Hej !
Til dem der ikke ved det afholder Mermaid poker i morgen en 25.000 kroners freeroll kun for danskere samt d.9 og d.15 oktober. Der er ingen krav om raked hands eller noget, alle kan detalge.
Den skal da have et skud :-)
/Kall
Mermaid 25.000 kr
mrpaulsen knyt røven
takker havde sgu helt glemt det
nice... Hvad tid kører den?
Tak m8!!
@lollebabz
Send mig en mail:
[email protected]
jeg forstår ikke følgene sætning
"Til dem der ikke ved det afholder Mermaid poker i morgen en 25.000 kroners freeroll kun for danskere samt d.9 og d.15 oktober."
?
og kan alle bare signe direkte op og spille denne tourney?
du læste måske ikke denne sætning så :D Der er ingen krav om raked hands eller noget, alle kan detalge.
TY for info :)
Hvor får man hurtigst svar hvis man har glemt både sit nick og pass?
hvilken mail?
@sayallin - En turnering magen til spilles også d. 9. og 15. oktober.
Hvor mange forventes at deltage? Hvis det er like 500, så kunne man nok godt bruge sin tid bedre ved bordrene
Doh! Så er man jo i et dilemma! Skal man spille den turnering og bryde sin 60 dages off poker, eller lade være?(kun 32 dage tilbage):S
sejt nok at bruge sine 60 dages off poker på at klikke rundt på... pokernet :-)
Det er sgu altid rart med lidt adspredelse.
lad være klart!!!
o3b16hag@
500 tror jeg ikke kan gøre det
Tror også der kommer langt over 500, jeg så reklame for den i BT ved frisøren. lol
@hooks, nu har jeg ikke været på pn i 20 dage, så synes det er fair nok mens man sidder og stener High Stakes Poker:P Og jeg spiller ikke med!
Så tager jeg sgu i pokerklubben i stedet:) gider ikke sidde og folde hænder en hel aften.
Omfg folk er hurtige til at registrere. lol.
Allerede meldt 100 til, og et døgn til start :((
Hmmm, kan ikke finde denne freeroll i lobbyen :-(
Synes jeg har været det hele igennem...nogen der kan hjælpe ?
Har godt nok kun downloadet softwaren...uden at registrere mig ( endnu )....kan det være derfor ?
/Hawkeye
Det kan det vel godt, da det kun er Danske Spillere der kan deltage og da du ikke er registeret kan den jo ikke vide om du er dansk.
Haekeye
Lyder meget muligt. Du skal jo være dansker, så den kan muligvis også kun ses af Danskere i lobbyen.
Så hvis du ikke har registreret dig endnu, så er du ikke dansker endnu :)
mange tak m8 :) jeg glemte det også helt at et var i dag :)
held og lykke i aften til alle som skal spille
Så kan man håbe, at Fortune's bliver udsat pga de problemer, de har med at registrere spillere i øjeblikket :-P
tak for påmindelsen ;)... den burde ikke tage mere end 5min at donke sig ud af :P
Att Mermaid
Mht til jeres 100k freroll, hvorfor er det lige, at det kun er raked hands der tæller, og ikke point? For en sng/tour grinder som mig, så er det pisse frustrende at rake 10 gange så meget som 200 raked hands, og stadigvæk ikke være kvalificeret?
Jupitor62, Jupitor65 og Jupitor90 - alle fra Skagen. Gad vide om det ikke er én og samme person?
Hmm jeg er tilmeldt men åbnede mermaid op nu - jeg kan ikke sætte mig ved min plads nu???
Jeg står som tilmeldt...
Allan
lige kommet hjem fra en bytur (er i Thailand)...så nu skal der bare skubbes!!!
nå det var det...A9 kunne ikke klare KQ
Er røget ud. Har alt for meget stress på lige nu :s..
Men nupper den næste gang (:
Lol vi er 2 på vores bord der spiller, Resten er Sit out...
Vi er 3 ved vores, så mange deltagere, men ikke ret mange der er aktive.
Så røg jeg. board: JJ23. Jeg sidder med KK, og vi ender allin. Han vender A4 uden fd!?, river ...A
GL 2 the rest.
nice djswing
Ude, min KT floppede trips på et QTT board, desværre havde villain QQ og så var der jo ikke så meget der :P
27k
Ja den var bitter emikroy. Sad ved dit bord.
Er med endnu som andrewdk1
Suk.. Ude som nr. 112..
Får QQ på knappen ved et meget aktivt bord. Foldet om til mig.. blinds er 0,5k/1k
Jeg siger 4k og bb caller... floppet er 6d 2d 6h.. BB er all-in og jeg caller.. han viser 89d
Jeg er 93/7 favorit, men han catcher runner-runner flush.. Shit jeg har været running bad de sidste par dage...!!
Den var ikke sjov. Og det var mig der rmate de to par.
Jeg mener dog stadig, at det car et ganske udemærket call stacksizes og dynamikken taget i betragtning..
Men ul champ
Hehe ok, GL til jer!
surt CPrimdahl, det ser ud til at i bare skal ind med 89, den er bonus idag :P
Jeg troede poker var et spil, hvor det handlede om, at få pengene til midten, når man var favorit.. Jeg har nok misforstået noget..
Røvsnaps.
Røg som nummer 14. Blinds er jo vanvittige. Taber med a q mod jj.
Skulle vinde pga kommende tandlægebesøg. Nu står den på synlige og billige sølvplomber istedet for dyre og usynlige plastikplomber. Jeg kommer til at ligne Nelly. ØV og Yo.....
Hip Hop - dont stop!