Hej,
Som tidligere skrevet i denne tråd: 10 års Jubilæum fejrer jeg d. 2709 10 års jubilæum her på pokernet, og sponsorerer i den forbindelse en 3000,- pokerturnering.
Dieb har været drivende kraft i at få det hele op at stå og Danske Spil lægger site og software til. Derudover vil der være en 50$ Bounty på mit hoved sponsoreret af DS. Stor tak til både Dieb og DS for hjælpen skal lyde herfra.
Jeg selv har været så heldig at få en Pokernet-trøje, så man kan jo sige at pengene er givet super godt ud :-)
Dieb har, da han er retaderet, (hans ord ikke mine) :-) arrangeret turneringen d. 2609. Jeg mener nu mere det er hans kølige moderator-overblik der har taget over, og sikrer at jeg er tømmermændsfri. Noget jeg højst sandsynligt ikke er d. 2709.
Ved godt at præmiepuljen ikke er den største, men håber dog alligevel at der vil være nogen der er friske på lidt lir med mig.
Startstack: 3000 chips
Blinds: 12 min.
Tidspunkt: Kl. 20:00
50$ Bounty på mit hoved, som man nok skal være hurtig for at få fat i da jeg er kæmpe donk og bliver dårligere og dårligere med årene. Så op på hesten og spil anytwo mod Miwala77, som er mit nick på DS og det er penge i banken :-)
Edit: Til vinderen er der også en Pokernet-trøje!! Det alene burde få de fleste til at regge :-)
Der er password på turneringen, som man får ved at skrive i denne tråd hvorefter Dieb sender det ud.
Mvh Mika
10 års jubilæumstur. OBS ny dato: d. 2709 på DS
Gratz, jeg kommer og jagter dig. :)
Tillykke med dit jubilæum. Jeg vil se, om jeg ikke komme og fejre dig med at nappe din bounty.
Hvilket klokkeslet ? Jeg er først hjemme ved 21 tiden, men ville ellers gerne deltage.
Last longer bet :)
Majaline skrev:
Hvilket klokkeslet ? Jeg er først hjemme ved 21 tiden, men ville ellers gerne deltage.
Last longer bet :)
Klokkeslæt ved jeg ikke endnu... Noget info Dieb ikke lige er kommet med endnu, men vi kan jo håbe at det er kl. 21.00 :-)
Last longer bet er jeg klar på med alle der er friske, men tror dog jeg er nød til at få lidt forbedret odds, da man er noget udsat i en freeroll med en bounty på hovedet.
Mvh Mika
Tillykke med jubilæet...
Flot initiativ :-)
Jeg deltager bestemt, og er også frisk på et LL bet.
Stort tillykke.
Klart med, men kan dog først være med fra lidt over 21 DKtid, så håber ikke spilstart er før 20. Med 12 mins blinds burde der vel så være mulighed for at klonke gode hænder massivt :-)
Deltager formegentlig :) ser på det med LL når vi når tættere på. Odds 1 er fair, da mange vil prøve at suge dig ud, hvilket kun er til din fordel :D
mangealias skrev:
Deltager formegentlig :) ser på det med LL når vi når tættere på. Odds 1 er fair, da mange vil prøve at suge dig ud, hvilket kunnet til din fordel :D
Du har helt tydeligt aldrig set mig spille poker :-)
.ik og .atter...
Jeg arbejder lige netop denne aften...
Men fedt initiativ!!! ;)
Undskyld...men mine "p´er" virker ikke på mit tastatur
Det er klokken 20.00. Man kan obv. regge inden, så burde man stadigvæk have lidt chips tilbage klokken 21.00. Der var også en PokerNet trøje til den der vinder turneringen.
Og det skal lige siges, at det er Miwala selv der har lagt de 3.000 kroner, hvilket er super WP.
Og man skal naturligvis have en Danske Spil konto for at deltage.
Få en Danske Spil konto her
Klar, og fedt du gør det!
Tillykke med jubilæet
Ship mig Password. Så shipper jeg tuneringen :-)
Tillykke med de 10år.
Godt gået.
Klar til Touren.
klar
Grats Miwala med tiårs-nålen. Jeg er på.
Nice one, tjløk med jubilæet!
Anytime
... G R A T S med de 10 år ...
Jeg vil også gerne være med - hvis vi må være 2 på fra samme IPadresse?
