Jeg har for nyligt lavet en account ved Mermaid Poker, og da de jo er på BossMedia-netværket vil jeg selvfølgelig gerne hookes op med 30% rakeback. Når jeg hiver fat i supporten, beder de mig blot om at skrive en mail til [email protected], men det har jeg nu gjort ikke mindre end tre gange uden at få andet end deres std. svar, om at jeg vil få et svar snarligt.
What to do?
Mermaid Poker yder deres kunder en fornem service
Du vil jo nok blive kontaktet af deres person herinde fra, med dette indlæg så gj indtil videre :-)
Jeg har præcis samme problem :( du må meget gerne lige skrive når du ved hvad du skal gøre.
Tror de har uorden i mail-systemet.
Jeg prøvede en del gange at få at vide om der var billetter til deres tour i barcelona - prøvede engelsk, dansk og en direkte mail jeg havde.
Hørte intet :-( så jeg har kun turde spille ved Fortune siden :-/
Hej drenge
Ved ikke helt hvad som er gået galt her, men standardsvar på info mailen har vi ikke, så det virker ihf højest mærkværdigt ?
For mig lyder det som om at i har mailet til Gibraltar supporten og så er det lidt ude af Vores hænder. De kører ihf med et std. svar som respons på første henvendelse. Er så selvfølgelig dybt beklageligt, hvis de efterfølgende ikke har fulgt op på sagerne.
I kan maile undertegnede direkte på : ka at mermaidpoker dot com
Mvh
Kimo
Ellers har alle Boss skins jo umiddelbart det samme at byde på, hvis man går gennem de legale kanaler(dog er der rakeraces hos nogle affiliates som giver et godt boost til den samlede rb procent) så hvis man ikke føler at de har lyst til at yde den service man ønsker, så er der masser af skattefrie rooms derude, som sikkert vil være mere end glade for jeres sign up.
@Kimo:
Hmm okay... det lyder godt nok underligt, ja. Nu sender jeg dig en mail i hvert fald. Mange tak. :-)
Svar sendt.
Jeg skal lige bruge en bekræftigelse fra dig på det adspurgte, så sætter jeg skred i sagerne med det samme.
/Kimo
Jeg vil meget gerne rose mermaid for deres hurtige og gode support
@pokernoob9:
Me too. Jeg ændrer i øvrigt lige overskriften.
@Vol
Er vel standard på Boss - og jo, det kan måske nok være en del for hyggespillere.
Godt at høre at de gav en god service, det ville næsten også være mærkeligt andet, når man tænker på at kimo er næsten fast inventar på pn:)