Moneybookers "exceed GBP 1000"

#1| 0

Hey PN.

Nogen der har prøvet noget lign. på Moneybookers? Jeg trak nogen penge ud fra poker plus jeg har nogen liggende på Moneybookers og får så denne besked på min mail:

We would like to inform you that you have received a payment or made an upload of xxxx.xx DKK to your Moneybookers account. Since your balance would exceed GBP 1,000 by crediting this amount, this payment is currently scheduled. Before it can be processed you must accept an electronic acknowledgement that the Financial Services Compensation Scheme (FSCS) does not apply to regulated UK e-money issuers. This is a requirement by the Financial Services Authority, and in no way affects the security of your e-money.

You will be prompted to accept this waiver the next time you login to your Moneybookers account. Here you will also find further details of what it means to you.

Og da jeg så loggede ind på MB skulle jeg acceptere et eller andet, hvor efter pengene så kom ind.. Ehm, er det fordi jeg max må have omkring 10K inde på min Moneybookers konto for det lyder da lidt mærkeligt?

12-02-2009 21:34 #2| 0

mener også jeg fik den besked for noget tid siden... trykkede også bare "ok" og vupti så kom pengene ind...

12-02-2009 21:56 #3| 0

Ja pengene er også kommet.. Men hvis jeg får flere penge ind, sker der så noget ved det? Som om jeg ikke må overskride 1000 Pund, hmm?

12-02-2009 21:57 #4| 0

@LB

Nej det er for at gøre dig opmærksom på at dine penge ikke er omfattet af den britiske garanti ordning.

Dvs i tilfælde af at MB går på røven er dine penge tabt...

12-02-2009 22:03 #5| 0

TD @

Aha tak... Gælder det sådan for alle danskere der har MB? Det er da ikke særlig rart at have i baghovedet :D

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar