Min 888.com UK open IV

#1| 0

Har netop overstået heat 10 i UK Poker Open i Maidstone. Strukturen er således, at man spiller et heat a 6 personer, vinderen går videre til semifinalen og er sikret $6k. $250k til vinderen af det hele. Jeg havde vundet en $8.5k pakke på paccen.

Lineup: ¨
Seat 1: Græsk online qualifier - solidt spillende
Seat 2: Irsk pro (Marc et eller andet) - super aggressiv
Seat 3: Mig - luckbox
Seat 4: Andy Black - super skrap når han gider - det gjorde han desværre i dag.
Seat 5: Ladbrokes pro fra England - stram
Seat 6: Italiensk online qualifier og officer(!) - MEGET mærkeligt spillende.

100k i startstack, blinde 1k-2k, stiger hver 21. hånd.

Første vigtige hånd:
Level 2 - blinds 2k-4k
Jeg har drysset en lille smule, har 92k or so.

Andy Black siger 10k utg, alle folder til mig i BB der kigger ned i AQ. Overvejer et reraise, men OOP mod Andy Black vælger jeg bare at calle.

Flop: K74

Jeg checker til Andy, med tanker om et C/R - han checker bagved

Turn: 10

Bingo! Nuts! Checker til Andy der stanger tungt ud. Jeg trækker vejret et par gange og siger rest. Andy insta-caller. Han har ramt et set i 7'ere og prøvede altså at fange mig.

River: blank - ship it Andy

Efter denne hånd får jeg stjålet et par gange, og cruiser stille og roligt.

Næste vigtige hånd:
Blinds stadig 2k-4k

Siger 11k i CO med 66

Foldes til den italienske officer i BB som caller.

Flop: AA3

Han checker til mig. Han er pretty short, og jeg har faktisk ingen anelse om hvad han kunne sidde med. Indtil nu har han limpet og foldet flop, eller raiset småt og så checket eller foldet flop.
Jeg lukker øjnene og riger rest!

Han caller selvfølgelig med AJ

Turn: Blank
River: 6 of course - farvel Hr. officer, og undskyld i øvrigt!

Nu sidder jeg med et godt chiplead, adder endda lidt mere da jeg reraiser med JJ.

Næste vigtige hånd er ret ligetil. Den græske online qualifier er blevet short, og skubber på knapper, og jeg har et easy call med AQ, Han har Q7 og jeg holder hjem.

Så kommer nøglehånden:
Blinds 2k-4k
Andy Black raiser for 3. eller 4. gang i træk. Den ultra aggressive irer reraiser til 40k med 80k or so bagved. Jeg kigger ned i AQ igen. Andy er jeg ikke bange for, og jeg føler at the irishguy laver dette reraise med A9,A10,AJ,44,55,66,77,88 og selvfølgelig opefter. Ydermere mener jeg godt at han kan finde et fold frem og stadig være med.
Jeg skubber!

Andy folder hurtigt, og min irske ven vrider sig lidt, og siger at han går efter sejren. Han caller med 77.

Board: blank blank blank blank blank.

Jeg er stadig 2. i chips, men blinds er nu 5k-10k, jeg får ikke rigtig nogen hænder, raiser Andys BB i SB med A3, men må folde til et rest.
Jeg bliver efterhånden short, og skubber på knappen med A6 - Andy finder JJ frem og jeg er ude.

Er stadig i tvivl om AQ hånden, kunne ha foldet og haft et fint lead, men samtidig - mit read af situationen var rigtig, og hans call med 77 var en smule tyret synes jeg. Devil Fish - som kommenterede - mente at den skulle ha været i mucken sagde han til mig.

Mikkel

20-10-2007 16:37 #2| 0

Syntes du spiller fint

Ved du hvad navnet/nick på ladbrokes var?

20-10-2007 16:39 #3| 0
OP

Kan ærligt talt ikke huske hvad han hed. Btw, Andy Black vandt heatet efter HU mod the aggresive irishguy.

20-10-2007 16:42 #4| 0

godt spillet, møgtyr. ærgeligt

20-10-2007 16:44 #5| 0
OP

Ty goldensvin! Det vigtigste var at jeg riverede en 2 outer. Det gør en møgtyr stolt :-)

20-10-2007 16:54 #6| 0

Klart! men endnu vigtigere : nåede du at gayraise?

20-10-2007 17:27 #7| 0

nedren

ingen fælles pils næste weekend i London så

20-10-2007 18:25 #8| 0
OP

$Golden
SICK! Glemte at gayraise.. OMG!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar