Marie 1965 på Crypto ??
Er det nu Mancini eller Snowking, ret sikker på det er en af dem ;)
GL uanset hvem det er. ;)
det er snowking
Det er borg.
Det er hverken mig eller Snowking - Marie1965 er C4Q og Borg er Dokkedal. De colluder eftersigende FT, så mon ikke en af dem vinder.
Jeg har siddet og set den sidste time og Borg kører dem altså over flere gange
Ok, forstår jeg ikke helt, Mancini. Men du ved det bedre end nogen anden.
Mener bare da snowking vandt ca 10k£ i HU, viste han et billede herinde med Marie1965, men øv da det ikke er Snowking
BTW så lige kipster skrev til ham/hende før da han viste op, og de render jo meget sammen..
@ ManCini
Dokkedal på et FT!?!?
Nu strammer du den sgu en tand...
Er Dokkedal fra Århus, troede han var fra Frederiksberg, men hvad ved jeg. Har sku ikkke fulgt rigtigt med i hans lange historie ;)
Så lige at Borg vandt25K leaderboardfreerollen - kører meget godt =0
Hvem siger I han er? Dokkedal, for real?
Det er Snowking.
LOL
@Mancini
Ved sku ikke rigtig. ;)
I den anden tråd skriver du 0.08 KOM NU , Snekonge ;)
Jeg ved ikke med sikkerhed, men ret sikker på det er Snowking der er med endnu ;)
Var det burn eller maltesisk booze du drak siger du??
Det er FT på Crypto March Madness 100K£, Borg123 og Marie1965 alias ifgl tråden Snowking og C4Q styrer det bord totalt !!!!!!!!
@ DRH
Hmmm.. Måske er det det samme, uden jeg ved det?
Det ser fandme underligt ud i hvert fald, det er lyserødt? WTF!
SICK hvor borg laver nogle MEGA skidte plays!
Både borg og Marie laver da abemoves nu.
De railers er sgu virkelig imponeret af Snowking :-)
Ja det var lige som om at de kom ind i en periode her, hvor de troede at træerne groede ind i himlen, at de kunne skræmme alle væk med en stor stak.
Der var desværre bare nogen der sad og ventede på det så de kunne slå til Toad har spillet godt og ventet til de rigtige tidspunkter.
2 tilbage, Snowking, kan stadig tage den, KOM SÅ.
Det er altså en sløj omgang HU der bliver spillet!
grats
GRATS - wp!
Takker alle sammen, jeg havde heldet på de rigtige tidspunkter, men synes dog også jeg spillede fornuftigt....
Virkelig en super fornemmelse endelig at vinde en tour igen,sgu efterhånden længe siden...
Turbo>
Hvordan burde jeg havde spillet den hu istedet? Jeg synes faktisk jeg havde utroligt godt fat i ham, grindede ham bare stille og roligt ned, uden den store risiko. Imo var den HU spillet efter bogen....Men hører gerne andre måder at spille den på:)
snowking
Skriver imorn, på vej i seng.
Turbo: Du får sgu sovet en del :)
Hvilken tour og kæmpe tillykke, snekonge!
Tillykke snowking!!
Og jeg er iøvrigt ikke borg og har ikke den fjerneste idé om hvem det er - STFU mancini dit tågehoved ha
Godt gået, Thomas
Hjertelig tillykke.
Konen siger : Jamen så fik han jo en god/fin fødselsdagsgave alligevel. ;)
Borg er jo Borg, så simpelt er det.
Er borg ikk tore lagerborg?
lamt borg ikke vinder den når jeg har 10%.... lorte spiller.. så kan han ikke engang vinde back2back... skuffende..
@Stubbe
Nej Borg er skam fra Århus.
Han har også en profil herinde under et navn jeg husker som "Borg"
borg er nemlig borg... bare ikke meget han gider poste i hønsegården ;-) Grats med sejren snowking!!
Hvornår får jeg min pilsner borg?
IgenIgen
Jamen er da altid klar på en bytur i Århus.. du siger bare til. Saftigt call du finder frem med AJ der iøvrigt ;-) Men var ved at hive hovedet af mig selv lidt tidligere i turneringen da jeg kalder en lowstack der midter fra knappen og du kommer over toppen i BB med A10. Mucker AJ i det spot og ville ha vundet en mega pot. Men elendigt jeg ikke bare selv smider stakken til midten først
LMAO, snowking øverst på pokernyhederne - ROFLROFL, det var jo også en kæmpe tour!
Si Borg. Regnede med jeg var godt inde med AJs. Du lugtede langt væk af stjæl! Desværre, for mig , rammer du. Tillykke med din 3 plads. WP. Satser på at komme til Aarhus til den næste tour, så finder jeg dig!