Nogen som ved om man risikerer at der dukker et MitID vindue op, når man sætter penge ind på stars på med paysafecard?
Jeg har nemlig problemer med MitID og kan derfor ikke indbetale med betalingskort
Nogen som ved om man risikerer at der dukker et MitID vindue op, når man sætter penge ind på stars på med paysafecard?
Jeg har nemlig problemer med MitID og kan derfor ikke indbetale med betalingskort
Det gjorde der ikke. Så, nevermind :)
Vildt så lang tid det tager at få styr på MitID, det må da være grænseløst irriterende. Man skal jo nærmest bruge det til alt.
Granaten11 skrev:Vildt så lang tid det tager at få styr på MitID, det må da være grænseløst irriterende. Man skal jo nærmest bruge det til alt.
Kongs skrev:
Ja? Og det virker fint for størstedelen?
Majoriteten af dem som det ikke virker for er folk der venter til sidste øjeblik med at prøve at få det på deres telefon/tablet og kan nu ikke komme til borgerservice. Hvis de har en fornuftig bankrådgiver, så kan de som regel hjælpe, det gør jeg hvertfald for alle vores kunder.
Ærligt jeg synes også, at appen kunne være mere brugervenlig og mere nænsom. Men der er godt nok også mange der har forsømt bare at bruge 1-2 minutter på at sætte sig ind i det. Så sent som fredags hjalp jeg en kunde som ikke kunne komme ind fordi han ikke havde opdateret appen...kom nu lidt altså.
Det virker skam også fint her, selvom jeg synes den er ringere og langsommere end nemID. Selv min far som knap kan tænde en computer har fået det til at virke, så du har nok ret ja :)
Kongs skrev:
Ja? Og det virker fint for størstedelen?
Majoriteten af dem som det ikke virker for er folk der venter til sidste øjeblik med at prøve at få det på deres telefon/tablet og kan nu ikke komme til borgerservice. Hvis de har en fornuftig bankrådgiver, så kan de som regel hjælpe, det gør jeg hvertfald for alle vores kunder.
Ærligt jeg synes også, at appen kunne være mere brugervenlig og mere nænsom. Men der er godt nok også mange der har forsømt bare at bruge 1-2 minutter på at sætte sig ind i det. Så sent som fredags hjalp jeg en kunde som ikke kunne komme ind fordi han ikke havde opdateret appen...kom nu lidt altså.
Jeg spurgte om banken kunne hjælpe, og jeg fik besked på at det kun er borgerservice som kan hjælpe med det her. Jeg har ikke været sent ude med at få aktiveret det, jeg gjorde det i februar. Der er så sket noget i mellemtiden, så det er blevet spærret. Ingen ved hvordan. Det kan selvfølgeligt være mig selv i en brandert, og det er det temmeligt sikkert 🤣
Derfor burde det nu alligevel ikke være SÅ meget opad bakke at få noget så vigtigt til at fungere, som vi har fået tvunget ned over hovedet af staten, og der er gået 20 dage siden jeg tog første kontakt. Jeg har en ny tid i borgerservice på torsdag, så må jeg jo lige stampe i gulvet, selvom de stakkels medarbejdere er helt uskyldige :)
Men har fået loaded min stars konto med paysafecard, så kan jeg tabe penge idag = Livet er godt for nu 🥳
Tsunemi skrev:
Jeg spurgte om banken kunne hjælpe, og jeg fik besked på at det kun er borgerservice som kan hjælpe med det her. Jeg har ikke været sent ude med at få aktiveret det, jeg gjorde det i februar. Der er så sket noget i mellemtiden, så det er blevet spærret. Ingen ved hvordan. Det kan selvfølgeligt være mig selv i en brandert, og det er det temmeligt sikkert
Kongs skrev:
Ja det siger de fleste banker, fordi de ikke gider hjælpe deres kunder. Det er for at sige det ligeud pisse ringe service.
Det er selvfølgelig ikke bankens opgave men samtidig kan kunderne jo ikke se deres netbank eller lave bankforretninger så længe folk ikke har MitID. Så jeg fatter ikke de ikke lige bruger lidt tid på det.
Det med spærring er et generelt problem. Har du ikke et pas så kan du åbne op for det igen.
Bliver lidt nysgerrig, hvordan kan banken åbne for det, når det ellers kræver fremmøde hos borgerservice?
Og hvis det er som du siger, så kunne din bank da score en masse goodwill ved at melde ud at i kan hjælpe folk på?
Kongs skrev:
Ja det siger de fleste banker, fordi de ikke gider hjælpe deres kunder. Det er for at sige det ligeud pisse ringe service.
Det er selvfølgelig ikke bankens opgave men samtidig kan kunderne jo ikke se deres netbank eller lave bankforretninger så længe folk ikke har MitID. Så jeg fatter ikke de ikke lige bruger lidt tid på det.
Det med spærring er et generelt problem. Har du ikke et pas så kan du åbne op for det igen.
MitID support har ellers gjort det klart for mig, at det kun er borgerservice som kan hjælpe med at få åbnet efter spærring, ikke banken. Jeg ved ikke noget mere. Jeg har ikke været udenfor landets grænser siden et par år før corona, så nej.