Er fucked!
Jeg er pt i Italien og har været det i 3 dage, tjekker min mail og ser at oister trækker 11.024 kr fra min konto?
Har ringet til min bank og de kan ikke gøre noget da det bliver trukket over mit visa. Og oister er lukket lige nu.
Nogen ide til hvordan fanden jeg kan have brugt så meget? Har data slået fra og har sendt maks 20 SMS og ringet kort til min kæreste...
Plss help
Mega regning fra oister?
Find en computer, og så igang med at skrive mail til support, og bed dem ringe dig op asap
Lyder helt sygt, du er nødt til at få fat i dem, banken kan ikke gøre noget.
Er på iPad wia wifi og har været inde på deres hjemmeside, men de er ved at lave om eller opdatere så deres side er fucked
Har i købt mobiltelefoner over afdrag? Hvis der er rod med betalingerne og aftalen ikke er overholdt, så kan de bonge for hele beløbet. Held og lykke med at få fat i dem..
Desuden. Der er indført maksbeløb for data i EU. Dvs de ikke kan bonge dig mere end 300 kroner for data brugt indenfor EU, eller deromkring.
Kundeservice
Se mere vedr. kundeservice kontakt her
Tlf.: 7031 3070
E-mail: [email protected]
@pavillion
Angående maks beløb inden for eu, kan du dokumentere det? Jeg står i en lignende situation, det er dog arbejdet som betaler regningen, men det er stadig et sygt beløb, som jeg gerne vil fighte dem for.
Kristiandali skrev:
@pavillion
Angående maks beløb inden for eu, kan du dokumentere det? Jeg står i en lignende situation, det er dog arbejdet som betaler regningen, men det er stadig et sygt beløb, som jeg gerne vil fighte dem for.
Er dette hvad du søger ?
www.eu-oplysningen.dk/nyheder/euidag/2010/juni/roaming/
Jeg har ikke købt mobil hos dem, men er ved at skifte til telmore... 11.000 lyder jo helt vanvittigt for nogle få sms'er og et par opkald, og alt data er slået fra. Men vil lige ringe til dem når de åbner
Må være en fejl hvis data er slået fra. Du har ikke noget billed/video sync til dropbox eller lignende automatisk kørende i baggrunden og har slået data forkert fra evt??
Jeg bruger ikke drop Box og alt er slået fra... Kan næsten kun være en fejl
Sakset fra deres facebook:
OiSTER
Hej folkens
I forbindelse med opdateringen af vores hjemmeside, er der sket en frygtelig fejl omkring Automatisk Optankning.
Nogle kunder har oplevet at blive opkrævet meget mere end forventet i Automatisk Optankning. Det er bestemt ikke meningen.
Vi har selvfølgelig stoppet katastrofen, og er allerede i gang med at identificere alle der er blevet ramt.
Vi sørger samtidig for, at alle der er påvirket får refunderet beløbet ASAP. Vi sender information direkte til vores kunder som er ramt af fejlen.
Vi er meget kede af fejlen, som vi får løst i dag. Det lover vi!
De bedste hilsner
OiSTER-teamet