Mermaids WSOP live tour finale d. 12/6
ansatte spiller obv ikke med i egne tours. EOD,mermaid har dog altid gjort det, så den info havde du jo i forevejen.
hvis de spiller med, skal de obv spille for at vinde.
at de nok burde shippe gevinsterne til de næste i rækken er så en anden sag
Dårlig stil imo, men hvis man godt var klar over det, så er det jo bare det
well jeg gik før det kom så langt. noget ikke engang i top20, men syntes dog at arrangementet var meget fint. Lokationen var ikke perfekt. Det var ærgeligt at side i træk de første levels. Men eftersom SALT havde bakket ud, var det trodsalt bedere at spille et aflukket sted, end hvor der festes, når nu der er så mange penge i spil.
Jeg kan smide en lille historie med. Røg ud i level 5 Dvs 2timer+ inde. Og i den tid har jeg haft følg rigtige hænder at lege med.
AK - flop xxx - måtte folde.
AJ - samler blinds op.
99 flop AQx måtte folde
55 - laver en kæææmpe fejl på et 34K6 bord. hvor jeg skulle havde check folded eller check callet, men jeg vælger at bet folde til modstanderens all-in. Sammen mand crippler mig senere da jeg har AT med en stack på ca 7500, på et Txx board, han checker jeg better 1200 (blinds 200/400) som er samme beløb jeg bettede preflop. Eftersom jeg har haft så få hænder at lege med, har jeg været involveret i en del mindre pots hvor jeg har foldet til den mindste agression, så jeg syntes at det her var tidspunktet hvor jeg var godt sat op til at doble. Han annoncere all-in og dealeren høre det som caller og vender turn. K. tournament ruling bliver at kortet ligger, og jeg må træffe min beslutning efter dette.* med K ligger der nu 2 spar på bordet, og jeg må forvente at hvis jeg var godt ude på flop er jeg det stadig, ellers kan jeg trække en spar på river til nutflush. Detsværre har min modstander KT og turn kortet var dårligt for mig. 1600 chips til pausen hvor blinds bagefter hedder 300/600 - skubber A8d som er min første hånd. BB caller med K6 flopper 2 diamonds, og Kdiamond skaber lidt gispen fra de gæster jeg selv havde med, til alle har set flushen.
skubber næste hånd med A8s da jeg vurdere at jeg kan presse blindsne til et fold, eller få et skidt kald af BB der har været noget løs i det. og bluffet meget, så han har stacken til at calle med K høj eller 78s eller lign. Dog bliver jeg instant callet af A9 til venstre for mig og jeg for ikke split pot = exit.
*tournament rulingen er jeg principielt uenig i, ikke fordi kongen ender med at være min exit, men fordi det straffer min modstander, der ikke har lavet fejlen. Jeg for extra information at lave mit spil på, og det virker som "unfair" for ham. At jeg i situationen havde callet uden at havde set turn kort, og lige meget hvad turn kort der var faldet for hurtigt havde callet er hvad det er. Men jeg havde noget rulet at K ville bliver blandet ind i dækket igen. og et nyt turn trukket efter min beslutning. Det virker som en mere fair ruling for alle involverede parter.
Tak for et super arrangement, har nyt det, og det er jo et godt pladster på såret at nappen en 36$ DS kval til 200seats G WSOP kvallen i morgen aften, på vej hjem i toget ;)