God stil og tillykke! :-)
Øv er ikke på ds men kan så heller ikke den Dag :-( men super initiativ :-)
Uden tvivl klar
WP!
Stort tillykke. Er også klar.
Tillykke.
Du vandt den første live turnering jeg spillede (Empire tour i Frederikshavn - såhh det er vel også tæt på 10 år siden)
Tid til revanche!!!
Tillykke med de 10år. Jeg er også klar på en god hygge tour.
Og god stil, at lave en tour til glæde for pokernet brugerne,
Tak. Håber jeg kommer på dit bord, så spiller jeg Any two:)
Ja tillykke med de 10 år, og ganske fedt initiativ!
JEg er også klar på at spille :)
Tillykke med de 10, jeg er også frisk på at fejre det med et slag poker på torsdag.
Den vil jeg da også gerne deltage i :)
Tillykke. Synes pokernet sku lave et 10 års jubilæums emblem, på samme måde som der står når man har været her i 5 :)
Spiller den selvfølgelig! :)
Tillykke med det, har selv et par år før jeg er der
Surt at login boxen på min win8 puter er "blank".
8(
Jeeez altså, prøv søgefunktionen gutshooter -.-
grats op!
Hey Mika
Tillykke med 10. års jubilæet, kæft du er blevet gammel herinde :) Jeg kan huske at jeg railede den tour hvor du vandt din WSOP deltagelse for de efterhånden en del år siden og vi havde også hygge og god lir i de gamle live poker dage i Aalborg ;)
Jeg spiller touren hvis jeg kan få fundet frem til mit DS brugernavn og password :)
Gz!:)
Er klart på!
Tillykke og er helt sikkert på!!
Tillykke med dagen. Sådan en begivenhed må man ikke gå glip af, så jeg er gerne med
Halabalousa skrev:
Hey Mika
Tillykke med 10. års jubilæet, kæft du er blevet gammel herinde :) Jeg kan huske at jeg railede den tour hvor du vandt din WSOP deltagelse for de efterhånden en del år siden og vi havde også hygge og god lir i de gamle live poker dage i Aalborg ;)
Jeg spiller touren hvis jeg kan få fundet frem til mit DS brugernavn og password :)
Hej Morten,
Ja, det var gode tider :-)
Husk på at jeg stadig hoster et homegame en gang i mellem, hvis du er frisk på lidt livespil...
Mvh Mika
Shiiiip it og tillykke
Klar på at deltage :) ship pw Dieb!
2003 - hvem der bare havde lært sig onlinepoker så tidligt.
Tillykke, og ship :)
Grats Miwala, en af de profiler jeg kan huske fra da jeg oprettede mig, for efterhånden mange år siden :-)
Tillykke med de 10 år på PN.
Jeg vil gerne spille med imorgen, hvis ikke der skulle ske noget uventede :)
Tillykke med de 10 år :)
Pw tak
Tillykke, hvis Dieb er gavmild med de der passwords, så skal jeg gerne deltage ;)
Passwords bliver skudt ud efter klokken 16.00 via PMs. Så husk og skriv i tråden, hvis I vil have password.
Vil gerne give den et skud, og tillykke endnu en gang Miwala :)
Vil gerne give det et skud, og tillykke :)
fresh :)
Tillykke med de 10 år på PN Mika! Og tusinde tak for dine gave sportsbetting odds, dejligt du gider at bruge din tid på at dele dem.
Og jeg vil meget gerne deltage i din freeroll, har nemlig fri i morgen! :)
Tlk med de 10 år.
Det er noget at en gave at give, når man normalt modtager den dag. ))
Jeg vil også gerne være med. Får man tilsendt pw?
Stort tillykke :-D! Fedt initiativ med turneringen!
Tillykke!
Jeg vil da også være med :)
øv.. D.27 må jeg melde fra til :(
Tillykke med de 10 år! :)
Hvis man som helt nyt medlem, og helt grøn ved bordene, må deltage, takker jeg bestemt ja! :)
Grats mika! Er også klar hvis min danske virker
grats
Tronborg skrev:
Tillykke med de 10 år! :)
Hvis man som helt nyt medlem, og helt grøn ved bordene, må deltage, takker jeg bestemt ja! :)
Selvfølgelig :-) Jo flere jo sjovere... Og velkommen på Pokernet!
