MU 100% hot or not

#1| 0

Er igang med en lille pause med at game poker ,men følger med herinde. Jeg har lagt mærke til den kæmpe diskution herinde vedrørene 100% MU. Kan ikke sige at jeg ikke har skrevet min mening i andres tråde og været med til at ødelægge deres tråd (bronto sry), så derfor opretter jeg denne tråd så pn kan ytre deres mening.
Der er måske allerede en tråd i gang, så må i gerne skrive linket her.

Min mening:

Tror lidt at det er på grund af den dyre december mdr. at der er så mange der søger med 100% MU og der i det nye år langsomt dør ud må vi håbe. Når man åbner staking vælter det jo frem med MU og man kan snart ikke finde en BAP uden det er med MU dette var ikke det samme i november mdr.
Med hensyn til hvad Bapper tager i cut er vel op til ham ,da der ikke vil komme kunder i butikken hvis cuttet ikke passer til bapper opr, så at der er nogen der siger 80/20 visser jo bare at de har forstået at de ikke har nogen økonomisk risiko og det er stakker der har den største risiko.
Jeg har selv lavet en enkelt bap med MU og valgte også at cuttet hed 80/20 dette gjorde jeg af 3 grunde.
1. Jeg havde ikke nogen $$ jeg kunne tabe
2. Jeg var intresseret i at visse mit spil frem og fik da også ok respons.
3 Håbe på et godt resultat så rl fik et bust.
Skal siges at jeg havde ændret cuttet så ved FT fik jeg 45/55.
Glæder mig til at høre jeres mening og til 2011 hvor jeg vil spille lidt poker igen. Der vil jeg så lave en rigtig BAP som i de gamle dage :-)

Glædelig jul

25-12-2010 19:57 #2| 0

det er både godt og skidt, der er nogle der smider op til tours der er i toppen af deres range for hvor de er vindende/breakeven, og forventer 50% uden selv at spytte i, det er borderline ulækkert.

så er der dem der selv betaler 50% for deres dyrere tours med manglende sample/negativ roi, og laver 100% til tours de crusher med flere fts og ikke bare et lucky punch, her er det imo fair nok, og faktisk er det at gøre stakere en tjeneste da de altid vil kunne blive staket til oneshot skud i de tours, men her får lov at selv vælge dem de føler for og spille når de er motiverede.

der er nogle scumbasgs og folk med manglende fornemmelse for hvad man kan tillade sig og så er der dem der søger ev til både sig selv og backers.

26-12-2010 12:07 #3| 0
OP

Live
Vil du ikke give mig ret i at der er kommet mange flere BAP med MU og tror du det vil gå i sig selv igen?

Det virker som om at dette emne er debateret igennem i andre tråde eller gider pn brugerene ikke at komme med deres holdning til emnet??

26-12-2010 13:15 #4| 0

@Kartze

Hvad vil du med den her tråd? Har der ikke lige været en diskutionstråd om 100 % MU ?

Der er ingen grund til at spamme mere..

27-12-2010 13:12 #5| 0
OP

sry bergkamp
skrev også Der er måske allerede en tråd i gang, så må i gerne skrive linket her.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar