Burde Mermaid ikke være oppe at køre igen?
Vi vil gerne gøre opmærksom på, at pokerklienten vil være nede den 1. Januar mellem kl. 00:00 (midnat) CET og 12:00 CET for at forberede os på vores nye danske licens.
Flov.
Mermaid oppe/nede tid?
Mail fra Mermaid
så de burde være oppe
Vi vil gerne gøre opmærksom på, at pokerklienten vil være nede den 1. Januar mellem kl. 00:00 (midnat) CET og 12:00 CET for at forberede os på vores nye danske licens.
Fra 1 januar skal du logge på din konto ved hjælp af Nem-id. Vi vil også bede om dit CPR nummer, og det er med denne information vi kan verificere dine detaljer. Vi råder dig til at sikre, at dine personlige detaljer er opdaret inden 1 januar. Dette kan gøres ved at klikke på “Profile” knappen og derefter “Edit Account Details” næste gang du logger in i pokerrummet.
Hej P.
Det er da dejligt at høre. :-))
Men hvad er forventet tidspunkt?
@Flov
Farligt at sige. Vi skulle jo have været oppe og kører kl. 12.00. Herefter bliver der sagt "om en halv time". Men det er jo så 3 timer siden.
Sidste status er at vi kører om 10 min.
Jeg har selv lige testet og det virkede (NEM-ID, CPR m.m.). Nu skal det så lige åbnes op for alle andre.
Jeg skriver her i tråden igen, når det virker.
Mvh
Pierre
Mermaid
Håber da det kommer til at virke snart, så man kan nå at kvalle til i aften, betaler satme ikke et bi, når det andet er blevet en vane.. hehe..
Skal alle dk spillere flyttes manuelt, siden de skal bruge så lang tid?
Flov.
Så det snart 1 time siden Hjalte postede. :(
P?
nogen info, eller er du rasende, at du har ændret pn baggrunden til rød?
Noget nyt - Kan du ikke melde ud Hjalte så man ved om man skal planlægge udenom Mermaid i aften?
De arbejder på højtryk.
Vi ville gerne have player Zone opdateret og lagt på samtidig. Den har drillet lidt, men det går fremad. Jeg skyder på at vi kører kl. 18.00
Hvad er buyin til Mermaids søndagstour nu til dags? Og er det en KO gurantee?
Den koster vist 85€ . Ja det er en KO turnering. Tror der er 30k€ GTD.
Det er godt nok nederen man ik' kan komme til at spille poker. Ens rulle ligger på mermaid :( Så skal man til at skyde ind et andet sted for at spille i dag. suk!
Hjalte skrev:
De arbejder på højtryk.
Vi ville gerne have player Zone opdateret og lagt på samtidig. Den har drillet lidt, men det går fremad. Jeg skyder på at vi kører kl. 18.00
Er det stadig planen, eller får vi en ny deadline?
Begynder at være lidt komisk, at de teknikere, som sikkert tjener kassen, kan tage over 50% fejl på, om de kan finde ud af det eller ej?
Bare rolig P, det er ikke noget personligt mod jer MM folk, ved i intet kan gøre.
Bare sur røv for jer, at det igen er jeres navn der skal tage skraldet igen og igen.. :-((
@Flovman
Der er mange involverede i at få systemerne op og køre. De arbejder stadig på højtryk, men jeg kan desværre ikke sige nogen tid. Vores håb er at det kører senest kl. 19.00. Men dette er kun en ca. tid.
Mvh
Pierre
Mermaid
Lidt ligesom at vente på sit forsinket fly i lufthavnen, ender altid med, en overnatning på hotel, og så lidt mad, som en oldfrue har bikset sammen, fordi kokken er gået hjem.
Eller sagt på godt dansk, vi aner intet, flyet er blevet væk. :-))
Er søndag ikke normalt den dag, hvor der ryger flest mønter i kassen? så er det da ekstra sur røv..
Men vi venter da bare lidt endnu.. :-))
Flov.
Slas.
Tror du får ret.
Triist. Jeg skulle også have spillet på mermaid i aften. :(
GL til jer andre, der vælger at spille andre steder. :)
Ked af det drenge. Måske vores 28.500 Kr. Dansker freerolls kan rette lidt op på det. De er sat til at starte den 4 januar. Der er vi vel oppe og kører :-)
Mvh
Pierre
Mermaid
Haha, tror ikke du skal love det P.. Hehe
Så funker lortet sku...Wee
har prøver 5 gange nu og for denne her hver gang
Exception report
message
description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.
exception
java.lang.RuntimeException: Session has no challenge
dk.certifikat.tuexample.AbstractLogonServlet.getChallenge(AbstractLogonServlet.java:102)
dk.certifikat.tuexample.AbstractLogonServlet.doPost(AbstractLogonServlet.java:70)
javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:641)
javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:722)
org.tuckey.web.filters.urlrewrite.RuleChain.handleRewrite(RuleChain.java:176)
org.tuckey.web.filters.urlrewrite.RuleChain.doRules(RuleChain.java:145)
org.tuckey.web.filters.urlrewrite.UrlRewriter.processRequest(UrlRewriter.java:92)
org.tuckey.web.filters.urlrewrite.UrlRewriteFilter.doFilter(UrlRewriteFilter.java:381)
php.java.servlet.PhpCGIFilter.doFilter(PhpCGIFilter.java:126)
note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/7.0.22 logs.
