I disse tider hvor kundeservice er noget vi snakker om hele tiden, får jeg lyst til at dele denne oplevelse med jer.
Jeg har lige haft fat i Mcafee da vi havde fået oprettet os på 2 forskellige enheder og mail adresser inde i deres system og derfor var der trukket et beløb på 90 pund på min konto i forbindelse med forlængelse af det ene abonnement
jeg oplevede på intet tidspunkt at der blev stillet spørgsmål til det jeg fremførte. Pengene bliver refunderet hurtigst muligt og vi fortsætter med det ene abonnement, som er gældende ca. 6 måneder mere og som dækker op til 30 enheder i husstanden !!
Udover det gav hun mig et fif til hvordan jeg blev dækket billigst muligt. Det var ved nu at opsige automatisk fornyelse af mit abonnement, og så ringe til det nummer jeg brugte i dag ca 1 måned før det nuværende abonnement udløber.
Hvis det skulle fornyes i dag ville jeg blive trukket 649 kr, men hun ville kunne give mig det til halv pris, altså 324,50 kr. ;)
Jeg blev nysgerrig på hvor supporten sad, og de sidder i Bulgarien, men man ringer til dansk nummer så ingen omkostninger. Personen talte perfekt dansk med accent, og der var ikke på noget tidspunkt jeg følte det var en udfordring.
/Mikkmakk