Hej i debatten
Jeg har skrevet nogle e-mails til Mermaid Poker support, fordi jeg har mistet mit password til kontoen. Jeg har sendt bud efter et nyt password fire gange, men har endnu ikke modtaget noget. Der står, at hvis man ikke får et nyt password via e-mail inden for nogle minutter, skal man kontakte support.
Det har jeg så gjort fem gange inden for de seneste 17 timer, men jeg har overhovedet ikke fået nogen respons fra support.
Er der nogle regulars, der kan fortælle om det er standard for Mermaids support?
I bekræftende fald, skal jeg ikke spille på Mermaid længere.
God søndag :-)
-Pokerfie
Mermaid support - normalt?
std... blev nødt til at oprette en helt ny bruger sidst og nu er den såmændt blevet frosset forde der er skrevet fejlkode adskillige gange:( men det er bare ikke mig selv der har gjort det
samme deal her.... åben på deres forside press support og vælg teknisk support, i vinduet skriver du at du ønsker nyt pass og nedfælder dine data fra da du oprettede dig dvs. adresse med alt+tlf... og så dit nick... det skulle gerne give den respons du ønsker.
mvh
finexp
I skal skriver til mermaids support - kan være i har sendt til den generelle boss media support, og de er ret sløve.
Prøv evt at pm Kimo, Hjalte eller c4q
det tager noget tid meeeeen.. de skal nok kunne være der inden kl 19-20 i aften ;).... hvis jeg gætter rigtig.
finexp
@ alle !
Som mny skriver så tag direkte fat i undertegnede via en PM her eller smid mig en mail (kan findes på hjemmesiden under VIP sektionen), så skal jeg nok tage fat i sagen.
Mvh
Kimo
Mange tak til Kimo, som ordnede problemet i løbet af ganske få minutter.
God og hurtig service.
-Pokerfie
Utroligt Kimo kan ordne det på få minutter, når en support hvis job er at ordne den slags ikke kan ordne det på 17 timer.