I forbindelse med Mermaid Pokers 185.000 (€25.000) freeroll onsdag d. 9. april klokken 21.00 er der yderligere præmier at spille om.
Der er last longer præmier at kæmpe om hvis du skriver dit Mermaid nick her i tråden førend turneringen går i gang.
1: €50
2: €30
3: €20
Husk at lave et spillercheck her
Har du endnu ikke en Mermaid konto så laver du den her
Mermaidbet Freeroll last longer - €100
lassefunky
RasmusFalk
Rytterdahl
®azz
Ved ikke hvordan jeg fik lov til at have ® i mit nick dengang. Kan ikke ændre adresse eller pass nu, da den siger det er ugyldigt. Kan dog sagtens spille.
Flovmand69
ifolkkk
dekats
18643107O
MizzoHorne
suremor
NicklasNPK
Razzmussen
Gl allesammen, hvis i oplever dette så bare bliv ved med at forsøge :)
KanManSnil
Ja, held og lykke til jer allesammen. Pladserne går hurtigt i dag. 3500 tilmeldte efter 40 minutter. Så der bliver nok udsolgt hurtigere end sidste uge.
krelleman
Mr_Longhit
TheHGBomb
GL all :)
Man er enige om man ikke kan spille på mac på nogen måde? Fik registreret mig på explorer på job da jeg lige hurtigt googlede man kunne spille på mac også, men jeg fået læst på ongame klienten formoder jeg?
Ditto bust...
5K ved første pause... nogen der er on fire?
6,2k. Foldede 10erne pre på 15/30 til 3 all ins indover mit raise, de viste 99, J7 og J9 så havde shippet en 12k pot hvis jeg havde kaldt, troede folk havde mere hjerne i en "god" freeroll :D
nice :) keep it up
289/336.. Hvad f... Har du copyrights på den avatar?
Jeg VIL være kalif istedet for kaliffen
Blev nr. 143
All in A2s mod 108s, hvor han nakker en straight på river.
Jeg nåede i top-200, men kan ikke lige huske min eksakte placering. Nicket er mujiman (se #27).
Edit: Jeg har lige tjekket. Det blev en 149.-plads.
@hengsten - du blev nummer 149 og der indbetales €20 til dig.
Storvezir modtager €30 og Junior €50