Er helt overvældet over så mange der har lyst til at være med. Det skal nok blive en god turnering.
Mit nick er opdateret til Miwala77, så jeg er lidt nemmere at finde i turneringen end jeg var med det gamle nick.
Mvh Mika
Dieb er en endnu større spasser!!!
Turneringen bliver først spillet i morgen. Oh well, så har folk til i morgen til at tilmelde sig.
Kan vi være 2 på fra samme IP, for både Mikkmakk og jeg vil gerne deltage i turneringen og markere Miwalas milepæl :-)
Tillykke med jubilæet :-)
Aww.. Ærgerligt det nu er en fredag :-).
Havde lig regnet med at pengene på Miwala's hoved var gået til min bytur. Nu må jeg nok selv op med pengene! :(
Ærgeligt det er blevet ændret, jeg kan desværre ikke deltage alligevel.
Gl imorgen
stort tillykke med de 10år på pn...!!! send mig gerne det password:)
Flot initiativ, ville gerne deltage, men kan ikke. :)
Dieb skrev:
Dieb er en endnu større spasser!!!
Turneringen bliver først spillet i morgen. Oh well, så har folk til i morgen til at tilmelde sig.
Har sølvbryllupsdag i dag, så ikke lige der jeg sætter mig til onlinefilten.
Derfor: Dieb er ikke en spasser. Dieb er GUD!
Ønsker tilsendt pasword
Tillykke med de 10års og godt stablet på benende denne turnering og
så lyder den spændende ---
Så jeg håber på at få password på turneringen !!??
ligger som nr.2 i DAPT region1 så lidt poker feber har jeg da fået ;)
Igen skide godt arangeret
hilsen
Tømreren fra Skive
Dieb skrev:
Passwords bliver skudt ud efter klokken 16.00 via PMs. Så husk og skriv i tråden, hvis I vil have password.
Er klar :)
Kommer PW så først ud imorgen efter 16 - nu det hele er rykket?
Fedt! er på
Pis og lort kan nok heller ikke i morgen, men stadig WP og gratz til OP!
Selvfølgelig kan I alle spille i morgen ... I siger bare som sandt er, at I er blevet inviteret til en vens 10-års jubilæum .. og det er uden koner og børn (undtagen for Mikkmakk, han må leve med at have en kone, som godt gider poker en gang i mellem)
Og så spiller I turneringen... Sæt i værk!
Jeg er glad! - i morgen er langt bedre, end i dag :-D
Så selvfølgelig, er jeg stadig på.
Najs det er rykket til fredag :-D
Den skal sq ha et skud :-D
Tillykke med de 10år på PN
vil gerne deltage.. hvor er pasword? tillykke.:-)
Thumps up. det er langt tid du har været PN'er. og forøvrig et frisk intiativ :-)
Tillykke med jubilæet! Klarmelding til deltagelse herfra.
Også klar :)
Tillykke og wp med turneringen.
Spiller meget gerne med imorgen.
Jeg er også med imorgen :-)
Hvornår imorgen forventes PW sendt ud?
I'm iiin babyyy
Jeg er på!
Tillykke med de 10år Miwalwa.
Jeg er sgu frisk på og rive dig rundt i aften :D
Tillykke med de ti.......
I am fit for fight :)
LoneRangR skrev:
Jeg er også med imorgen :-)
Hvornår imorgen forventes PW sendt ud?
^^
Hvis Dieb sejler rundt i det, bliver det nok lørdag ;)
Er også klar. :)
Password sendt.. Bliver nok sendt nogle flere senere i dag.
Alle der har skrevet i tråden har fået en PM, så hvis I ikke kan deltage alligevel, så se bort fra min spam PM ;)
Jeg deltager også gerne. Send PW plz
Jeg skal lære ikke at være så utålmodig..
@Tuz
Den sender lidt af gangen, så vores server ikke går sukkerkold. Så den skulle gerne være der om et par min.
er klar i aften :) pw plz
og tillykke
OBS !!!
DS er i øjeblikket nede, har snakket med Morten som siger at det gerne sku komme op at køre igen inden alt for længe !!!
Tak for pm, men kan desværre ikke være med i aften.
har en kammerat der også er PN'er (dog ikke så aktiv), han vil gerne spille, men har ikke adgang til internet før i aften.
går udfra det er ok at give ham password, eller?
