Nogen der ved hvor man kan se hvor meget man har raked hos Mermaid Poker, angående deres sign up bonus ??
Mermaid rake
du sætter $500 ind
så står der $500 under pending bonus...
Når den tager $3 fra pending og smider op i saldoen, så har du raket $9...
Eneste anden måde at få oplysninger om rakede hænder fås ved at spørge live-support... her har jeg aldrig spurgt til beløb, men altid fået svar når jeg har spurgt om antal hænder sådan her:
"hvor mange rakede hænder har jeg"...
(spurgte jeg da jeg sad og kørte b&w-, sporting- og totalpoker-bonusser igennem)
Det første de svarer er dog...
"speak english!"
kommer de med det samme man har raket 9$ eller bliver de opdateret fx en gang om dagen ??
Pas lige lidt på med mermaid !
De lukker konti ubegrundet.
Har lavet en anden tråd om dette.
@hostrup
Det er vel påstand mod påstand om det er begrundet. Har intet med sitet at gøre, men mener at det er forkert af dig, at bringe det i miskredit på denne måde. Forelæg her hvorfor du mener der er ubegrundet eller stop denne her kampagne.
Han han ikke gjort det da?
@Big
Mermaid har erkendt at det er en fejl, men kan ikke finde ud af at genåbne kontoen !
MVH
@ Hostrup
I stand to be corrected :-) Mon ikke bare at folkene holder lidt weekend og du har den igen snart..
@Big
Sandsynligvis har du ret, men det er da en kundeservice der stinker !
hvorfor
Hvis du er blevet lovet en genåbning i fredags så ja - ellers er det vel normalt at ting ligger lidt stille i weekenden! Held og lykke i de store turneringer..
Hostrup
Synes du er urimelig. Tvivler ikke på at deres support i dit tilfælde har været dårlig, men langt de fleste har været tilfredse med Mermaid.
Tror de fleste pokersites, specielt en forholdsvis nybegynder som Mermaid, kan løbe ind i denne form for problemer, hvor der måske, beklageligvis, ikke er styr på alt. Det kommer måske til at tage lidt længere tid at åbne din konto, men herregud.
Det jeg vil frem til er sådan set bare at jeg synes din anklage er lige højtråbende forhold til dette er - efter hvad jeg har hørt - et forholdsvist enkeltstående tilfælde, som de prøver at rette op på; desværre er der nogle problemer i dit tilfælde.
Og nej - har intet med Mermaid at gøre.
@mrIversen.
Jeg advarer grundet egne erfaringer, intet andet.
Kundeservicen er mangelfuld, og ansvarlige personer hos mermaid anklager fejlagtigt en kunde for snyd. Det synes jeg stinker, det er det eneste jeg påpeger.
mvh
Han er vel berettiget til at give udtryk for sin holdning/mening om sitet.
Mermaid har tydeligvis haft problemer i Hostrups tilfælde og har her på sitet lovet at ordne det ASAP. Hvis det ikke er sket, synes jeg da det er helt iorden at give det lidt dårlig reklame.
Han fortæller jo sådan set kun hvad han selv har været udsat for, og så må andre jo tage stilling ud fra dette.
Over & out
\INC
@Hostrup
Okay, spiller der ikke selv så kender intet personligt til deres kundeservice, mente bare du satte Mermaid i et urimeligt dårligt lys, da de ellers - efter hvad jeg har hørt - stort set aldrig har utilfredse kunder.
Angående deres fejlagtige anklager om snyd mod dig, er det selvfølgelig meget beklageligt, men alligevel meget dejligt at vide de går højt op om kunder snyder!? At de så ikke kan åbne din konto øjeblikkeligt når anklagerne er frafaldet er for dårligt, men dog ikke noget større problem når det sker i enkelttilfælde.
@ALL IN INC
Ketelsen lod til at være ny bruger på Mermaid og mener derfor ikke at en så subjektiv mening hører hjemme her i tråden.
