A_I_V
7400 efter 50min.
Andre der er med på en højhellig torsdag :)
Mansion tråd. 10/05
Hvad var det du hed på Mansion? ;)
fik fuld betaling tideligt med mellem set vs AA. Det gør sgu poker lidt nemmere :)
GL drenge og piger
6k ved pausen
Hurtigt ude som de andre 3 gange.
Fuck turneringer, fuck Mansion - overlay my ass.
Gl I andre.
er på 6 k lige efter pausen. ingen monsterkort endnu. held og lykke til alle
@ Stonie
Gu gør jeg så. I aften er den min :) Det var sgu tæt på sidste torsdag. men tabte en 80/20 AI pre for 95% af skillingerne. Det var ellers det perfekte FT. TW hele banden ;)
4000 efter et ROOOOOKIEEEEE spil.
helt kortkold 5000
ser ned i KK på knappen blinds 200/400 en siger 800 jeg siger 2400 sidder med 6K han ser. flop med en befriende K og 6,7 to klør, check jeg pusher han kigger, jeg forventer han vender JJ, TT eller noget i den stil til min skræk vender han a,8 klør, turn er self en klør 5, hmmm, men en lækker 7'er på river dobler mig lige, 12K nu :)
0 kort. 1010 som højeste pp, og AK 1 gang. AJ 2 gange. At jeg så spiller som en pose lort udover det, gør sgu ikke sagen bedre :)
Gone.
AI pre med AK vs KQ.
Q10Q på floppet. Sigh...
Gl til de resterende
tak... ærgeligt med din hånd. var skidt nede men er lige kommet godt igen med en lækker pot.
30 kilo med 98 tilbage
i andre ?
røg 77 mod J,7 all in pf, hver gang ryger man på det crap, nå men gl med resten af tourneyen
ad hvor var det klamt Jimmy......og så uden for pengene. det er jeg ked af. han er godt nok en heldigpik ham tee tee
tog boblen as usual, rigged lort, eller det skal man jo sige, nå men gl vil i seng nu og glæde mig til arbejdet i morgen kl. 8, omg
nice nice nice Mike..
Go for it.