Mansion point på iPoker

#1| 0

Findes der kun Mansion Club Points, da jeg har en diskussion med dem om hvor mange point jeg har tjent, og de i samme sætning refererer til MPP og MCP (sikkert fordi de fatter nul og niks som sædvanligt). Tidligere var der VIP points samt MPP (eller noget i den stil)?

Jeg mener at jeg har frispillet en bonus på 7500USD hvilket tager 30k points. Det forklarede jeg dem så i går, hvorefter fjolset i deres chat 2 gange forklarer mig at jeg skal lave 30k points! "Ja, det er fordi jeg ved I intet fatter at jeg kontakter Jer og fortæller Jer det".

Arh pis. Chatten med kommentarer fordi jeg er irriteret over at spilde tid på fucked up support gang på gang. Ingen grund til at læse dette med mindre man vil se en mand på supporttilt!

HERO:
Hi. I just cleared the 7500USD bonus. When will it be added to my account?

VILLAIN:
Thanks, please hold while I get your account details... <------------- Hold what?

VILLAIN:
Can you please give me more information to the bonus you are referring to?

HERO:
Its a cash bonus I bought for 2780000 points in your store last month <-------------- Som om de har mere end en 7500USD bonus

VILLAIN:
I see and have you submitted your request to purchase the bonus online through the VIP shop? <---------- Hvad fanden er det for et retarderet spørgsmål, når jeg henvender mig helt specifikt om det, og hun burde kunne se det i hendes system?

HERO:
Is there other ways to buy it? <---------- Hero er allerede irriteret efter en hård dag ved bordene, så...........

VILLAIN:
No - have you submitted your request? <------------ OK, hun har ikke helt fattet det endnu

HERO:
Yes. If I hadn't I couldn't have bought it. Also, you have deducted the points from my account.

VILLAIN:
Ok! Just checking, please hold... <------------ No shit Sherlock

VILLAIN:
Sorry to keep you waiting, our systems are running rather slow at the moment... <---------- System? Hendes hjerne eller hendes computer?

HERO:
ok

VILLAIN:
What was the bonus amount you purchased for please? <----------------- Hvad fanden er det kællingen ikke har forstået nu?

HERO:
Yes 7500

VILLAIN:
When you click on your My Account does it show any payments being credited? <------------ Nej, så chattede jeg jo ikke med dig FFS.

HERO:
Where should it say so in My Account?

VILLAIN:
You get the bonus paid to your account by the amount of MCPs earned, so you don't get the $7,500 all in one go... <----------- Jo jeg gør, men jeg skal nok forklare dig de regler du burde kende. Hvad fanden sker der?

HERO:
Yes, when I have made 30k points, which I have just done

HERO:
Your site says "Larger cash bonuses will release into players accounts as a lump sum once the following points totals have been earned after the bonus has been claimed".

VILLAIN:
Does it show any information in your 'Bonus' or VILLAIN Club Point section of My Account?

HERO:
The total is 30k here

VILLAIN:
You get the bonus paid as follows: <--------------- Hun prøver så lige endnu engang at forklare mig hvad jeg lige har fortalt hende.

VILLAIN:
Bonus Pts to redeem

$1,000 6,500

$3,000 15,000

$7,500 30,000

$25,000 72,000

$75,000 165,000

$100,000 200,000

HERO:
Thats what I'm saying

HERO:
And I have made 30.000 points

VILLAIN:
Yes you purchased the bonus, then you have to earn the points as per the table above to get the bonus paid.

HERO:
Which I have just done <---------------- Hvad sker der, hvor mange gange skal jeg sige det!!!!!!!

VILLAIN:
I believe you have met the first $4,000 from the points you have earned since sending your request, so I will forward an email to the poker team to verify this for you and pay any monies that may be owed. <----------- Her begynder hun så selv at digte et eller andet.

HERO:
I bought it last month, and have made 30k points this month.

