Nogen herfra der er med?
Mansion tråden - 16/4!
giga overlay, men jeg skal i byen med en veninde :D
Hyg Jer, drenge.
Táke it down.
Mizz-DynaMite her bord 38
Jade sorry så det for sent!
GL dejligt overlay igen :D
PleaseLetMeWin
Nu har jeg fulgt med her på PN i et stykke tid og har fulgt mansion trådene, så nu tænkte jeg at jeg ville være med. nick TIME_ON er på bord 14. Gl til jer alle
er på 7100, det går den rigtige vej. der er ikke meget gang i tråden idag.....
3473 ved første pause. Meget fredsommelig start.
11000 - rammer 2 outer mod 2 højere par ;)
Og dernæst trips Konger mod Calling station med en K i hånden. Ser fornuftigt ud.
Så rykker jeg endelig lidt. Oppe på 10100 via 3-4 pæne potter, startende med en herlig 44 mod 88 suckout, godt nok mod en shortstack, og dernæst 33 og KK der begge ramte set på floppet
Nede på 5400. Tabte lige 8,5 K pot med AQs mod AKo allin med QJ3 2 spar på floppet... Turn en 10'er.
10K tabte semi stor pot med to par mod en der har en sucker strit ;(
Hehe, jep. Nu må vi se om vi støder sammen. Hvis du bliver ved med at stjæle blinds med dit 1580 raise, så kan det jo godt være du pludselig får et push tilbage :) Og i lige måde da GL mod alle de andre...
Edit: Nå det var en kort fornøjelse at dele bord
Så kører det, først aj mod 1010, så 1010 mod KK, så jj mod j5 og så aa mod k6. Pludselig fra 4 k til 26,5 k. på 3 minutter
29500 ved 3. pause, 56 tilbage, avg. 20.7 K så det skal da gå helt galt hvis jeg i det mindste ikke kommer i top 54 og pengene i dag
40600, med 22 tilbage. Avg. 52700
Ser ganske fornuftigt ud. Andre der er med endnu?
Takker :)
Tak, smed desværre lige halvdelen af min stak da jeg stal blinds med q10 (mod a10), og blev nødt til at kalde et comitted push. Så er ret short nu med 19 k med 15 tilbage.
Edit: puha lever endnu, da mit shorte blindbatle-push med K5 ramte en k på floppet mod A5. Men stadig ret presset med 30.7 k, ved 4. pause. Avg. 82.7 k og 14 tilbage.
PleaseLetMeWin, så håber dealeren læser det. Han har nu været flink ved mig hidtil.
Ja øv, ude med 55 kaldet af A8 på BB i en 66 k pot.
Men ja ja, det var vist også min tur til at tabe et cf, og pyt en 14. plads er nu også til at leve med.