Har en bekendt som sælger sine tip til et kæme americansk site og har fået lov at få et par stykker af ham til mit nye betting forum.
Skal siges at han er i stor form!
Over i mets stl 9 er ikke meget med gamle Pedro martinez der ikke kan finde sin fastball mere og han tipper tells så folk ved hvad der kommer.
Joel Pineiro skal bæres af en del run hvis han skal vinde i aften så vælger at gå over den her kamp i stedet for at tage STL.
Begge hold har en meget slidt bull pin og de bliver nok nød til at holde deres starting pitcher inde selv om det ser skidt ud i dag.
Yankess ramte 7 runs på Pedro sidste og alle der følger rundbold ved yankess ikke kan ramme en skid i år.
2,
Et spil med rigtig meget værdi i er texas mod yankees
De kan sweepe yankees i NY
Ponson som starter for yankees var pitcher i Texas intil 3 uger siden og tror nok de har scouting report på hvordan han skal rammes.
Good Luck
MLB Onsdag 02/07
02-07-2008 19:20
#1|
0
02-07-2008 19:33
#2|
0
Nu følger jeg en del med i NYY og vil tro de er meget indebrændte og sulte efter en sejr. Derudover tilsiger The Law of Averages at det er ret svært at sweepe en tredages serie. Ender som oftest 2-1.
02-07-2008 19:41
#3|
0
Jeg har ikke en skid forstand på rundbold men bruger bare tips fra en mand i form :-)
03-07-2008 14:53
#5|
0
enten faldte du i søvn, eller også gad du bare ik se dit tip blive bombet i stykker,, NYY vandt 18-7 !..
03-07-2008 15:04
#6|
0
Jeg så de førte 7-6 da de satte en debutant og kaste og det kostede 9 runs på 1 ining eller hva det nu hedder men nu var det iflg: experten et spil med god værdi til odds 3.00 og hvis du spillede begge spil kostede det dig ikke noget.
03-07-2008 16:37
#7|
0
Grunden til de satte ham rookien ind er, at de i deres to sejre dagene forinden havde brugt deres normale Setup mænd(de pitchere man har til at pitche 7-8 inning inden man gir bolden til holdets closer), og de var derfor ikke klar en tredje dag i træk. |