Det hele startede med at jeg troede at jeg havde betalt 1400kr i gebyr ved brug af mit neteller kort. se evt. www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=113773
Men efter at have snakket med deres support, fik jeg en transaktion liste sendt til min mail.
Her fremkommer der ligepludslig en udbetaling på 1000kr jeg aldrig har foretaget og den skulle være udbetalt lige efter min første udbetaling på 3000kr.
Jeg havde prøvet at hæve flere penge fra mit neteller kort, men transaktionen blev afvist og jeg stod lidt forvirret i banken med mit nye neteller kort.
Nu står jeg i en lidt svær situation, jeg er blevet 1000kr fattigere og kan på ingen måde bevise at den udbetalingen har aldrig eksisteret.
Hvad skal jeg nu gøre?? kontakte banken? eller kontakte neteller og forklare dem sagen (som jeg ikke tror vil føre nogen steder hen).
Mig vs. neteller
Kontakt banken og bed dem om en udskrift der viser, at transaktionen ikke blev gennemført. Scan denne og send den til NETeller.
/Mikael
Har kontaktet banken, og de kunne ikke skaffe mig en udskrift. Andre forslag?
@ Pureking
Uden at vide det med sikkerhed, så er jeg næsten sikker på at de kan skaffe en udskrift, men det kræver bare en del arbejde fra bankens side. Og så er det jo nemmere at sige nej.
@pureking:
Sludder - banken kan skaffe alle oplysninger om alle transaktioner der er foretaget hos dem.
Pres lidt hårdt på.
Held og lykke
Mvh
Theis
@Pureking det eneste du skal, er at sende en email til [email protected] om at du har hævet fra dit neteller kort, men den sidste hævning på x$ (1000kr) ikke gik igennem. Så sender de dig et sheet med udbetalinger(det du har modtaget) hvor du specificerer hvilken en det drejer sig om. Send sheetet du har modtaget med. I løbet af et par dage sætter de så pengene tilbage på dit kort, såfremt du har ret.
Jeg har prøvet det et par gange hvor jeg har hævet men ikke fået penge ud og det har max taget en dag at få pengen retur.
@fjeld & Diecer
Har virklig prøvet at presse på, snakkede med dem i 10 min.
@asso
Forstår ikke helt hvad du mener?...Jeg har den såkaldte sheet, men jeg har ingen rigtig beviser eller dokumentation på at jeg ikke fik udbetalt pengene fra automaten.
@Pureking, du behøver ingen beviser de gange jeg har oplevet det har neteller selv kunnet checke med udbyderen at der ikke er kommet penge ud. Så det er bare at sende den præcise betaling du menere der er et problem og skrive at du prøvede at hæve og der ikke kom penge ud og om de kan checke det og kreditere din konto for det beløb. Problemet er først hvis de kan se pengene er udbetalt, men det har aldrig været et problem for mig.