Mistet $60 på stars

#1| 1

Sad og grindede HU Hypers, da jeg lige pludselig fik en advarsel popup, hvor der stod noget i stil med "Not enough resources" efter jeg havde registreret mig. Tænkte ikke mere over det og tog en pause derefter. Kiggede så i HEM hvor jeg kunne se at jeg havde vundet et bi mere end der stod i min cashier.
Troede bare HEM på en eller anden måde havde misset en sng, men prøvede så at registrere mig til endnu en sng lidt senere, hvor jeg fik samme meddelelse.
Kunne se at jeg i min cashier havde mistet endnu et bi.

Efter jeg lukkede og åbnede stars igen har der ikke været nogle problemer.
Andre som har prøvet det samme? Og ligger problemet ved mig eller stars?

25-08-2012 18:49 #2| 0

Hey Høgen.

Prøv at kontakte ps. De plejer at være rimelige i deres vurderinger. Har aldrig selv oplevet lignende.

25-08-2012 18:51 #3| 0
OP

Har kontaktet dem. Ville bare lige høre andres vurderinger i ventetiden :)

26-08-2012 00:43 #4| 0

Har du tjekket din HH i stars klienten / transaktions loggen i cashier?
Du kan jo være hacked...

26-08-2012 01:12 #5| 0

Hvad svarede PS tilbage på din dårlige oplevelse med klienten?

Jeg har heller aldrig oplevet et lignende problem

26-08-2012 01:26 #6| 0
OP
Pumba skrev:
Har du tjekket din HH i stars klienten / transaktions loggen i cashier?
Du kan jo være hacked...


Nej har ikke tjekket min hh i stars klienten. Nu har jeg også spillet en del siden så det tager nok lidt tid at finde de 2 sng's, men må lige prøve.

Synes også det er mærkeligt at de 2 sng's ikke er blevet tracket af hem? Jeg mener burde de ikke være tracket selvom jeg ikke havde bordet åbnet?
26-08-2012 01:34 #7| 0
OP

Nu har jeg Prøvet at få tilsendt hænder fra de sidste 10 timer, men den sender kun de sidste 200 hænder. Nogle der ved hvordan jeg kan finde de hh's?

26-08-2012 01:42 #8| 0
OP

Okay, nu har jeg fundet de 2 sng's hvor jeg sidder ude så jeg har "spillet" dem

26-08-2012 08:08 #9| 0

Hvis du har fundet de sng's det drejer sig om, og du endnu ikke har hørt fra Stars, ville det være en stor hjælp hvis du kunne sende tournament ID til support.

For har du spillet rigtig mange, kan det tage noget tid at finde dem ellers, specielt hvis du ikke har været disconnected.

26-08-2012 11:48 #10| 0

Ah ok, så den har trukket pengene for de 2 SNG's men du har ikke kunne se dem i klienten og derfor er du blindet ud.
Ja, opdater din sag hos PS og send dem IDøet for de 2 SNG's.

26-08-2012 12:09 #11| 0

@Høgen

Har prøvet det før, hvis det sker igen kan du med fordel lukke Stars ned og åbne det igen hurtigst muligt, så popper bordene op igen :)

26-08-2012 12:13 #12| 0

behøver man lukke det ned.. hvis den laver den fejl burde han vel kunne se det i registeret turneringer (crtl + R)

26-08-2012 12:16 #13| 0

@Chmpen

Godt spørgsmål? Jeg freakede bare ud og genstartede da den ikke poppede op som den plejer..

26-08-2012 12:22 #14| 0

ville også være min første tanke.. men tænker i hu hypers der har man virkelig travlt og med nemid log in der går det zzzzZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz, derfor kom jeg i tanke om crtl+r for har også selv haft gjort som dig med at lukke ned og starte op igen

26-08-2012 12:59 #15| 0

Havde samme problem. Det med "low system resources" er pga. du har for mange applications kørende sagde de til mig.

Kunne godt komme ind til ctrl+r og se bordene, men kunne ikke åbne dem.

Snak med support så får du refunds for de to.

26-08-2012 13:27 #16| 0

Jeg har generelt et problem på stars at de søger netværk. Men generelt er min forbindelse god, og alt andet kører fint. andre haft problemer med det?

26-08-2012 13:38 #17| 0
OP

Har fået svar fra stars. De sender refund når de har modtaget tour id :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar