AVG:25xx
Præmier til top 3, og 14 tilbage
2 is at seat 1 with 1,386.
3 is at seat 2 with 1,625.
Villian 2is at seat 5 with 6,185.
Villian 1 is at seat 6 with 2,478.
1 is at seat 7 with 1,014.
Hero is at seat 9 with 4,249.
The dealer is seat 1.
3 posts a blind of 75.
Villian 2 posts a blind of 150.
(Hero is dealt Q♠ A♣.)
Pre-flop:
Villian 1 raises 225.
1 folds.
Hero raises 775.
2 folds.
3 folds.
Villian 2goes all-in for 6,035.
Villian 1 folds.
Hero skal calle 3,099 mere og er derved allin.
Jeg har to gange før 3-bettet villian 1 og villian 2 er tænkende.
MTT 100 $, AQ
fold. synes det er et dårligt spot at flippe om sit tourliv i, da du har en forholdsvist sund stack endnu.
Du kan jo ALDRIG 3-bet/folde AQ her. Det er 100% retarderet. Flat preflop, hvis du ikke vil til midten. Snapcall som spillet, hvilket i øvrigt må være ret så standard.
Everest raise kan være lidt svære at forstå så skriver det lige så alle er sikre
V1: raise to 375
Hero Raise to 1150
SS:
i et cashgame giver jeg dig helt ret, men det er jo ud fra en ren potodds betragtning. Men i turneringer gælder det om, at holde sin stack sund og tage eventuelle flips med de shorte stacke, som der iflg. HH er rigelige af.
Derfor ville jeg sagtens kunne finde et fold frem. Måske er det for tight, men kommer selvfølgelig an på hvilke præmier der spilles om, om villain er aggro osv.
finder altid et fold frem uden at tænke for meget over den... kan sagtens være vi er foran men det er oftest et flip... med de stacks der sidder ved bordet folder jeg også hvis jeg VED han har KT eller 56.. ingen grund til at gamble med sin næsten dobbel avg stack..
klakk123... what?
Du skipper en 60/40-67/33 med over odds 1:1, med 1/5 af stacken committet... 14 spillere tilbage og 3 i pengene... spillere som dig der gør poker profitabelt
Som de andre, reraise kun hvis du vil kalde et rerepush, ellers bare flat i position preflop og tag den derfra. Og med en solid stack mod en anden solid stack er det nok det fornuftigste at gøre.
Hvis du alligevel endelig foretrækker at raisefolde er dit reraise også alt for comittende højt.