@ Hjalte
Kan godt være det tog lidt tid, men til gengæld var det første gang for mig i denne opdateringstid at det bare kørte glat igennem. Tak for det :-)
Slet evt. cookies og prøv igen. Har du stadig problemer så tag den med vores live support. Se link længere oppe.
Damm.
Tjekkede min konto, efter jeg havde logget ind med NemID.
Min fødselsdag var så 1 md forkert, i forhold til den rigtige (sikkert tastefejl fra oprettelse mange år tilbage).
Kontakter support for blot at få rettet denne ene oplysning...
BING...indsend dit dat.....Gezzz
Fair nok med sikkerhed m.m. Men sku da ikk nu hvor jeg logger ind med NemID.
Bliver sikkert et farvel til Mermaid fra min siden, hvis ikk Hjalte kan hjælpe lidt her. ♥
@NicklasNPK
Det var netop grunden til at vi bad spillerne om at gå ind og downloade vores Danske klient inden den 1 januar og lige checke at addresse og oplysninger var korrekte. Det er lovkrav fra DK at man SKAL sende dokumentation ind m.m. hvis der skal ændres i spillerprofil. Så her kan jeg detsværre ikke hjælpe dig, du er nødt til at sende oplysninger ind :-( beklager.
Skriver den for tiende gang.............
jeg har glemt mit password, men syntes ik jeg kan få det tilsente min mail. Livechat siger jeg selv kan trykke glemt password, men når den bare går ind over det nem id syntes jeg ik jeg kan finde det??
@Kimo
Jeg går ud fra du bruger det CPR-Nummer som er linket til det NEM-Id du også bruger ?
Ellers snak med Live Supporten.
server.iad.liveperson.net/hc/6174495/?cmd=file&file=visitorWantsToChat&site=6174495&byhref=1&SESSIONVAR!skill=MermaidBet&VISITORVAR!survey_pre-chat_enable=off&SESSIONVAR!Chat_from_page=MermaidBetBM
Jeg kan slet ikke logge ind og flytte min konto, på trods af at jeg bruger rigtigt brugernavn og password - NemID virkede til gengæld uden problemer. Jeres kollega Iurie fra Live Chat er på sagen, men indtil videre har han ikke gjort så meget andet end at verificere min identitet og fortælle mig at der er forskel på store og små bogstaver. :-)
SUPER SUPPORT....
Så skal der tæskes igennem på Mermaid alligevel...Weeee
Hjalte,
Til mermaidpoker.dk eller whatever. Jeg åbnede klienten, trykkede på Login og blev sat i gang med nemid, CPR-nr og nu skal jeg så indtaste brugernavn+password fordi jeg er eksisterende kunde. Iurie har bekræftet at mit brugernavn er korrekt, og jeg har requested et nyt password der kom via mail. Af en eller anden grund virker det alligevel ikke.
PS: Du kan måske hjælpe. Yurie siger at mit brugernavn er "Ballsucker3000". Da jeg requestede nyt pw kom der en mail hvor der stod: "Hello DonkeyFokker88,
Your new password is "Q24X82AP".
Please log on to www.mermaidpoker.com/dk and change this password as soon as possible."
Hvilket et af dem skal jeg bruge til at logge ind? Ingen af dem virker med det nye password, så det er mest af interesse jeg spørger. :)
tror horia på live support, er en der sidder med dyret i hånden, og tænder på login problemer, fuck det tager lang tid, bare at kunne svare.
Og hvad er det lige svaret er, fejlen må ligge hos dig.. flotttttt, har overvejet at prøve de koder jeg har? næeee ikke selvom jeg har bedt dig om det hah
Så vi afventer lige et svar igen, der er ca 5 min. mellem hver et svar fra live support... hmm, get a life..
For satan, der må sidde nogle Mermaid ejere og krumme tæer.
I får intet for jeres penge hos den support, absolut intet andet end et godt grin, når i læser alle vores chats igennem med dem, for satan den live support stinker..
Flovmanden.
Jeg tror Yurie har opgivet :-( Han har ikke givet lyd fra sig det sidste kvarter.
haha, Horia er ligeså blank.
Nogen som har fundet en support medarbejder, der ikke har tømmermænd?
Jeg har lige skrevet CPR nummer.. Dog fatter jeg ikke om der skulle mellemrum eller lign. Og de sidste 4???
Men den siger mit brugernavn og kodeord er forkert, brugte det igår!???
haha velkommen i klubben Boevle, for nu bliver det sjovt haha
Det er jo sindssygt det her, og skriver med Horia. Og han siger bare de har nogle problemer med login, som er ved at blive løst. DOH!