@mrIversen.
Fint nok, men jeg er vist ikke den eneste der har været udsat for dette.
@Hostrup
Okay bare aldrig hørt om andre, mente bare bemærkningen var lige lovlig subjektiv og upassende i denne tråd.
@ Hr. Iversen
Point taken! Han henviser dog til denne tråd så det er muligt at vurdere anklagen for den enkelte.
\INC
bliv dog voksen hostrup.. du hyler da ad helvede til! ha dog lidt tålmodighed..
@lasse
Du har 100% ret jeg hyler op.
Ved hendendelse til Mermaid''s kundeservice løb jeg ind i en mur, og kun gennem at hyle op gennem dette debatforum, har jeg kunnet få mermaid i tale.
Så min hylen har været 100% beregnet og tilsigtet for at få en virksomhed med store problemer i kundeservicen i tale.
MVH
Carl
Har kun haft problemer med deres support, især med deres forbandede security som skal sendes, og da jeg lavede en ændring i min adr. som jeg lavede sammen med deres support via. mail, blev mine penge låst i 2 uger, tiden det tog dem at sende en ny security code, det var så sidste gang jeg spillede der, da det var alle gode gange 3 med problemer der.
Ps. ændrede ikke adr. fik flyttet bynavn så man ikke kunne se det (efter anvisning fra deres support), så der var what so ever ingen grund til deres pis.
@ Hostrup
hvis du synes at det er dårlig service at jeg personligt har læst og besvaret 8 PM beskeder for at holde dig orienteret om sagen, så ved jeg sgu snart ikke. Du har fået svar i mail korrespondance, ja jeg har sågår prøvet at ringe til dig personligt (du tog den ikke). Jeg har telefonisk haft fat i supporten på Gibraltar og bedt dem om at skubbe på for at få løst problemet.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at din konto bliver genåbnet i.o.m at jeg har sagt god for dig, udelukkende pga en egenhændig vurdering af et par af de hænder du er blevet låst for.
Som skrevet til dig et utal af gange, er ikke alle data tilgengængelige pga af systemerne bagved ikke er helt oppe at køre efter den store opdatering af softwaren. Man kan jo så spørge sig selv om det vel ikke er fair nok eftersom de måske har andre ting som ligger til grund for at du er blevet locked i første omgang ? Jeg medgiver dig at her vel nok er tale om en fejl, men rykke rundt i hele supporten er jeg altså ikke istand til som sådan. Supporten er lig med BOSS netværket og ikke egenhændigt Mermaid Pokers alene. At behandlingstiden er længere end vi ønsker er selvfølgelig beklageligt, men at kalde det dårlig kundeserv ice overfor en dansker, at jeg personligt hat brugt timer allerede på din sag alene, synes jeg sgu er at gå over stregen Carl.
Jeg har allerede gjort mit for at du bliver genåbnet, dette er jeg temmelig sikker på, men kan så godt afsløre at festen stopper her. Selvfølgelig er der detaljer som vi heller ikke finder tilfredsstillende, dette må vi jo så prøve at forbedre og justere hen af vejn.
Pokerhilsen
Kimo
@Kimo
Jeg syntes bestemt ikke det er dårlig service at du har håndteret 8 mails vedr, sagen, og det har jeg takket dig for også !
Jeg synes følgende er elendig kundeservice:
1. I lukker min konto på et fejlagtigt grundlag.
2. I undlader at informere om det.
3. Når jeg tager kontakt til jer desangående, bliver jeg sendt mellem sverige og gibraltar et utal af gange, for til sidst at få at vide at jeg skal maile til jer.
4. I undersøger ikke sagen og oplyser blot at kontoen er lukket grundet "fraudulent activities"
På grundlag af ovenstående "bruger" jeg Pokernet, for at få lidt skred i sagen, hvilket resulterer i at du går ind i sagen.
5. Du starter med at benægte at jeg har kontaktet jer
6. Du går ind i sagen, og erkender at der er tale om en fejl, og nedgør samtidig mit spil de få hænder jeg har spillet på jeres site (vel under 50)
7. Kontoen bliver stadig ikke genåbnet, og I undskylder jer med at I ikke er Boss, og derfor ikke herre i eget hus.
Hvis du syntes det er gå over stregen at kalde disse ting for dårlig kundeservice, er jeg gået over stregen, og vil gøre det hver gang jeg møder tilsvarende ringe service.
MVH
Carl.
Kan vi ikke blive enige om at sagen kører mellem Hostrup og Mermaid (Kimo) og tingene bliver klaret..
Hvergang man logger ind, ligger der tonsvis af brok fra få spillere over et site, som jeg mener gør det kanon.
Om hvorvidt Hostrup spiller så dårligt, at lamperne bør blinke tør jeg ikke udtale mig om. Dog glæder det mig, at man har et system til at opfange evt. fraud.. At det nogen gange også går udover "uskyldige" er beklageligt.. Men ingen systemer er perfekte..
Mener seriøst ikke at Mermaid fortjener al den negative omtale.. De gør det sgu godt.. Har en god reload bonus og er til at snakke med. At de så desværre er underkastet boss medias service, som tilsyneladende stinker i dette tilfælde er beklageligt.. Men hvor mange sites ser man følge en sag til dørs som Kimo gør nu? Og på en død søndag.. kl. sent aften..
Martin
Kan vi ikke blive enige om at sagen kører mellem Hostrup og Mermaid (Kimo) og tingene bliver klaret..
Hvergang man logger ind, ligger der tonsvis af brok fra få spillere over et site, som jeg mener gør det kanon.
Om hvorvidt Hostrup spiller så dårligt, at lamperne bør blinke tør jeg ikke udtale mig om. Dog glæder det mig, at man har et system til at opfange evt. fraud.. At det nogen gange også går udover "uskyldige" er beklageligt.. Men ingen systemer er perfekte..
Mener seriøst ikke at Mermaid fortjener al den negative omtale.. De gør det sgu godt.. Har en god reload bonus og er til at snakke med. At de så desværre er underkastet boss medias service, som tilsyneladende stinker i dette tilfælde er beklageligt.. Men hvor mange sites ser man følge en sag til dørs som Kimo gør nu? Og på en død søndag.. kl. sent aften..
Martin
Hej Carl !
1) Security afdelingen ved Boss M styrer suverænt hvad som ligger til grund for at en konto bliver låst. Jeg fik udleveret 2 hænder (måske ud af flere), hvori du og en anden spiller var involveret. Jeg skal gerne indømme at jeg finder dem temmelig dårligt spillet Carl, dog uden at decidere nedgøre dem. Kan godt se hvor du vil hen i de hænder ( BLUFF - muligvis read-baseret ) , omend jeg helt klart også mener at du bestemt intet har at gøre i dem set udfra dine holecards ????
2) Beklageligt, men er den generelle Boss support du der har haft fat i. Som jeg nævnte i en mail til dig har vi ved Mermaid forbløffende få sager, så helt dumt er det vel næppe.
3) Igen Boss på Gibraltar som har kastet rundt med dig, hvilket selvfølgelig igen ikke spiller optimalt. Som skrevet tidligere ejer Boss Webdollar og såsnart sager involverer økonomi vil der være et spil mellem Gibraltar og Sverige. Giver dig også her ret i, at det måske ikke er helt optimalt, men er vel egentlig ikke helt unormalt, da jeg bestemt går udfra at de fleste sites har forskellige afdelinger i den henseende. At det så her hedder Gibraltar/Sverige forstærker selvfølgelig indtrykket, men er jo blot 2 numre/mails !!!! Mermaid poker arbejder på et alternativt betalingssystem til kunderne og derved en forbedret service til vores kunder, da vi tidligt opfattede at Webdollar ikke altid spiller optimalt.
