Søger en hest der vil spille nogle lavt BI MTT 1,1$-5,5$
Jeg skyder 100$ efter dig, dog har jeg nogle krav.
1. Du kan spille dette limit seriøst.
2. Inden for dette limit spiller du kun MTT for mig, da jeg på den måde kan følge med på OPR.
3. Du spiller min 10 MTT om ugen.
4. Du spiller kun turbo tours hvis du har god erfaring med det.
Skriv lige lidt om hvorfor du skal vælges sammen med et link til OPR.
Jeg vælger Mandag aften senest såfremt den rette melder på.
MTT low stake Hest (100$)
Hey:)
Jeg er SUPER frisk på denne stake deal!
Grunden til at du skal vælge mig, er at jeg vil være meget motiveret til at leverer nogle super resultater. Har længe gerne ville prøve en staking deal ala denne, da jeg tror det vil være godt for mit spil, at sgu "stå til regnskab for en staker".
Føler helt sikkert at jeg slår spillet(MTTs 1,1$-5,5$), men har tit haft problmer med at bliver på det limit, og har i stedet spillet for højt. Det vil denne staking deal automatisk sætte en stopper for, da jeg mener at det er MEGET respektløst ikke at spille på det limit, som man har aftalt med staker!!
Håber ik det blev for meget at læse;)
Nick: SWJ87
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/SWJ87/poker/results/D1F3178ACD994ABD846CB0CD24722F87.html?t=2
Gl med projektet:)
hejsa :)
jeg er også frisk til sådan et projekt !
Jeg har god tid at spille alle ugens dage, og kan spille meget mere end 10 om ugen, og kan godt ta de lave limits seriøst, og prøve at lave god profit :)
ellers GL med projektet :)
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/zinkha-punk/poker/results/6BDE35DFA882457F9139591C439FBFBB.html?t=2
zinkha-punk
Hey there :)
jeg er helt klart frisk på et sådan projekt
jeg har masser af tid og kan snildt spille 10 tours om ugen. Jeg spiller 1 bord af gangen og har derfor fuld fokus på spillet. Måske 2 hvis der falder to gode tours samtidig. Vil primært sigte efter 2.2 $ og 3.3 $ tours og 20 k GTD 5.5 $
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Lysdal8/poker/results/CEF4861F5ACA4E90B4B6D1302E009D93.html?t=2
har desuden 2-3 FT i regional tours på stars som ikke bliver tracket på OPR, men har SS af resultatet hvis det er.
Men ihvertfald GL med projektet
- Lysdal
Hey Addict.
Ved godt en ROI på -41% ikke stiller nogen først i køen, men skal jo starte et sted.
Forsætter mit TAG spil, men har på det seneste smidt noget af forsigtigheden over bord, og stoler mere på mig selv om at sidde med den bedste hånd, som har givet pote.
Evt en mindre deal for at prøve?
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Juugs/poker/results/B36E0CD7C0444DB0BDC135EAD5D469BB.html?t=2
Nick=Juugs
larsschmidt1 er frisk på denne fodboldsæsonen er ovre så har de fleste dage til at køre tours for dig
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/larsschmidt1/poker/results/0BA3EE0362B3463DB623B4BCD3B698E2.html?t=2
Hey Casper
Jeg vil gerne tage imod udfordringen :O)
Jeg er jo mest low limit cash spiller....og live mtt spiller.
Del mål 300$, og her tilbagebetaler jeg de 100$
Næste mål større end 1000$ og her stopper aftalen, og vi deler 50/50....( Bonus tages gerne imod).
Jeg kan indfri alle dine punkter..... hvis jeg bliver valgt, opretter jeg en tråd, vor jeg vil opdatere rullen, og de mtt jeg deltager i , så du/i kan se mig over skulderen :O)
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/uhrskoven/poker/results/B327D822C20B4B1FBD383AFE9E336F07.html?t=2
Gl fra uhrskoven
Hej
jeg vil da også melde mig klar. har været nødt til at tømme mine konti.
så motivationen er i top for at lave en bunke gode resultater. :)
regner bestemt ikke med at det ville blive en problem med 10 stks om ugen :) har de fleste aftener samt weekender til rådighed.
lidt stats: www.officialpokerrankings.com/pokerstars/JustJackDK/poker/results/35BF7D090E4C4CBAA50058A1E8131AF8.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/FlipDaCoin/poker/statistics/70C5AF35DEE741E6B34F43B0FC88FD65.html?t=9
andet du vil vide så sig frem.
@ zinkha punk
synes du ikke du skulle tage og betale mig de penge du skylder før du begynder at søge stake??? du skylder 25$ mate. Jeg vil ikke stemple dig som en der ikke overholder aftaler men sender du snart pengene ? :)
Hey, jeg er også suuper klar på denne stake, da det normalt er i denne limit range jeg spiller.
nick: Maniazmaten
starsOPR: officialpokerrankings.com/pokerstars/Maniazmaten/poker/results/A48D2E57405746CD9397518A7709EF41.html?t=2
Derudover har jeg for det meste spillet på boss media under 'IfoldAA', hvor du kan se yderligere stats hvis det lyster.
Grunden til jeg søger staken og ikke spiller selv er at jeg er semi-broke lige PT, efter noget cashgame som gik af lort til.
Og også så jeg ikke bare øsler toursne væk, men har en at skulle stå til regnskab for.
Tænker at jeg vil spille den 5,50$ kl 19 hver dag, da det er en af de bedre tours inde på stars.
10 om ugen er intet problem, og vil helt sikkert spille mange flere :-)
Derudover spiller jeg ikke turbo tours, da jeg simpelthen ikke orker det lotto-poker mere :)
bump. stadig nogle timer inden der bliver valgt.
bump
Har valgt ikke at vælge nogen.