VILLAIN:
As above, I'm going to forward an email to the poker team.

VILLAIN:
Please allow up to 72 hours for a reply via email updating you.

HERO:
yes

HERO:
Thanks <---------------- Total resignation, som så blev fulgt op af en mail i dag som skrev fuldstændigt det samme, og at jeg kun har lavet 19k point, hvilket jeg så ikke mener er sandt, med mindre der er to typer point, hvor jeg så ikke kan finde den anden type.

EDIT:

Skal jeg folde preflop? :-)

15-10-2008 21:22 #2| 0

LOL, du kan da trøste dig med at alle support medarbejdere er stort set lige blanke

men WP!

15-10-2008 21:36 #3| 0

Jeg er færdig med Mansion, dog ikke på grund af supporten.

Du ved godt, at du bare skal kontakte VIP-manager Gary Ingham, ik? Han har email gary.ingham at mansion.com

Held og lykke

15-10-2008 21:40 #4| 0

Jeg snakkede med en i aftes der var lige så blank, ang. en withdrawal jeg lavede for en uge siden.

Han havde 117 undskyldninger, men endte med at indrømme at de havde lavet en fejl, og at de ville godkende den inden 24 timer.

Derefter skulle jeg forvente at der vil gå 3 - 4 dage inden pengene står på min Neteller.

Jeg tror ikke en skid på dem, og forventer at skulle starte diskussionen forfra i aften.

Hvordan kan det være at Stars og FullTilt kan overføre instant til Neteller men de her klaphatte ender med at bruge 14 dage ????

Det er helt sort.. Kan de ske at have likviditetsproblemer pga. at alle deres kunder skrider efter deres skifte til nettets dårligste software ?

15-10-2008 21:45 #5| 0

@maja

Så vidt jeg ved, er Mansion en af de store bookies i US, og tror kun pokeren fylder en lille smule i deres omsætning.

Tror derfor ikke likviditeten er et problem.

MEN.....jeg afskrev Mansion for år tilbage p.g.a. flere uheldige episoder. Må desværre nok krybe tilbage til dem, nu de er røget på IPoker.

15-10-2008 21:48 #6| 0

@kris

Jeg ved godt det er en stor bookie, og jeg tror såmænd heller ikke de mangler cash.

Da de var på Ongame varede det meget kort tid at trække penge ud, nu tager det en krig, så jeg forstår ikke helt hvad der sker..

15-10-2008 22:13 #7| 0

@Majaline

Jeg har selv haft samme problem som dig. Det er fordi de har skiftet "payment firma" og de er derfor igang med at sætte et helt nyt system op...

Jeg fik min cash out idag. Det har taget 16 dage... Så hvad kan jeg sige.... Tålmodighed... Og de har lovet mig det vil være en normal cash out tid næste gang jeg casher ud...

15-10-2008 22:18 #8| 0
OP

Med et sponsorat af Tottenham, så tror jeg bestemt ikke de mangler cash.

Har lige talt med supporten igen, som blev ved med at fable om om at jeg kun havde lavet 19k point. Fik dem så til at ringe til mig, hun fattede stadig intet. Fik så en supervisor i telefonen, og endte så med at jeg foreslog at jeg bare sendte dem et screenshot. Siden de ikke har ringet tilbage igen, tror jeg at de har indset at der er noget der ikke stemmer, da vi er ret enige om at vi snakker om det samme.

Jeg har forøvrigt også gang i en hævning som lige nu hænger på 17. døgn.

Plejer at kontakte Gary når der er problemer, med da jeg ikke pakker tingene ind, og gerne vil gemme lidt credit til en dag jeg for alvor har brug for det, så er han last resort.

15-10-2008 22:39 #9| 0

@SirThomas/Jensen

Har i også bare fået en snik snak ?

Mit problem er at hele min rulle stod på Mansion, og jeg cashede det hele ud sidste onsdag da jeg har været på ferie og derfor først skulle bruge dem i aftes.