4) Bestemt ikke enig. Er vel netop det jeg personligt har gjort i.o.m jeg har fåat tilsendt hænderne og selv analyseret dit spil i disse. Ved godt at du også mener, at det er utilfredsstillende at du intet har hørt ewfter lukning af din konto. Endnu engang må jeg så pege på, at security ikke åbner kontoen før alle data igen er tilgængelige og en fuldstændig analyse af hele dit spil har fundet sted. Teknikerne arbejder på sagen og det burde vel for f...... også snart være løst. Behandslingstiden er IKKE tilfredsstillende, kan jeg kun medgive dig, men ikke npget mermaid poker er herre over, desværre.
5) Nej Carl, hvad jeg sagde var at den danske support ikke har været kontaktet,hvilket også er tilfældet.
6) Ja, prøver at gøre en forskel, specielt overfor danske kunder, vil vi meget gerne slå os på. Medgiver dig at der (sandsynligvis) er tale om en beklagelig fejl. At du spiller de hænder elendigt vil jeg påstå til den dag jeg går i graven ;-) Men sætte mig til doms overfor dig som pokerspiller på baggrund af 2 hænder set og analyseret kunne jeg fandeme da aldrig finde på.
7) Føler mig stadig overbevist om at din konto nok skal blive aktiv igen Carl, og har vist beklaget behandlingstiden allerede. Nej, vi er ikke Boss og har ikke den totale kontrol over supporten i det fuldstændige netværk. Måske vi senere hen får vores helt totale og egenhændige support, men lad os nu komme ud af starthullerne først.
Kritik er en god ting, sålænge den er saglig ;-)
Synes ikke der er den store grund til at udbasunere alle mulige postulater i flere forskellige tråde på den gjorte måde Carl. Smid mig en PM, hvis noget ikke spiller, er der masse at spillere herinde der gør, og der er sgu lutter glade miner.
Mvh
Kimo
@ kimo
Essensen er altså at ikke nok med i har store problemer, ser det tilmed ud til at de ikke vil blive løst, da i er underlagt boss.
I øvrigt hvordan kan Carls spil have noget som helst med sagen at gøre?
@ AllinDK
"Mener seriøst ikke at Mermaid fortjener al den negative omtale.. De gør det sgu godt.. Har en god reload bonus og er til at snakke med."
Jeg kan blive tilbudt bonus herfra og til juleaften, men hvis et site lukkede min konto pga. jeg havde spillet et par hænder dårligt, så havde jeg lagt mine sidste skillinger der. At der så samtidig skal være så meget besvær med at få åbnet kontoen igen, finder jeg direkte latterligt og nedgørende overfor kunden. Det er vitterlig dårlig og inprogressiv kundeservice. Mermaid undskylder så med at de ikke er herre over dette. Bevares, man burde vel have undersøgt disse forhold før man skrev kontrakten med Boss og evt. få lavet en Service Level Agreement omkring behandling af kundesager.
@Kimo
Beundringsværdigt engagement, desværre ser det ikke ud til det kære Boss netværk kan prale af det samme. Dog går jeg udfra at det er stærkt imod jeres firmapolitik (tavshedspligt) offentligt at udtale jer subjektivt om jeres kunder (med henvisning til de hænder Carl har spillet, som du skrev).
@hostrup
Klø på, det bliver ikke bedre hvis der ikke er nogen til at give dem et spark bagi...håber snart der sker noget. Send mig lige en PM når du er på igen, for så tager vi lige en HU cash game match...lol
"Kontoen var lukket grundet mistanke om chipdumping !
Jeg spiller åbentbart cashgame så dårligt, at Mermaids system karakteriserer det som chipdumping - LOOOOOOLLLL"
Jeg lagde ikke ordene i munden på Carl. Dette er hans egne udtalelser i den anden verserende tråd.
