Jeg ringede og klagede over en gammel sag, og truede så med center for klageløsning og Forbrugerklagenævnet... Det kom der så 6.000 kr ind på kontoen af :)
Har skrevet Pm til dem, som også havde spillet på kampen.
Hej Anders,
Jeg håber, at alt er vel hos dig.
Min gode kollega Annette fortalte mig omkring din sag fra sidste sæson, hvor du havde spillet på kampen mellem AC Ajaccio – Le Havre i Ligue 1.
Først og fremmest er jeg ked af at høre, at sagen har stået på så længe. Det er bestemt ikke i orden, at du forgæves har forsøgt at sende klager via betxpert uden at få nogen respons. Jeg er først blevet orienteret omkring sagen i dag, og har derfor ikke haft mulighed for at kigge på det før nu.
Jeg har undersøgt sagen og jeg må ærligt erkende, at jeg godt kan forstå din klage. Såfremt vi havde rettet op på afgørelsen/annulleringen af væddemålet inden for rimelig tid, ville udgangspunktet selvfølgelig have været anderledes – det var dog ikke tilfældet og jeg kan derfor godt forstå, at du er utilfreds.
Jeg vil dog venligst understrege, at vi på daværende tidspunkt havde afgjort alle asian handicap væddemål forkert, både vundne såvel som tabte.
Som udgangspunkt kompenserer vi ikke i sager, hvor et væddemål i første omgang er afgjort forkert og efterfølgende bliver rettet. Situationen er dog anderledes i dette scenarie, hvor vi i første omgang annullerer et væddemål, hvorefter vi ændrer det til at være gyldigt, efter at kampen vel at mærke er færdigspillet og væddemålet dermed er tabt.
Jeg har refunderet de to oprindelige væddemål på hhv. 1000 og 5000 kr (i alt 6000 kr.).
Spørg endelig, hvis du er i tvivl om noget.
Ha’ en rigtig god aften.
Med venlig hilsen,
Marco Sant ACCOUNT MANAGER