Så nu hænger mine penge mellem Mansion og Neteller..

En ting er helt sikkert, der bliver ikke en næste gang for mit vedkommende, når først jeg får dem ud er det helt slut med Mansion.

Nå nu blev der hul igennem til chatten, så jeg prøver lige en gang til...

15-10-2008 22:46 #10| 0
OP

@ Majaline

Jeg tror seriøst bare at de har været lagt ned da de skiftede udbyder, så umiddelbart er jeg ikke nervøs, selvom jeg hellere ser pengene på min konto end at vi snakker om det.

Mht mit problem, så gav de op da de så mit screenshot, og gav mig ret. Skal dog lige have Gary som ikke er der til at cleare tingene. Virker faktisk som om der ikke kan træffes en fornuftig beslutning hvis Gary ikke er der, hvilket ikke kan være godt at hænge så meget på en enkelt person.

15-10-2008 22:53 #11| 0

De har haft en del problemer ja, men det virker som om de er ved at blive løst nu efter min mening.

Jeg har også snakket en hel del med dem om dette.

Så lad os krydse fingre og håbe på det bedste...

15-10-2008 22:55 #12| 0

@Jensen

Det er muligt, men enten ansætter de de absolut mindst intelligente de kan finde til deres support eller også er de simpelthen fulde af løgn.

Jeg har lige chattet lidt med et af genierne inden chatten gik ned igen, og hun påstod glad og frejdigt at jeg manglede at sende ID osv.

Da jeg fortalte at det har jeg gjort, manglede hun pludselig bagsiden, hvilket også er løgn.

Derefter fortalte jeg hende at hendes kollega som jeg talte med i går havde bekræftet at de havde alt hvad de skulle bruge, og at han havde lovet med 100 % sikkerhed at overførslen ville blive godkendt i dag.

Lige som jeg fik det sendt gik chatten kold, så nu skal jeg igang igen hvis den kommer op at køre...

15-10-2008 23:03 #13| 0
OP

Nej, det er bare ikke godt nok. Det var det samme med min overførsel. Først sker der intet i over en uge, selvom jeg rykker dem, og først da jeg tager fat i Gary sker der noget.

Kan forøvrigt se at de har 20% rabat i deres store. Nogen der ved om det er på alt eller kun på deres iPod. Kommer nok op og ringe i det røde felt gen hvis det også gælder cashbonusser, da jeg efter et år endelig fyrer de fleste af mine points af for 14 dage siden.

15-10-2008 23:09 #14| 0

Skal man være noget ved musikken for at ham Gary gider at høre, eller lytter han også til småfisk som mig, og skal man gøre det til en vane at gemme en kopi af chatten så man kan henvise til den senere ?

Når/hvis jeg en gang får mine penge ud igen ryger de ind hos PokerStars, de er da til at regne med.

15-10-2008 23:34 #15| 0
OP

Tror at man skal være blandt dem der raker mest, men husker ikke lige hvordan det var jo kom i kontakt med ham i sin tid. Men, har ham p åmin messenger nu, så ret handy at kunne få fat i ham fra tid til anden.

15-10-2008 23:56 #16| 0

@Majaline

Gary er VIP Manager. Og VIP's er dem der raker mest (ret åbenlyst :) )

Men jeg glæder mig nu også til de får styr på det :)

16-10-2008 00:00 #17| 0

@SirThomas

Jeg troede alle var VIPs hos Mansion :)

Nej, du har selvfølgelig ret, det var lidt en tanketorsk.

16-10-2008 00:15 #18| 0

Men jeg er sikker på at pengene er på vej til alle... Og jeg tror godt vi kan regne med det ikke sker igen... :)

16-10-2008 01:59 #19| 0
OP

Har lige checket min konto, og der er trillet de penge ind jeg havde bedt om at få overført, eller dvs næsten. Bad om 40k udbetalt (min konto er i DKK), og har nu fået ca 39100 ind!

Er det standard lige at bøffe 900 kr i gebyr når man har begeg konti i DKK. Hvad f.... er pointen så lige?

16-10-2008 02:20 #20| 0

ouch det er sku synd supporten er så dumme, ellers kunne de jo nok være behjælpelige, hehe.

- Men de har nok lavet klassikeren med at omregne til $ og så tilbage til dkk = ekstremt højt gebyr.

16-10-2008 03:29 #21| 0

Seneste nyt er at de vil have en kopi af bagsiden af mit kørekort for at frigive pengene....

Welcome to Chat.Mansion.Com, Louise will be right with you.

Majaline1234
One off your supporters promised to me yesterday that my waiting withdrawal would go through today. Its still waiting. Why is that ??

Louise

Hi, thank you for contacting us. Before we proceed can you please confirm your date of birth and the telephone number you registered with us?

Majaline1234
XXXXXXXX

Louise
...and the telephone number you registered with us?

Majaline1234
the phone number is either XXXXXX with danish area code

Louise
Is this for your casino or poker account please?

Majaline1234
poker

Louise
Thanks you.

Louise
There is a note on your account made on 14th Oct from the network advising that they are waiting to receive the back of the ID you sent in and also proof of address. We do have stricter security procedures to follow now however once we have received & verified this information your account will be updated for withdrawals, and these can then be processed on time and quicker.

Majaline1234
Is it to much to ask for that kind of information instead of you just keep the withdrawal waiting ? The guy I talked to yesterday told me that everything was in order and I would get my money today..

Louise
Yes that was possibly the case before we heard back from the network - as I advised we do have more security procedures to follow since we joined PlayTech last week, and where as before the documentation you sent in was ok, the network are requesting the above information also.

Louise
Once your account is updated for withdrawals you wont have this problem for future withdrawals.

Louise
I can only apologise on behalf of the network that you were not informed of this sooner.

Louise
Please send your ID to:

Louise
Either by:

Louise
-email to [email protected]
-by fax to +350 200 41001
-by post to MANSION Member Services, PO Box 1234, Gibraltar.

Majaline1234
lol, and what kind og ID do you need this time ?

Majaline1234
hello ??

Louise
As above..

Louise
The back of the ID you sent in and also proof of address

Louise
- Proof of address such as a utility bill or bank statement showing your current address dated no less than the last 3 months.

Majaline1234
I sent that ID in a year or so ago, I cant remember which it was, so I would like to know what ID you expecth to see the backside off

Louise
I believe this was your driving license, I'll just check....

Majaline1234
are u still there ?

Majaline1234
hello ??

Louise
Yes I'm still here...

Louise
Sorry to keep you waiting....

Louise
It was your driving license yes.

Majaline1234
so you need a copy off the backside of my drivers license ?

Majaline1234
and a bank statement less than 3 months old ?

Majaline1234
and then I will finally get my money ?

Majaline1234
???

Louise
That's what the network have requested yes.

Majaline1234
Then I will try that and hope to get lucky

Louise
We do want you to receive your funds on time, as far as we were aware you had already sent in the required documents, however this is the new security procedure. Once we have received your docs you will be able to withdrawal without this hassle in the future.

16-10-2008 03:33 #22| 0

Hun virker da meget god efter min mening...

16-10-2008 03:40 #23| 0

Hun er noget bedre end de andre jeg har talt med ja..

Men bagsiden af mit kørekort ? Hvad regner de med at få ud af det ?

16-10-2008 11:34 #24| 0
OP

Lol. Synes i seriøst hun er god? Det var også hende min chatudskrift er fra, og jeg synes hun er helt hjælpeløs, ligesom det tager hende så laaaaaaaang tid at svare hver gang.