Dette er skrevet udfra en fortrolig besked ham og jeg imellem.
/Kimo
Synes mildest talt det er en smule uheldigt en repræsentant fra et firma går ud og diskuterer verserende sager i et offentligt forum!
@Nisbaron
Skal vi ikke lige styre os nu. Hvis der ikke var kommenteret på det var det jo også galt. At de bare ignorer deres kunder.
Sagen har været håndteret forkert, og dukker der for mange sager op af denne art kan mermaid poker bliver tvunget til at finde en bedre samarbejdspartner.
Det et det uheldige ved disse forretningsaftaler, at firmaer som mermaid poker har megen lidt indflydelse på hvordan netværket administreres.
Jeg syntes derimod det er træels vi skal høre om den samme sag i flere tråde. Det var deres rake aftale der var snak om. Den fungerer fint, omend det ikke er verdens bedste fordelingsnøgle der bliver brugt når man regner ud hvor meget rake man får tilskrevet sin konto.
Lige et OT spørgsmål, kan man få 4 color deck på Mermaid, hvis ja, hvordan???
Det er da super nice, at man som site/netværk er hurtige til at spotte evt. chip dumping og lukke en konto mens man undersøger sagen. Som fok måske kan huske fra Erlandsens sag med Prima, så kan det skabe nogle kedelige situationer, hvis en skidt konto får lov til at spille for længe.
Men når man så lukker en konto, så er man jo allerede ude i en halv anklage, og så skal man sagtme undersøge sagen hurtigt, informere kontoindehaveren og skynde sig at åbne igen, når/hvis personen bliver renset.
Det kan ikke nytte noget, at i bare smider lorten videre til Boss. Jeres kunder oplever at få en dårlig behandling efter at have spillet på jeres site.
Jeg kan huske da jeg så materiale vedr. Mermaid for første gang og snakkede med folk om det. Alle undrede sig over, hvorfor man valgte sådan et møg-netværk for at sige det rent ud og jeg fatter ikke, hvordan i bare kan vaske hænder i det faktum, at det er Boss der behandler jeres kunder dårligt.
Det svarer da lidt til, at en ejer af en købmandsforretning giver alle kunderne fingeren når de klager over, at mælken er sur. Det er jo ikke ham der ejer mejeriet!
/Mikael
update:
Har modtaget de på kontoen stående penge, men kontoen er stadig lukket her næsten 2 uger efter.
Mermaid poker i er nogen lidt for snu bavianer og folk/tilhængere af jeres firma optræder i forskellige udklædninger herinde.
Det firma er drevet af nogen glade amatører.
@sølvpil.
har nu fulgt denne tråd og andre,vedr mermaidpoker,har et par aktier i firmaet,ligesom en hel del andre pokerspillere.Og er træt af den måde du for start har sablet mermaidpoker ned,du skriver de er til grin,amatører og lignende..synes at de gutter der startede mermaidpoker op ,har gjort det skide godt,ja der vil da altid være startvanskeligheder..men gi da lidt line .......
Det eneste du kan er at nedgøre,og svine mermaidpoker og folkene bag til.
Vi er faktisk en del der nyder at spille på mermaidpoker,og synes det er lidt sjovt, at have været med fra start.
@BUFBILL
Det er da fint at du nyder at spille i det firma du er aktionær i.
Synes du ikke I bør kigge på jeres meget mangelfulde kundeservice.
der er kun en ting at sige: LORTE NETVÆRK, synd for folkene bag at man åbenlyst valgte forkert da man skulle igang. PS: har stadig enkelte anparter i Rundetårn til salg hvis der skulle være nogen som er interesseret.
@Bufbill
"...Og er træt af den måde du for start har sablet mermaidpoker ned,du skriver de er til grin,amatører og lignende..."
