Der er masser af PokerNettere i Prag pt, og i nat kom så et af de større resultater. Mikkel "Mihan29" fra PokerNet endte som nummer 2 i en EPT sideevent til €75.000.
Læs et interview her:
www.pnn.dk/interviews/mihan-fra-flyet-foelte-mig-rigtig-godt-inde-heads/
Mihan29 shipper €75.000 i Prag
Og tillykke til din ven :)
"En god ven og hobbyspiller havde fødselsdag i lørdags, så jeg gav ham et 5% freeroll i min action i turneringen i gave”, fortæller Mikkel Hansen. Kammeraten kan dermed indkassere en af de pænere fødselsdagsgaver, da procenterne beløber sig til mere end 28.000 kroner."
God stil!
grats!
HomeMade skrev:
Tillykke selvom overskriften er misvisende - shipper ?
Men flot flot flot
Han shipper vel 75.000 euro uanset om han vinder eller ej?
Grats Mihan!
HomeMade skrev:
Tillykke selvom overskriften er misvisende - shipper ?
Men flot flot flot
Så hvis jeg shipper 10k i lotto, så bruger jeg betegnelsen forkert, fordi jeg ikke har vundet den største præmie?
Aaaargh...
OT:
Tillykke Mikkel!
Hold da kæft! TILLYKKE.
Kæmpe Gratz din chef! Træt af jeg ikke var med dernede :/
Kæmpe stort tillykke :)
Der må ligge lidt ekstra gode julegaver under træet i år :D
Grats!
Kæmpe tillykke Mihan! Og ikke mindst til din bedste ven, SteffenBif, med det alt for lækre freeroll! Sørg nu for, at han ikke bruger alle pengene på isbåde og polske prostituerede, ligesom sidst han klonkede!
Tillykke med det flotte resultat.
Gratz.
Hehe skal jeg nok lade være med denne gang, Pikke ;)
Men regner dog med at bruge omkring 22k, på at komme backstage til Søs & Kirsten, når de optræder på "Krebinetten" i Holsted til august..
Men mon ikke jeg også bruger lidt af pengene, på at stake dig til et eller andet. Det er min pligt at tænke på mine venner, når nu jeg klonkede sådan et frirul :)
Tillykke her også, Mihab, og igen tak for gaven!
Hej Mihan.
Stort tillykke med den fine sejr:)
Og også et stort tillykke til SteffenBif:)
Kæmpe tillykke .. fuld fortjent!!
Andy^2 skrev:
Du må satme være en god ven Steffen :D Sikke et frirul!
Reddede hans liv i 2001, da han lå fastklemt under en tung ungarsk saxofonist. Så synes egentlig det er fair nok :)
Mange tak allesammen :)
Det var en rigtig fed oplevelse, at gå dybt i en sådan tour. Må gå hele vejen næste gang :)