Anyway, mht mine penge, så kan de ikke forstå at det er trukket 900, hvilket der ikke skulle, så nu checker de, og om 14 dage når jeg har spildt yderligere et par timer på det pis, så har de sikkert fundet ud af fejlen, suk!

16-10-2008 21:14 #25| 0
OP

OMG. De bliver sgu ved med at lave ting der pisser mig totalt af, og denne gang er det ovre. Jeg tror simpelthen ikke jeg rører Mansion med en ildtang når jeg har kørt mine sidste bonusser hjem. Min bonus på 7500USD er endelig blevet overført til min konto, men iforhold til den kurs de selv bruger når man spiller hos dem som er 5.54, så har de krediteret min konto med bonussen til en kurs på 5.17, hvilket kun er lige i underkanten af 3.000 kr de lige laver på den konto.

17-10-2008 03:45 #26| 0

Må Mansion Poker brænde i helvede.........

Jeg har lige snakket med hende den blanke kost igen, og hun siger at de skal bruge 96 timer på at verificere 2 billeder som er sendt på mail.

De kan kontaktes efter 9 i morgen, men kan kun kigge på billederne, og ikke verificere dem på en gang.

Derefter skal jeg forvente 3 - 4 dage inden de er på Neteller, det vil sige at det kommer til at passe nogenlunde med de 16 - 18 dage der er nævnt her i tråden.

Hun var iøvrigt så flink at fortælle at der ikke vil gå så lang tid næste gang, og virkede lettere forundret da jeg fortalte hende at det med al sansynlighed ikke blev aktuelt med en næste gang.

Men det er da meget smart, de må sgu da kunne generere nogle renteindtægter ved at beholde pengene så længe..

17-10-2008 15:46 #27| 0
OP

Hun prøvede at forklare mig at valutakurser hele tiden flytter sig, så det var derfor at kursen på deres site er 5.54 og pengene var sat ind på min konto i dag til 5.17!

Bare det at hun fortæller mig det i en overbærende tone, som om det aldrig havde slået mig, fik mig lyst til fluks at tage til Haiti og skaffe mig en voodoo dukke, grrrr.

Måske jeg også er nødt til at poste den chat, så ringe spillede hun den!

Tror sgu' hendes forældre skulle have foldet hende preflop!

17-10-2008 16:26 #28| 0

Jeg har lige hevet 10.000$ ud fra mansion, og fik ca. 1500 kr mindre udbetalt end jeg burde jf. dagskursen. De har så også valgt at ændre valutaen fra dollars til Euro inden de sætter den ind på min konto hvor den så bliver ændret til kroner, som igen koster. TAAAAAK FOR LORT!!

17-10-2008 16:47 #29| 0
OP

De er i gang med at undersøge samme problem for mig, da de ifølge dem selv har sendt det korrekte beløb. Så, jeg antager at de retter det, da DKK til DKK ikke bør koste noget.

Forøvrigt har jeg aldrig har kurstab når jeg overfører fra USD, så hvorfor skulle der være det på Mansion bare fordi de måske veksler to gange fremfor engang på andre sites?

17-10-2008 17:54 #30| 0

@TopperH

Når man casher ud kan man vælge hvilken valuta man vil cashe ud i. Måske du er kommet til at vælge til EUR...?


Btw. jeg har lige cashet ud fra Party og deres vekselkurs er heller ikke just i orden.... Tror bare det er sådan med pokersites...

20-10-2008 17:35 #31| 0

Så lykkedes det langt om længe..

Mine penge gik ind på Neteller i aftes.

20-10-2008 17:48 #32| 0

@SirThomas
Det kan man ikke når man vælger bank transfer. Jeg talte også med deres livesupport inden cashout, og hun sagde at de altid sender pengene i den valuta ens Mansion account er i. Jeg tror ganske enkelt at det firma, Envoy, der behandler transfers på Ipoker med vilje ændrer valutaen så de kan give en skodkurs og tage en stor del af kagen.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar