Hej,
Af årsager endnu ikke afklaret, er min konto hos Moneybookers blevet blokeret for "outgoing transactions".
Jeg får følgende besked:
Moneybookers, as an FSA (Financial Services Authority of the United Kingdom) regulated non-banking financial institution, is obligated to collect personally identifiable information.
A member of the Moneybookers team will be in contact with you shortly and will provide you with further information on the status of Moneybookers your account.
Ventede så nogle timer i håb om at der var nogle som ville kontakte mig på min email eller telefon. Men der skete intet.
Jeg går ud fra at de blot kræver nogle ID papirer for at få fastlagt at jeg er den person som jeg udgiver mig for. Men hvordan pokker får jeg kontakt til dem? De har ingen email adresse, og jeg kan ikke kontakte dem gennem deres FAQ for closed accounts.
Håber I kan hjælpe
Moneybookers
04-05-2011 11:33
#1|
0
04-05-2011 12:20
#2|
0
Log ind på Moneybookers - Email support / Support Centre - Account/Security - You have requested information and/or documents from me - og så skriver du ticket-number (burde du have fået i den mail, hvor de beder dig om ID) og oploader fil. Det burde vist kunne klare det.
04-05-2011 12:54
#3|
0
Ring til dem?
De få gange jeg har haft lidt problemer, mht limits etc. er det hele løst på 5 minutter via en telefon samtale.
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!