Jeg er på nu.
Bestilte nye pw. der kom en mail efter 15 min., og klinten kører nu
Iurie: I just received a report about this and I can confirm that this issue needs to be investigated by our technical department, please accept our apologies for the delay and for the inconvenience caused. We will get back to you via e-mail as soon as it is sorted out
Horia: we will write you here once the issue has been solved
Horia: Today or tomorrow morning
you: here?
Horia: on e-mail
you: comfim my pass word?
Horia: we will confirm that the login system works
Horia: and you will generate new password to login
you: are you telling me now, the system i down?
Bare lige for at vise hvad man er oppe imod.. Hmm.
Pierre.
Jeg har en chat med live support, du kunne have intreresse i, mest snak og ingen hjælp.
Så bare sig til, hvis du vil have den, og de truer med at sende et nyt pasword, og det har vi ligesom været igennem før, så det gider vi ikke mere..
Ps, mit virker stadig ikke.
Flovmanden.
hamsjelv-
Hvad hed ham der hjalp dig?
Horia
skal siges at jeg havde fået tilsendt mail med pass men i forviringen glemt miss user navn ;)
så lidt en anden sag. for skrev det samme til mig som du ref. til men sagde det var mit user navn jeg mangle og så virke det
bare bed om et nyt pass - log på og gå ind og change pass tilbage til det gamle
mit problem ender der, hvor den ikke vil acceptere mit username og password.
Sidder med begge dele, på et stykke papir foran mig, så ved de er rigtige.
Næste skridt er at trykke på "glemt password", så skal man skrive sit username/nick name, når jeg gør det, siger den, jeg ikke findes..
Og svaret for support- Er du sikker på nemid er rigtigt? Øhh, hvis du nu hovedet ud af R...., så ville du med lidt omtanke, selv kunne regne ud, at for at kommer til username og pass, så skal dit nemid og cpr nummer være skrevet ind. dooooh..
Det lort tilter en så meget, at man ryger ud af de turs man spiller på andre fungerende sider, så som ds og ps, hvor det slet ikke var svært at komme igennem..
Så helt ærligt Mermaid " ved godt det ikke er jer, men det er jeres ansvar", i er 7 timer forsinket på ugens største turdag, og så virker intet, uden et stort antal spillere skal igennem live support, som ingenting aner om noget som helst.
Ja det er galde der skal ud, og mon ikke også det snart er mønter der bare snart skal ud.
Nu kommer jeg snart til at lyde som en gammel sur mand, og det ligger så langt væk, fra mig, men f... det tilter en det her..
Flovmanden.
Underligt, Mermaids folk er blevet væk..
Nogle er systemerne er helt nye, men nogle af funktionerne virker ikke. Der bliver arbejdet heftigt på sagen (bla. lost password funktionen). Support svarer efter bedste evne, men kan ikke bebrejdes nogle funktioner som ikke virker.
Dem som har bedt om nyt password og fået det med email, kører nu. Dvs. Lost password funktionen virker igen via email. Dette kan jo også ses i tråden her, hvor flere er kommet igang.
Man skal altså tænke på at vores backend system er helt nyt, samtidigt med NEM-Id, CPR Register m.m. Så at det hele ikke bare funker er super ærgeligt, men vi gør hvad vi kan.
Mvh
Pierre
Mermaid
Pierre.
Det er så også fair nok, at der kan opstå problemer.
Men hvor lang tid, skal man forvente at det tage denne gang at komme ind igen,sidste gang tog det en krig, og så vidt jeg husker, så kom det aldrig frem, hvem på supporten, som havde lavet ged i min konto.
Denne gang ved supporten heller ingenting, og kan heller ikke denne gang hjælpe.
Jeg gider ikke være trofast mermaid spiller, når ingen kan sige noget som helst, jeg pm dig den chat rapport som jeg havde med dem, den tog over 30 min, men du kan jo så selv læse den "hjælp" jeg fik.
Sidste gang, efter spurgte i alle de mails jeg havde med dem, og i fik dem, men spørgsmålet er så denne gang, om vi igen skal bruge dage på et problem, som de burde kunne løse, efter kort tid, eller som de burde kunne oplyse om, hvad problemet er, og hvornår, de regner med at have løst det, hvis det er noget, de skalhave en tekniker til at gøre manuelt, et eller andet, må de da kunne sige?
Det kan da aldrig være i jeres intreresse, at en support kan være så dårlig, og je ved i snart selv skal stå for den, men indtil det sker, skal vi så bare finde os i det, de kan komme med? for det er jo faktisk ingenting.
Det er først når i personligt, tager fat i support baglandet, at der sker noget, det er i min verden bare ikke i orden..
Flovmanden.
tja hos mig står der 'Log In vellykket', samtidig med der popper en sød lille skærm op om at min kode eller brugernavn er forkert. Live-supporten er ikke til meget hjælp, de ved ikke hvad de skal gøre i hvert fald.