Har alle modtaget PM fra mr. Dieb ? Aner ikke hvordan mail system fungere, så ved ikke om det er muligt at der smutter en i farten? :'[
Hej Pokernet
Tilmeldingen er nu åben. Held og lykke i aften!
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Poker manager, Danske Spil
Kan man ikke spille turneringen som er en freeroll uden at sætte penge ind på sin konto først???
Jeg har ikke lyst til at sætte penge ind og dermed ødelægge min first deposit bonus da jeg ikke får spillet yderligere på DS de næste 1-2 måneder...
Hala, vi burde kunne fikse dig en bonus senere. Skriv PM til mig. Andre, PMs kommer senere.
Hej
Kunne man få et kodeord så man kan få lov til at lære jer alle om hvordan man spiller en god gang poker :D
Vil sku os gerne give det et skud:P
TILLYKKE CHAMP
10 år stadig nybegynder
Miwala skrev:
Hej,
Som tidligere skrevet i denne tråd: 10 års Jubilæum fejrer jeg d. 2709 10 års jubilæum her på pokernet, og sponsorerer i den forbindelse en 3000,- pokerturnering.
Dieb har været drivende kraft i at få det hele op at stå og Danske Spil lægger site og software til. Derudover vil der være en 50$ Bounty på mit hoved sponsoreret af DS. Stor tak til både Dieb og DS for hjælpen skal lyde herfra.
Jeg selv har været så heldig at få en Pokernet-trøje, så man kan jo sige at pengene er givet super godt ud :-)
Dieb har, da han er retaderet, (hans ord ikke mine) :-) arrangeret turneringen d. 2609. Jeg mener nu mere det er hans kølige moderator-overblik der har taget over, og sikrer at jeg er tømmermændsfri. Noget jeg højst sandsynligt ikke er d. 2709.
Ved godt at præmiepuljen ikke er den største, men håber dog alligevel at der vil være nogen der er friske på lidt lir med mig.
Stah Mikaj[/quote
super
Var sikker på jeg havde skrevet men nope
Tillykke med de 10 år :-)
Samt modtager gerne pw
tillykke. er med på den.
tillykke med jublierum vil meget gerne spille med få vindet bounty
Stort tillykke med 10 års jubilæet Miwala!
Er det for sent at kunne modtage kodeord? :-)
Dieb skrev:
Hala, vi burde kunne fikse dig en bonus senere. Skriv PM til mig.
Dieb, den holder jeg dig op på når/hvis jeg får brug for sådan en ;)
Jeg smider lidt mønter ind og deltager i Mikas tour.
pokernet tilykke inu engang i er bare de bedste og laver sådan en lægger freeroll på Danske Spil......som jeg vinder : ) håber jeg :O men græver bare i giver mig det pw til turningen.....
pokernet tilykke inu engang i er bare de bedste og laver sådan en lægger freeroll på Danske Spil......som jeg vinder : ) håber jeg :O men græver bare i giver mig det pw til turningen.....
Er ved at klæde mig på til turneringen, med solbriller og hele udstyret... Men har ikke kodeordet.. Er det for sent kære venner..?
Til lykke med jubilæet! Jeg kunne også godt tænke mig at være med, hvis der er plads til PN noobs :p
Nice Dieb ..lad jagten begynde.... Good luck og tak for arrangementet.
hvor for man kode ordet til Danske Spil i aften på en e-mail??
Kom glad Dieb.. Vi er nogen stykker der håber på din hjælp.. All dressed up and ready for poker.. :)
Nogen der kan svare mig på hvorfor login boksen er helt hvid?? Det eneste jeg kan trykke på et krydset i hjørnet?
Munken666 skrev:
Nogen der kan svare mig på hvorfor login boksen er helt hvid?? Det eneste jeg kan trykke på et krydset i hjørnet?
Det kan findes ved søgning i forum...der er vist endda en tråd på forsiden
Nu havde jeg bare lige den her tråd åben, så havde håbet på at kunne få det løst med et minimum af indsats fra min side :)
Det er bare god stil Miwala - jeg spiller med i aften også, er regged.
GL til alle og specielt Miwala (du får brug for det) :-)
I`m in, hvad er koden?♥♥
skrev for lidt over en time siden, håber ikke det er for sent med et kodeord, men jeg har ikke fået et :-)
Dieb skrev:
PMs sendt.. Forvent at det kommer inden for de næste 10 min.
