Hej Pnet.
Nu er det i dag et-års-dagen for at jeg valgte udbetaling fra Maxiplay og jeg har endnu ikke set skyggen af betaling endnu. Historien kort blev jeg fra start informeret af en dansk medarbejder hos maxiplay, at grundet at maxiplay ville udvide til et større marked, skulle de bevise at de havde et vist beløb i indestående.
Den ene søforklaring efter den anden har ikke gjort mig klogere og jeg ved at der er andre kompetente spillere der også har penge i klemme på dette site, men hvad har vi reelt af muligheder?
Jeg ved ikke hvilket skin sitet hører til. Dog ved jeg at spillet bare kører videre, som om intet var hændt.
Ligeledes så var der på udbetalingstidspunktet over 1000 spillere online, så det var et ganske fint site. Jeg havde lavet udbetaling en gang før, uden problemer.
Nu er året så gået, og jeg har brug for input?
Er det noget vi kan gå videre med?
Er der andre der står i samme situation i forbindelse med maxiplay?
Skal vi bare forvente at beløbbet er tabt? (+1000 dollars)?
Mvh. Troels
Maxiplay udbetaler ikke indestående??
@Myrup
Hej Troels. Fik du nogensinde dine penge at se igen?
Nu har jeg ventet i over et år og de bliver ved med at komme med et standard svar om at de er bagud med udbetalinger, men at der snart er orden på det.
Har 400~$ til gode.
Jeg aner heller ikke hvad jeg skal gøre eller kan gøre.
Er folk begyndt at få penge retur?
iamrockybalboa skrev:Er folk begyndt at få penge retur?
Der har været forskellige udmeldingerne, blandt andet om samlægning af sites og så videre.
Der er dog ikke kommet noget der ligner cents endnu. Mine har været til udbetaling i 1 år og tre måneder!
stens888 skrev:
Der har været forskellige udmeldingerne, blandt andet om samlægning af sites og så videre.
Der er dog ikke kommet noget der ligner cents endnu. Mine har været til udbetaling i 1 år og tre måneder!
Jeg er ked af at der ikke er sket noget, både på din og min vejne. Hvor klager man over sådan noget?
Bruger nok lidt tid de næste par uger på at se om der sker noget. Skriv endelig hvis du finder ud af noget, så gør jeg det samme.
SenselessCow skrev:
Jeg er ked af at der ikke er sket noget, både på din og min vejne. Hvor klager man over sådan noget?
Bruger nok lidt tid de næste par uger på at se om der sker noget. Skriv endelig hvis du finder ud af noget, så gør jeg det samme.
Jeg aner ikke hvor man klager. Jeg er dog stadig forfærdet over at spiller kører videre derinde. Vil gerne snart lidt ud og 1000 dollars er da meget.
Undskyld hvis jeg tværer i det, men hvordan i himlens navn kan man vælge det site, når der findes et dansk reguleret marked med myndighedskontrol med masser af seriøse udbydere???
Malta Gaming Authority - http://www.mga.org.mt/ - ser ud til at være licensgiver... Ville nok kontakte dem, selvom jeg seriøst tvivler på at det er umagen værd. Kan se de også licencerer sites som fx.
ChocolatePoker
PowerPoker
EuroClubPoker
azimutpoker for bare a tage et par eksempler.... Helt ærligt. Der skader ikke at udvise lidt kritisk sans....
Iznogood skrev:Undskyld hvis jeg tværer i det, men hvordan i himlens navn kan man vælge det site, når der findes et dansk reguleret marked med myndighedskontrol med masser af seriøse udbydere???
Malta Gaming Authority - http://www.mga.org.mt/ - ser ud til at være licensgiver... Ville nok kontakte dem, selvom jeg seriøst tvivler på at det er umagen værd. Kan se de også licencerer sites som fx.
ChocolatePoker
PowerPoker
EuroClubPokerazimutpoker for bare a tage et par eksempler.... Helt ærligt. Der skader ikke at udvise lidt kritisk sans....
Det er nemt at være bagklog bagefter, men sagen er at jeg havde lavet udbetaling før den pågældende gang uden problemer, ligesom at andre respekterede danske spillere også benyttede sitet.
Ja, det er ærgerligt nu, men selv efter at have søgt rundt på nettet inden jeg indbetalte, var der intet alarmerende.
Så det er fint at du foreslår kritisk sans, men den kan desværre ikke bruges til meget nu.
Fair nok. Jeg foreslår så også at kontakte licensgiver, da det jo er den eneste myndighed der er indblandet, selvom jeg helt ærligt tror det er spild af tid. Måske det nemmeste ville være at afskrive pengene... Surt!
Og (i bagklogskabens klare lys) fremtidigt benytte udbydere der betaler skat til Danmark, og er reguleret af en myndighed man kan få fat på...
Ellers en god reklame på deres side, det bedste europæiske casino skriver de om sig selv :-)
Håber folk får deres penge!
stens888 skrev:
Jeg aner ikke hvor man klager. Jeg er dog stadig forfærdet over at spiller kører videre derinde. Vil gerne snart lidt ud og 1000 dollars er da meget.
Jeg har endelig fået udbetalt de penge de skylder mig, dog ingen kompensation for det hele år som jeg har ventet.
Bad supporten om at eskalere til en der kunne hjælpe mig siden de ikke kunne. De svarede ikke og jeg sendte endnu en mail med at jeg havde startet en tråd på pokernet.dk for at få hjælp og at mine næste skridt ville være at tage kontakt til Malta Gaming Authority med hvad jeg har af muligheder samt at jeg også ville kontakte de danske myndigheder for at se om der kunne gøres noget.
De skrev senere på dagen at min mail var forwardet til deres cashier og dagen efter har jeg fået mine penge.
Ønsker dig held og lykke sten :/
SenselessCow skrev:Jeg har endelig fået udbetalt de penge de skylder mig, dog ingen kompensation for det hele år som jeg har ventet.
Bad supporten om at eskalere til en der kunne hjælpe mig siden de ikke kunne. De svarede ikke og jeg sendte endnu en mail med at jeg havde startet en tråd på pokernet.dk for at få hjælp og at mine næste skridt ville være at tage kontakt til Malta Gaming Authority med hvad jeg har af muligheder samt at jeg også ville kontakte de danske myndigheder for at se om der kunne gøres noget.
De skrev senere på dagen at min mail var forwardet til deres cashier og dagen efter har jeg fået mine penge.
Ønsker dig held og lykke sten :/
What? Det er da helt sindssygt?? Ikke misforstå mig, er glad på dine vegne, men både min kammerat der har flere tusinde dollars i klemme, og jeg har ikke fået noget som helst endnu! Ved ikke om det er mail tid igen?
stens888 skrev:
What? Det er da helt sindssygt?? Ikke misforstå mig, er glad på dine vegne, men både min kammerat der har flere tusinde dollars i klemme, og jeg har ikke fået noget som helst endnu! Ved ikke om det er mail tid igen?
Du gør da bare det samme,man skal åbenbart true dem med bål og brand før der sker noget,
Emmaluc skrev:
Du gør da bare det samme,man skal åbenbart true dem med bål og brand før der sker noget,
Jeg har lige skrevet en mail til dem igen, hvor jeg beder dem sætte mig i kontakt med en der kan hjælpe mig. Så kører jeg samme fremgangsmåde som senselessCow. Hvis ikke der sker noget må jeg hive PN og malta gaming komisision op af hatten.
stens888 skrev:
Jeg har lige skrevet en mail til dem igen, hvor jeg beder dem sætte mig i kontakt med en der kan hjælpe mig. Så kører jeg samme fremgangsmåde som senselessCow. Hvis ikke der sker noget må jeg hive PN og malta gaming komisision op af hatten.
Selvfølgelig gør du det,du har 1K $ tilgode
Jeg kan også godt skaffe dem til dig,hvis vi deler i porten:)
Emmaluc skrev:Selvfølgelig gør du det,du har 1K $ tilgode
Jeg kan også godt skaffe dem til dig,hvis vi deler i porten:)
Forsøger lige selv først, men tak for tilbudet!
Det går da den rigtige vej:
Hello Troels,
Thank you for your
email.
I have forwarded your
email to our Cashier Department who will be in contact. I would ask you to bear
in mind that due to the nature of the inquiries that they deal with our Cashier
Department’s response will not be as quick as our front line support. Thanks in
advance for your patience.
Please let us
know if we can be of further assistance.
Kind Regards,
Mike
MaxiPlay Support
stens888 skrev:Det går da den rigtige vej:
Hello Troels,
Thank you for your
email.
I have forwarded your
email to our Cashier Department who will be in contact. I would ask you to bear
in mind that due to the nature of the inquiries that they deal with our Cashier
Department’s response will not be as quick as our front line support. Thanks in
advance for your patience.
Please let us
know if we can be of further assistance.
Kind Regards,
Mike
MaxiPlay Support
Det ligner den mail jeg fik. Held og lykke. Vil ikke jinx det. Lad os se. :)
Jeg oprettede en sag hos MGA på Malta og har nu fået pengene efter 3-4 uger.
Jeg har en rest på 6-700 USD derinde, som jeg vil forsøge at trække ud nu, så må vi se om går hurtigere end 15 måneder 😂
Oprettede en sag? Er det omfattende? Er ved at være godt træt af at de ikke svarer på mails eller bare får udbetalt de penge!!
Daemonen skrev:Jeg har netop modtaget mine sidste 600 USD
Og så der ikke engang nogen renter :(
Daemonen skrev:Jeg har netop modtaget mine sidste 600 USD
Både @myrup og jeg har også fået alt vores udbetalt
Har 30k USD derinde, hvis der er nogen der kan hjælpe med løsning må i meget gerne skrive, vil obv gerne give en skilling hvis nogen kan hjælpe mig med at få penge ud. Er i løbende dialog med ejeren, men intet sker der på trods af løfter hver uge om udbetaling
morten7777 skrev:Har 30k USD derinde, hvis der er nogen der kan hjælpe med løsning må i meget gerne skrive, vil obv gerne give en skilling hvis nogen kan hjælpe mig med at få penge ud. Er i løbende dialog med ejeren, men intet sker der på trods af løfter hver uge om udbetaling
Følg #26
ok vil jeg prøve, tusind tak