok, men måske lidt hurtigt på aftrækkeren. Peace
Jeg har også fået løst problemet - og $100 oveni, selvom det angiveligt var en Neteller upgrade der udløste problemet!
Flot Mansion!
ok her er min historie....
Ville sætte 400$ ind od kom frem og sagde intet overført.
prøvede lige igen og nu var der hævet 800 fra neteller men intet på min mansion konto.
Efter at live chatte med dem ca hver 2. time undtagen når jeg sov. er der ca 50 timer efter første indskud endelig penge på kontoen
Men de to gange 400 er lave som indskud 1 100% bonus og indskud 2 50% bonus.
Dette vil de ikke ændre men har give 100$ kvit og frit som kompensation.
Om det er dårlig reklame eller god reklame vil jeg lade den enkelte om.
Back to Space
Som postet i anden tråd:
Jeg er klar over, at min retning af Mansion-tråden kunne diskuteres (eftersom PN har en aftale med disse). Det skal slåes fast med det samme: Jeg har ikke personligt nogen økonomisk stake i Mansionpokeraftalen (eller PokerNet).
Til gengæld har jeg rettet adskillige overskrifter den seneste tid - specielt de aldeles misvisende, og mindes at have lavet samme korrektioner i forbindelse med andre pokerrumsundersøgelser. Man skal være aldeles opmærksom på, hvad pokersites laver omkring snyd af deres klienters penge - men man skal også holde et ærligt billede af sagerne. Idéen går ligesom begge veje.
Endelig er det netop pga. Dokkedals forventelige reaktion (Ikke specifikt hans - men generelt), at jeg præciserer eksplicit i tråden, at jeg vil holde øje med den, og rette overskriften tilbage, såfremt sagen ændrede karakter. Det troede jeg fremgik.
- AB