Hostrup har stadig ikke fået åbnet sin konto!!!. Hvis de bliver ved med at opføre sig som amatører, bliver de ved med at blive kaldt det!
/Costa
det er da muligt hostrup. du har haft en uheldig oplevelse,men som jeg kan forstå via dine tråde ,gør de ,da alt for at løse problemet.nu er jeg jo bare en simpel pokerspiller,og synes det var et spændende projekt i sin tid ,synes jeg stadig.synes bare ligesom der kører en kampagne mod mermaid igen igen.alting tar jo tid før det kører optimalt.har ikke været udsat for en masse problemer derinde.som du åbenbart har.men håber da det blir løst for dig....
@frederik.Anparter i rundetårn ,lyder spændende,kan jeg bytte med et medlemsskab til danskpokerforbund :-)
Og btw, hvis en af mine konti blev lukket og trods MANGE henvendelser, stadig to uger efter var lukket ville jeg sgu også himle op!!!
Hostrup prøvede at klare det på en ordentlig måde, ved at ringe, skrive, ringe og ringe til dem. INTET hjalp.
Derefter skriver han om det herinde og Kimo tager affære.
Men når alt kommer til alt er hans konto STADIG lukket.
Hostrup kan være et brokkehoved ligesom undertegnede ;) men i dette tilfælde mener jeg det er HELT beretiget!
/Costa
DEt var heller ik Hostrup jeg skrev til .det var Sølvpil ,som jeg før har haft en debat med.
anyway alle pokerspillere ha en god dag jobbet kalder.
Update2:
FIk lige en PM fra Kimo.
Mermaid kan stadig ikke få deres systemer op at køre, hvorfor de ikke vil genåbne min konto endnu.
Det er tydeligvis en organisation, der har svært ved at anerkende at de har lavet en fejl.
Selve grundlaget er jo helt skævt:
Lukke en konto som der mistanke om at der er chipdumpet fra.
Kontoen er funded med Neteller, hvorfor der ingen risiko er for sleskab/netværk.
Ejer af kontoen (og netellerkontoen) erkender at pengene er tabt.
På trods af ovenstående, kan Mermaid ikke finde ud af at genåbne kontoen.
(BTW. det drejer sig om et latterligt beløb af få hundrede £)
ROFL.
MVH
Carl
@bufbill
Jeg gentager lige mit spørgsmål:
"Synes du ikke I bør kigge på jeres meget mangelfulde kundeservice."
MVH
Carl
@buff
Hvis man ønsker at drive selskab inden for pokerbranchen så skal man altså have styr på support, det er ikke noget man bare lige sådan ordne løbende.
Det er da under al kritik at hostrups konto nu har været lukket i så lang tid.
Men det har intet med mermaids rake at gøre.
Prøv at hold tingene adskilt i trådene, så har man muligt for at bruge dem der ryger i arkivet til noget.
Jeg kan sagtens forstå i et utilfredse, men så kan i lave en tråd om mermaids support, som carl tidligere har. Denne tråd er fuldstændigt fyldt med urelevant ævl der intet har at gøre med trådens emne. Den er blevet hijacket op til flere gange.
Hvis alle holder mere orden, kunne vi spare ½ delen af alle post og gøre det mere overskueligt.
@bufbill
"har nu fulgt denne tråd og andre,vedr mermaidpoker,har et par aktier i firmaet,ligesom en hel del andre pokerspillere.Og er træt af den måde du for start har sablet mermaidpoker ned,du skriver de er til grin,amatører og lignende..synes at de gutter der startede mermaidpoker op ,har gjort det skide godt,ja der vil da altid være startvanskeligheder..men gi da lidt line .......
Det eneste du kan er at nedgøre,og svine mermaidpoker og folkene bag til."
Og i forsætter så med jeres underlige markedsføring, som om i var drankere fra rendestenen.
Mere generelt for jeg kender jo intet til sagen......