Takker Niels.. :) Er modtaget..
password please
password ønskes
password hvis man kan nå det? :-)
Pass?
Så er muttihausfrau her tilmeldt.
Jeg håber, at alle de mange helt nye pokernettere som er blevet registrerede brugere i dag, bliver så glade for turneringen og stemningen herinde, at de bliver aktive bruger fremadrettet :)
I hvertfald velkommen til jer alle.
tuznelda skrev:
Så er muttihausfrau her tilmeldt.
Jeg håber, at alle de mange helt nye pokernettere som er blevet registrerede brugere i dag, bliver så glade for turneringen og stemningen herinde, at de bliver aktive bruger fremadrettet :)
I hvertfald velkommen til jer alle.
1+
Har egentlig lyst til at give password videre her lige nu.. For folk der spørger ER jo interesserede og vil gerne spille... Har selv oplevet at skulle ha' password og få det for sent.. Men er bange for at bryde kodeks'er hvis jeg gør det.. :(
Jeg håber jeg slår dig ud :-)
ladykills6 skrev:
Har egentlig lyst til at give password videre her lige nu.. For folk der spørger ER jo interesserede og vil gerne spille... Har selv oplevet at skulle ha' password og få det for sent.. Men er bange for at bryde kodeks'er hvis jeg gør det.. :(
Det er kæmpe dårlig stil at give password ud til andre. Jeg har styr på det ! :)
Måske tredje ønske om tilsendelse af password bliver set? Dunno om det er pga. min postkasse er lukket selvom jeg normalt fint modtager fra Dieb.
Pw please?
Jeg er klar
Dieb skrev:ladykills6 skrev:
Det er kæmpe dårlig stil at give password ud til andre. Jeg har styr på det ! :)
Det var jo derfor jeg lavede indlægget Diep... Takker for din response :)
Thingyman skrev:
God start. Til bords med Miwala!
Lad nu ikke bounty'en friste dig over evne.
Nogen der kan give mig passworded til dette event? Kunne godt tænke mig at prøve lykken :)
Fedt at starte på bord med jubilaren og så blive reseatet efter 1 hånd :(
Nå, tak for spillet. Taber all-in med QQ mod AK, i trejde(ish) hånd.
GL :)
@Dieb,Tak!
loffe skrev:
Jeg vil også meget gerne være med:o)
Vil stadig rigtig gerne være med ;o)
Tror squtte det bliver min turnering
KK mod AJo allin preflop, Axxxx.
blev så heller ikke min tur.
AK mod AJ flop Axx turn x river J
Heller og lykke til alle jer andre :-) Og håber på uendeligt god karma til Miwala resten af året.
Hvis man sidder til bords med Miwala, så husker man self lige at sige tak og tillykke! ;)
Dieb skrev:
Hvis man sidder til bords med Miwala, så husker man self lige at sige tak og tillykke! ;)
:-) Ikke nødvendigt.... Er bare glad for at så mange ville være med, og at det tyder på at PN har fået en del nye medlemmer :-)
Jeg selv er slemt plaget af tømmermænd så kommer nok ikke til at spille mit A-game (som vist alligevel svarer til et gennemsnitligt c-game) i dag.
Mvh Mika
tillykke vil gerne have dit hoved...
***** Hand History for Game 13303700656 *****
NL Texas Hold'em Trny: 105060982 Level: 2 Blinds(20/40) - Friday, September 27, 20:13:48 CEST 2013
Table Miwala 10års testimonial (105060982) Table #7 (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of players : 10/10
Seat 3: Boozoka1974 ( 2,095 )
Seat 8: Cilinder ( 3,330 )
Seat 4: HomeMade1971 ( 4,250 )
Seat 9: Miwala77 ( 2,401 )
Seat 5: Skree1962 ( 3,000 )
Seat 6: Slentretur99 ( 4,550 )
Seat 10: Thingyman ( 3,424 )
Seat 2: TistNielsen ( 2,910 )
Seat 1: hartvig1966 ( 2,855 )
Seat 7: steo828299 ( 1,685 )
Trny: 105060982 Level: 2
Blinds(20/40)
Boozoka1974 posts small blind [20].
HomeMade1971 posts big blind [40].
