INSPIRERET AF BAJAWAS TRÅD:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=124256
Der er mange der hele tiden spørger mig, hvordan man taber 10.000 dollars.
Nu HAR JEG prøvet at køre min "plan" ud i livet i de sidste 5 timer - uden søvn.
START: Lørdag nat kl. 01:00
SLUT: Lørdag nat kl. 06.00
SITE: Partypoker
--------------------------------
INDSKUD: 10.000 USD
MÅL: 0 USD
INDTAGELSE: www.kinagrill.dk
STRATEGI:
1: 1000 NL full ring
2: 2000 NL full ring
Jeg vil køre mellem 2 og 8 borde hele tiden.
HVORDAN JEG VIL OPNÅ MIT MÅL:
1. Jeg vil prøve at floppe et set på 2000 NL, hvorefter jeg bliver sucket ud på turn med en 2 outer.
2. Jeg vil prøve at floppe topset og komme all in, hvorefter villain rammer runner runner straight.
3. Jeg vil prøve at floppe 2 par og komme all in, hvorefter modstanderen rammer flush på river.
4. Jeg vil prøve at komme all in preflop med AK mod KJ på 1000 NL mod en stor fisk, som catcher en J.
5. Jeg vil prøve at få knækket AA og KK mod en shortstack, hvor jeg raiser preflop og byder floppet og efterfølgende umuligt ifølge potodds kan folde til hans raise all in.
Jeg poster IKKE når jeg har fuldført et punkt, for alle punkter er allerede opnået.
Indlæget er ment for lige at holde mig selv i ørerne og for at give tip til, hvordan man lige taber 10K.
Det vigtige er selfølgelig at gå gennem punkterne flere gange, da jeg på den måde hurtigere opnår mit mål.
Såfremt jeg følte mig tidspresset mht. de 5 timer ville jeg revaluere min plan og evt. gøre projektet mere langvarigt - det blev ikke aktuelt.
Hilsen
ElskerPiger :-)
MISSION: $10.000 til $0 på 5 timer!
Tillykke, er selv nede med 2,5k$ for dagen, så jeg har lidt jeg skal nå kan jeg se...:-)
Et godt tip: Reraise all-in med Ax off suit, den hånd er uslåelig. Har tabt 5 all-ins til den i streg med hhv. KKx3, QQ og JJ.
Hvem når først at tabe de 20k?...:-D
værsgod lille Ole, så har lægen tid.... øhh jo jo tak. hvad er det dog med dig lille ole?, de ser jo helt fokert ud. ja jo men det "niver" sådan i hjertet, og jeg kan ikke finde ro. du skal se lille ole, det går nok over igen, det er jo trods alt kun en lille " advarsel" og inden længe er du ovenpå igen, tag nu de her "tudekiks" ca. 3 gange dagligt så går det snart meget bedre...farvel igen lille ole og god bedring..
i venteværelset......hva siger de fru jensen....ja fru sørensen, man tror altid kun det er noget der sker for naboen. (fj) ja ik sandt !! det er nu trist!!! (fr) og så var han sådan en køn dreng..
citat: poker med tudekiks.
forfatter: finexp
Jubiiiiii, det fortsætter, røg lige på boblen i en 200$ SnG til en der rammer sin 3 outer på turn efter all-in på flop...
Årsabonnement på tudekiks ønskes.
@SuperChok
www.kinagrill.dk :-)
nå EP så var det ikke dig jeg så i byen igår kan jeg regne ud ;)
tough luck champ... men du kører god brm så du kommer op igen... det er just varians
@johnson12
Måske var det mig du så! Kl. ca. 6.45 i nat var jeg lige et smut forbi Rundetårn, samlede mine tanker og nød den skønne udsigt over byen..... :-)
Spøg til side.
Nej nej, det er da ikke en katastrofe, at jeg har tabt 10K, og nu er det gået virkelig godt på sidste, og det måtta da komme på et tidspunkt.
Det er dog bare lidt tough som de fleste jo ved, når al den negative varians kommer på én gang.
Hvornår ser vi dig ved bordene??
@ep
ej det var ikke lige ved rundetårn.. var nede ved kgs. nytorv. vidste slet ikke rundetårn var åbent på det tidspunkt men nok meget klogt lige at tage en tur.
ja helt sikkert, det lyder til det er gået godt men du skrev også forleden du kun havde rulle til NL1000 så 10 K$ er self stadig en del alt efter hvor konservativ du spiller den BRM.
klart noget lort når den kommer på engang, det ved alle herinde jo godt.
godt spørgsmål. nu gik det ret dårligt her sidst pga. døsfaldet i familien så det satte sku lidt spor på mig. første gang jeg er gået crazy monkey tilt.. og det troede jeg faktisk ikke jeg kunne. Men der skulle så også noget ekstremt til før det skete og heldigvis sker det ikke så tit.
Men engang skal jo være den første... så ved sku ikke helt. Har heller ingen fri kapital for tiden til at sætte igang. Muligvis må jeg få fat i en staker for at komme ordentligt igang igen..