1. Jeg vil bestemt sætte pris på, at Pokernet fortsat kan være et forum, hvor spillerne kan diskutere deres erfaringer med forskellige poker-sites - gode såvel som dårligere.
Vi er vel alle interesserede i at rykke skillingerne derhen, hvor det er mest attraktivt at spille (?)
2. Hvilket netværk man bruger kan jo i hvert fald ikke generelt fritage et poker-site for deres forpligtelser over for brugerne.
Det er en helt (uvedkommende) 3. part - og dette må vist OGSÅ være i samtlige spilleres interesse, at der bliver holdt fast i denne retsstilling !
@ superchok
Tjooo... enig der!
Men ingen har vel påstået et par dårligt spillede hænder var grunden? Det er en mulighed.. Der er dog også en anden mulighed, som "nørderne" herinde åbenbart ikke har taget i betragtning..
- Martin
Bare til orientering
Vi har 15000 personer registreret i vores database. Vi har mellem 1000 og 1200 inde og spille hver dag. Vi har 8-12 support henvendelser hver dag. Det vil sige at 99% af vores kunder er tilfredse og kører uden problemer. Det er sgu da fint. MEN de 8-12 kunder som henvender sig til supporten hver dag skal da selvfølgelig have en god og sober kundeservice. Det bestæber vi os på. De fleste support henvendelser bliver løst med det samme. Nogle af support henvendelserne bliver løst af almindelige dødelige mennesker og ja, De kan sgu også fejle i ny og næ. Andre henvendelser bliver løst af Webdollar, De har en meget stram sikkerheds politik og det medfører i nogle tilfælde at spillekontoen bliver spærret. Det har Mermaid Poker fuld forståelse for. Vi kan ikke drive en netvirksomhed med for løs sikkerheds politik. Dette vil vi ikke byde vores kunder.
Men som skrevet i den relevante tråd. Pokernettere er velkommen til at skrive til [email protected] hvis de fremover har nogle support henvendelser.
Mvh.
P. Andersen
Mermaidpoker
@Kimo.
Det er da fint at 99% af jeres kunder er tilfredse.
I bestræber jer på at holde kunderne tilfredse, og de kunder der har problemer skal have en god og sober kundeservice.
Dette indebærer som jeg ser det at I skal lave en del om I jeres kundeservice:
1. Når I ændrer eller lukker en kundes konto ned, SKAL det være standard procedure at kunden kontaktes, hvor der oplyses:
A. Hvad der er sket,
B. Kort beskrivelse af hvorfor
C. Beskrivelse af hvad der sker fremover
D. Klare instruktioner om hvem kunden skal henvende sig til.
2. Når kunder henvender sig til jer, skal kunder have et sted at henvende sig. Det duer simpelthen ikke, at kunder henvender sig til det på jeres hjemmeside angivne telefonnummer, for derefter at blive sendt rundt mellem forskellige afdelinger, få at vide at man ikke har henvendt sig
3. Når I så opdager at I har lavet en fejl, SKAL i naturligvis få tingene tilbage på plads, og oplyse hvornår det er på plads.
Før bare disse tre meget simple ting er på plads, kan man kun betragte jeres kundeservice som meget ringe.
MVH
Carl
Er kontoen blevet åbnet igen?
Det er ikke for det at de gør det, det er mååååden som at de gør det på.
Rolf, for en sober bemærkning.
@Rolf
LOL!
Det er lidt som i svaret jeg fik fra cybercity vedr. disconnects.
"det er ikke det de siger - det mere løgnen i sig selv."
Og god dag til alle derude.
Nej kontoen er stadig lukket.
Mermaid havde lovet at problemerne var løst, og en udredning af problemerne var lavet inden en deadline, men de måtte desværre meddele at de ikke er herre i eget hus, og derfor ikke kunne løse problemerne inden den af dem fastsatte deadline.
Tjaaaa, kundeservice eksisterer vist ikke i det firma.
MVH
Carl