** Dealing down cards **
Dealt to HomeMade1971 [ 7s As ]
Skree1962 folds
Slentretur99 folds
Cilinder: Tlk Miwala :) Tak for denne freeroll
steo828299 folds
Cilinder folds
Thingyman: +1
Miwala77 raises [160]
Thingyman folds
Thingyman: Fedt XXXXag
hartvig1966 folds
TistNielsen folds
Boozoka1974 folds
Thingyman: Ville sige GL, men... Nah :D
HomeMade1971 calls [120]
** Dealing Flop ** [ Ad, 7c, Ks ]
HomeMade1971: jeg folder ikke
HomeMade1971 checks
Miwala77 bets [255]
HomeMade1971 is all-In [4,090]
Miwala77 is all-In [1,986]
** Dealing Turn ** [ 3h ]
** Dealing River ** [ 2s ]
Miwala77 shows [ Ah, Qh ]a pair of Aces.
HomeMade1971 shows [ 7s, As ]two pairs, Aces and Sevens.
HomeMade1971 wins 1,849 chips from the side pot 1 with two pairs, Aces and Sevens.
HomeMade1971 wins 4,822 chips from the main pot with two pairs, Aces and Sevens.
Player Miwala77 finished in 118.
hvem slog dig ud, Miwala?
Og i øvrigt .. tak for et godt initiativ
Held og lykke alle...Tager en slapper på sofaen og kigger forbi senere...
Og det blev forresten Homemade der bustede mig, så tillykke med bountyen til ham :-)
ah nice... tillykke Homemade :)
HomeMade skrev:
NL Texas Hold'em Trny: 105060982 Level: 2 Blinds(20/40) - Friday, September 27, 20:13:48 CEST 2013
Seat 2 is the button
Blinds(20/40)
** Dealing down cards **
Skree1962 folds
Slentretur99 folds
steo828299 folds
Cilinder folds
Miwala77 raises [160]
Thingyman folds
hartvig1966 folds
TistNielsen folds
Boozoka1974 folds
HomeMade1971 calls [120]
HomeMade1971 checks
Miwala77 bets [255]
HomeMade1971 wins 1,849 chips from the side pot 1 with two pairs, Aces and Sevens.
HomeMade1971 wins 4,822 chips from the main pot with two pairs, Aces and Sevens.
Elendigt spillet af mig, men havde jo advaret jer om at det ville gå stærkt :-)
Miwala skrev:HomeMade skrev:
Seat 2 is the button
Blinds(20/40)
** Dealing down cards **
Skree1962 folds
Slentretur99 folds
steo828299 folds
Cilinder folds
Miwala77 raises [160]
Thingyman folds
hartvig1966 folds
TistNielsen folds
Boozoka1974 folds
HomeMade1971 calls [120]
HomeMade1971 checks
Miwala77 bets [255]
Elendigt spillet af mig, men havde jo advaret jer om at det ville gå stærkt :-)
Thumbs up for tour anyway.....Fortsat god aften :)
***** Hand History For Game 13303710323 *****
20/40 Tourney Texas Hold'em Game Table (NL) (MTT Tournament #105060982) - Fri Sep 27 14:16:53 EDT 2013
Table Table 7973538 (Real Money) -- Seat 3 is the button
Seat 1: DanskeKroner (2960)
Seat 2: helleca (2350)
Seat 3: Chaph (2955)
Seat 4: lnnocent (2610)
Seat 5: dlunds111199 (2850)
Seat 6: ding1eribs (2960)
Seat 7: Misscadeau (2810)
Seat 8: Caseh (4370)
Seat 9: bimbi123 (2930)
Seat 10: Tuznelda75 (3205)
lnnocent posts small blind (20)
dlunds111199 posts big blind (40)
** Dealing down cards **
Dealt to Tuznelda75 [ 8s, 8c ]
ding1eribs folds
Misscadeau folds
Caseh folds
bimbi123 raises 120 to 120
Tuznelda75 calls (120)
DanskeKroner folds
helleca folds
Chaph folds
lnnocent raises 2590 to 2610
lnnocent is all-In.
