Hej PN
Efter den nye spillelovgivning træder i kraft, vil man så stadig kunne lave overførsler via neteller og Moneybookers til spillefirmaerne? Og mellem MB/ neteller til bank?
Eller bør man få det ud man har stående?
På forhånd tak for svar
Og god jul
Acp
Moneybookers og neteller efter 1. januar 2012
Ja, det fremgår af stars.dk at der kan fortages både ind- og udbetaling til dem begge.
Link?
Jeg tror nu de har planlagt en ændring. Læg mærke til denne formulering:
I øjeblikket kan du indbetale penge på din pokerkonto på adskillige måder...
syntes jeg på et tidspunkt har hørt en fugl pippe om Nem-Konto, så uden at være sikker mener jeg at al transaktion skal foregå igennem denne på et tidspunkt.
PS: kan sagtens havde misset en vigtig detalje i dette rygte, så er ikke sikker i min sag
kramix skrev:
syntes jeg på et tidspunkt har hørt en fugl pippe om Nem-Konto, så uden at være sikker mener jeg at al transaktion skal foregå igennem denne på et tidspunkt.
PS: kan sagtens havde misset en vigtig detalje i dette rygte, så er ikke sikker i min sag
Det er ikke rigtigt.
"Skal man bruge sin NemKonto til overførsler?
Baggrund:
En NemKonto er en bankkonto, du har i forvejen, og som det offentlige bruger til at udbetale penge til.
Svar:
Spillemyndigheden:
- Der stilles ingen krav om at en kundes udbetalinger skal foretages til vedkommendes NemKonto."
Farre skrev:kramix skrev:
Det er ikke rigtigt.
"Skal man bruge sin NemKonto til overførsler?
Baggrund:
En NemKonto er en bankkonto, du har i forvejen, og som det offentlige bruger til at udbetale penge til.
Svar:
Spillemyndigheden:
- Der stilles ingen krav om at en kundes udbetalinger skal foretages til vedkommendes NemKonto."
Det var godt :) glad for jeg havde misforstået noget eller bare hørt det med et halvt øre :)
Jeg ville emaile dem og spørge, om de vidste noget, men jeg ka seriøst ikk finde en mail til dem.
Når man går ind under deres email support, er det mere eller mindre en FAQ, der "besvarer" de spørgsmål man nu måtte ha, med det samme.
Er der nogen med bare en smule flere MB skills end mig der evt ka gi mig deres mail, så jeg ka maile til dem?
Så ka vi alle få besvaret om MB er en mulighed til online gaming her i DK efter d. 1/1/12
På forhånd tak.
Trækker lige den her tråd op en gang. I må undskylde, hvis det er blevet besvaret.
Altså. Jeg hørte noget om at Moneybookers måske ville blive blokeret? Jeg kan dog ikke rigtigt se nogle steder om dette kommer til at ske eller ej.
Ud fra note 2, så kan man åbenbart godt overføre fra side til side med MB eller Neteller, men man må altså kun trække ud til privatkontoen fra selve spillesiden gennem Nem-ID.
Vil det sige, at man frit kan benytte MB og Neteller på nuværende tidspunkt uden problemer? :)
Jeg har kun brugt MB, det virker fint på PokerStars, Bet24 og Betsafe.
Man kan roligt bruge begge sites.
Grunden til forvirringen omkring om Moneybookers blev spærret eller ej kom, så vidt jeg ved, af at Neteller reklamerede med at de fortsat ville være tilgængelige efter den nye spillelovgivning ville træde i kraft. Moneybookers reklamerede ikke med det, fordi de så det som en selvfølge at de stadig ville være tilgængelige. Derfor forvirringen :)
Det skyldes nu også at det kun er Neteller som står opført på Finanstilsynets liste over godkendte betalingsformidlere.
Edit: www.finanstilsynet.dk/da/Tal-og-fakta/Virksomheder-under-tilsyn/VUT-database.aspx
@Thyssen - Hvad skal man så lægge i det? Lyder da ikke så godt for os der anvender Moneybookers.. Eller er det blot et spørgsmål om tid før de også bliver godkendt?
Får denne besked, når jeg forsøger at deposit med MB til stars:
In order to keep your account secure, user sessions expire automatically after some time of user inactivity.
Og så bliver pengene på min MB. Meget underligt, da jeg ikke har haft problemer med at sætte ind før.
Andre der oplever det samme?
@ Balsgård
Det er fordi du lige har været logget in på din MB konto. Fattede heller ik problemet til at starte med men det er derfor. Du kan om en time til to er min erfaring.
@Alle
Se evt denne tråd om MB og Neteller
www.pokernet.dk/forum/mb-og-neteller-infodeling.html
// KD