dlunds111199 folds
bimbi123 folds
Tuznelda75 calls (2490)
** Dealing Flop ** : [ 8h, 8d, 6s ]
** Dealing Turn ** : [ 2d ]
** Dealing River ** : [ 2s ]
Creating Main Pot with 5380 with lnnocent
** Summary **
Main Pot: 5380
Board: [ 8h 8d 6s 2d 2s ]
DanskeKroner balance 2960, didn't bet (folded)
helleca balance 2350, didn't bet (folded)
Chaph balance 2955, didn't bet (folded)
lnnocent balance 0, lost 2610 [ Qd Qc ] [ two pairs, queens and eights -- Qd,Qc,8h,8d,6s ]
dlunds111199 balance 2810, lost 40 (folded)
ding1eribs balance 2960, didn't bet (folded)
Misscadeau balance 2810, didn't bet (folded)
Caseh balance 4370, didn't bet (folded)
bimbi123 balance 2810, lost 120 (folded)
Tuznelda75 balance 5975, bet 2610, collected 5380, net +2770 [ 8s 8c ] [ four of a kind, eights -- 8s,8c,8h,8d,6s ]
I skulle have hørt mig skrige op i stuen .. ungerne kom løbende for at se, hvad der skete :)
Ja, det var totalt nice :)
Mikkmakk nåede lige at sige, at jeg ikke skulle brokke mig til ham, hvis jeg rendte ind i AA eller KK :)
Hmm, AKo mod AJo kostede mid 2500 :(
Næsten død ;)
Haha, næstsidst :p
AQ mod JJ - A på turn men en J på river!
Tak for en god tour og GL PN :-)
Jeg siger tillykke til Miwala og tak for i aften, rigtig god ide ,jeg håber andre kunne finde på det samme.
Heh, jeg kæmper stadig for at komme op så jeg har noget at spille for, men tak for en sjov tur alligevel ;)
AK taber mod QQ allin pre...2 hænder senere JJ mod AA,,goodbye Ruth =)
Stadig midt i felten som tuz, der sidder to pladser til venstre for mig
det er ikke tit AQ holder hjem her i huset, men det var dejligt den gjorde :D
Out, så det blev en kort fornøjelse. Nåede at spille få hænder på jobbet, og kom hjem til kun 1000 chips på bordet.
Men superlækkert med lidt PN-lir, vi alle kunne deltage i. MERE AF DET!
Og stort tillykke til Miwala med jubilæet :-)
Kedeligt at blive kaldt med A høj når man check-skub bluffer turn med sit K high draw :)
Igen tillykke med jubilæet Mika!
Thingyman skrev:
Jeg kan heller ikke i morgen - men GL til dem der kan!
Wolfie: Thingyman
tinky hedder også thingyman på DS, så nej .. han er ikke ved vores bord :9
Nej, Thingy sidder for sig selv, med ca. 10k, så Tuz rykker lidt igen
tuznelda skrev:
sorry :)
men jeg frydede mig da det skete :)
Det er super super lækkert at ramme så godt, så det er klart man glæder sig over det. Jeg fik bare ondt i kæben da den røg ned i bordet :-)
GL resten af turneringen og superflot af Miwala at sponsorere denne turnering for PN'erne!
Hilsen Relojoto
Holstt skrev:
Tuz spiller med musklerne og er nu i 12k
12k siger du?
Thingyman skrev:Holstt skrev:
Tuz spiller med musklerne og er nu i 12k
12k siger du?
Oh, no, - det her kan ende med noget, som vi kommer til at høre om meeeget længe.
Ja, du er gode venner med de knægte... :D
Nummer 1, 2 og 3 ved samme bord
SkatKat skrev:
THINGY på førstepladsen med 32k!
Godt gået, thingy :)
tuznelda skrev:SkatKat skrev:
THINGY på førstepladsen med 32k!
Godt gået, thingy :)
Også godt gået af dig, tuz!
jeg havde godt nok ikke forventet at være med helt til 2. pause :)
Thingyman skrev:
Hvad er dit nick, Holstt?
Sidder 2 pladser til højre for tuz
Jeg prøver at hoppe på railen, men kan ikke finde touren. Er 105060982 ikke id´et?
Den står dog som "afsluttet" - ved ikke hvorfor, men har den gjort et stykke tid1
Status.. kan desværre ikke få DS til at virke...
Tak :-)
Ritterjoint skrev:
Status.. kan desværre ikke få DS til at virke...
Tak :-)
Det her var en god pointer, og så giver det faktisk mening at jeg ikke kunne finde den på PS :)
lol, blev lige raiset ud af en pot på flop, hvor en person var all-in, og hvor den raisende part intet havde
Ude som nummer 25.. 88 holdt ikke hjem mod AQ :(
Sad eller i top 5 den første times tid, og dryssede så ellers bare stille og roligt ned og ud af top 20 - Men endnu en gang tak til Miwala for dette fede initiativ, og selvfølgelig også endnu et tillykke med jubilæumet :D
Thingyman skrev:
lol, blev lige raiset ud af en pot på flop, hvor en person var all-in, og hvor den raisende part intet havde
Ingen er forpligtet udover deres evner.
8)
GG Munken - sign up til det næste ww-spil? Jeg spiller helt eksklusivt med :P
Jeg er en donk, men nu har jeg fået åbnet DS. Hvordan søger jeg så på tour id?
Jamen den begrundelse kan man jo ikke indvende imod, så skal da lige overveje at joine :)
Og held og lykke til de resterende spiller i turneringen! :D
Rsmadsen skrev:
Jeg prøver at hoppe på railen, men kan ikke finde touren. Er 105060982 ikke id´et?
her er tour ID
Ignardis skrev:
hvad er tur id hvis man vil raile?
Kan ikke finde tur
husk nu at det er på DS :)
tuznelda skrev:Rsmadsen skrev:
her er tour ID
Jep, og jeg nåede så lagt at grunden til at jeg ikke kunne finde noget på id´et var at jeg søgte på PokerStars. Nu har jeg så fået åbnet DS, men er helt blank på deres software. Hvordan søger jeg på et id på DS?
Holstt skrev:
Så ligger jeg nogenlunde lige med Tman
Nice :)
jeg håber du vinder det hele :)
tuznelda skrev:Holstt skrev:
tuznelda skrev:Holstt skrev:
Jeg håber bare at en af forumspillerne vinder!
Go Tuz!
Go Thingyman!
jeg havde kun 15 BB tilbage og samler KK op .. så skal man jo prøve at doble på boblen :)
tuznelda skrev:
jeg havde kun 15 BB tilbage og samler KK op .. så skal man jo prøve at doble på boblen :)
Selvklart, - hvad havde villain?
jeg kan ikke huske det - han ramte ♣ flush m. A høj (kom på turn), men jeg kan ikke huske hvad han kom AI med og kan ikke få HH
Thingyman skrev:
Nu skal du til at samle noget op, Holstt!
Rolig, nu. 8)
Thingy .. jeg kigger på jeres bord nu og ser din DS avatar for første gang... var en ridderhjelm det tætteste du kunne komme på "fugl på hovedet"?
haha, den valgte selv for mig - men traf tydeligvist et godt valg :P
tuznelda skrev:
øv .. jeg blev logget ud af DS og kan ikke komme på igen ;(
Tinky ligger 6. Jeg 8.
Aaaaaaaaltså, jeg var nu godt nok foran, da vi gik all-in, men jo jo, spændende var det da :D
man må sige, at nr. 1 og 2 har et pænt hul ned til resten af feltet
His Dude skrev:
er du født med en str8 ske et vist sted ?=)
Det er, hvad en skrub-due på hovedet kan medføre :)
Ja, ja, det er ikke kun straights, jeg har oppe i ærmet - hero calls er også helt fine!
Blah, dårligt spillet... Du blev åbenbart ved med at have den så. GG :P
Tillykke til vinderen - og tak til Miwala for en dejlig turnering! :)
Vild slutning :) men flot af Thingyman - en ærefuld 2. plads til en forumspiller, dét kan vi godt være stolte af.
OG tillykke til vinderen .. jeg håber han vil give sig til kende i tråden :)
Tak for event til Miwala - tillykke med de første 10 år på Pokernet.
Hyggeligt spil og jeg nøjdes med en 7 plads tak for spillet. :-)
Godt at se, at de nye spillere trods alt ikke bare er her for passwordet. Velkommen til jer!
Tag et kig rundt på PokerNet, der gemmer sig masser af guld, selv om mange af de nye klarede det rigtig godt i turneringen.
Hej Dieb,
Tak for et godt spil igår, jeg kom godt fra start men gik kort død, prøvede med et par bluff for at holde liv i mig, gik et par gange, men døde desværre også på det.
Men super hyggeligt og sjovt var det :-)
Tak for det og håber I får en dejlig dag.
Hilsen
XCEK